بدون مشارکت دستگاه ها سند تحول بنیادین محقق نمی شود | مشاور

سند تحول بنیادین به دنبال تغییر نگاه ما به مقوله تربیت است و به دنبال تغییر بن مایه های تعلیمی و تربیتی در کشور ما است.

منبع: https://www.ghatreh.com/news/nn14020252480043583488/%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-%D8%B3%D9%86%D8%AF-%D8%AA%D8%AD%D9%88%D9%84-%D8%A8%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AD%D9%82%D9%82-%D9%86%D9%85%DB%8C-%D8%B4%D9%88%D8%AF

مشاور وزیر در اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه بدون مشارکت تمام دستگاه ها سند تحول بنیادین محقق نمی شود، گفت: آموزش وپرورش جزیره ای جدا نیست و به همین خاطر مجلس و دولت باید به داد مدرسه برسند.

– مشاور وزیر در اجرایی سازی سند تحول بنیادینآموزشو پرورش با تأکید بر اینکه بدون مشارکت تمام دستگاه ها سند تحول بنیادین محقق نمی شود، گفت:آموزش وپرورش جزیره ای جدا نیست و به همین خاطرمجلس و دولت باید به داد مدرسه برسند.

از قزوین، علی پارسانیا امروز در همایش استانی تجلیل از معلمان منتخب استان قزوین که در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، اظهار داشت: اگر به تعریف معلم از دیدگاه شهید مرتضی مطهری توجه کنیم، متوجه می شویم که معلم فراتر از یک تعلیم دهنده مطلق است و باید نقش های متعدد دیگری را در مسیر تربیت دانش آموزان ایفا کند.

وی با بیان اینکه تربیت اسلامی عالی ترین نوع تربیت است که باید آن را در مدارس محقق کنیم، گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش فراتر از اصلاحات آموزشی است و این سند آرمان های را دنبال می کند که تحقق آنها اگرچه سخت ولی شدنی است.