توسعه آموزش «مبتنی بر نیاز» در یک دانشگاه استرالیا

انتهای پیام


منبع: https://www.isna.ir/news/1401122920273/%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B9%D9%87-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%AD%D9%88%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%DB%8C%DA%A9-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7%DB%8C%DB%8Cپیشنهاد یک دوره آموزشی «مبتنی بر نیاز» نظر یکی از دانشگاه های استرالیا را به خود جلب کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از MBA News، دانشگاه تورنس در استرالیا یک برنامه درسی جدید مبتنی بر نیاز را برای کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (MBA) در نظر گرفته است.

برنامه درسی این دوره با دوره های دیگر در دانشگاه تورنس متفاوت است. به عبارت دیگر، دانش آموزان نیازی به حضور در کلاس در ساعت خاصی ندارند. به گفته مسئولان دانشگاه، این آموزش منعطف است و تکالیف دانشجویان به صورت فردی برای آنها مطالعه می شود.

به گفته مقامات دانشگاه تورنس، این دوره رایگان نیست و 26000 دلار هزینه دارد. این آموزش مبتنی بر نیاز، دانش آموزان را به عنوان مصرف کنندگان فردی با انگیزه می بیند که به عنوان بخشی از آموزش به چالش کشیده می شوند. دانشجویان می توانند با توجه به توانایی ها و نیازهای خود شغل آینده خود را انتخاب کنند.

این برنامه به دو صورت در نظر گرفته می شود، یعنی “تمام وقت” و “پاره وقت”. مدت زمان تحصیل تمام وقت 18 ماه و برای دوره پاره وقت 36 ماه می باشد. در طول هر دوره، دانش آموزان باید شش درس اصلی و شش درس انتخابی را بگذرانند.