【0تا 100راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی 】⭐️ + راهنمای شغلی | ایران دستمال کاغذی

دستمال کاغذی بهداشتی برای مصارف زیادی استفاده می شود که معمولاً برای استفاده شخصی به عنوان دستمال صورت (دستمال کاغذی) ، دستمال سفره ، دستمال توالت و … می‌توانید در بخشمشاوره کارآفرینی، وب سایت کارمنتو هر آنچه را که باید در مورد راه‌اندازی کسب و کار جدید بدانید، از کارشناسان دریافت کنید. استفاده از دستمال کاغذی های نامرغوب برای نقاطی از بدن که حساس هستند، خطرات و عوارض جدی به همراه خواهد داشت. با اینکه دستمال کاغذی به صورت بهداشتی تولید می شوند نباید برای زخم های باز از آن ها استفاده کرد. در مرحله نهایی پیچ های کاغذ باز شده ، بریده می شوند و دوباره به دور لوله های مقوایی پیچیده می شوند و جهت برش و بسته بندی نهایی ارسال می شوند. خمیر بدست آمده از عملیات به ماشین های شستشو فرستاده می شود و طی چندین مرحله شسته می شوند.

مطابق بررسی های صورت گرفته، نشان داده شده است که سود تولید دستمال کاغذی سالیانه 120 درصد است. در زمان خرید و یا اجاره سوله نباید به محل وقوع آن توجه زیادی داشته باشید و تنها موضوع مهم در نظر گرفتن فاکتور‌هایی از قبیل استراتژیک بودن مکان، آسانی راه برای کارکنان و نقل و انتقال مواد اولیه می‌باشد. یکی دیگر از مواردی که باید در زمان خرید سوله در نظر گرفته شود متراژ آن خواهد بود که باید به قدری وسعت داشته باشد تا تمامی تجهیزات با فاصله مشخصی از یکدیگر کارکنند. اگر قصد تولید ۲۰۰ تن دستمال کاغذی در یک سال را داشته باشید زمینی با متراژ ۲۰۰۰ متر مربع و زیربنایی با متراژ ۳۴۰ متر بسیار مناسب فروش دستگاه تولید دستمال کاغذی است. تمامی اعداد و ارقام موجود در طرح توجیهی دستمال کاغذی به روز شده و دقیق هستند از این رو شما می توانید با استفاده از این طرح به اطلاعات مورد نیاز خود دست یابید. بر اساس این طرح میزان سرمایه مورد نیاز از حدود 92 میلیون آغاز شده و تا حدود یک میلیارد و سیصد میلیون تومان متغیر می باشد.

اعطای نمایندگی خط تولید سفره یکبار مصرف

از مهمترین تجهیزات مورد نیاز برای تولید دستمال کاغذی می توان به دستگاه تولید دستمال رول، دستگاه دستمال کاغذی جعبه ای، دستگاه تولید دستمال کاغذی جیبی اشاره نمود. البته برای راه اندازی خط تولید این محصول به تاسیسات مختلف نیز نیاز دارید که مهمترین آن ها تاسیسات برق رسانی و تاسیسات سرمایش و گرمایش، تاسیسات اطفاء حریق و تاسیسات آب و فاضلاب هستند. از مهم ترین تجهیزات مورد نیاز برای تولید دستمال کاغذی می توان به دستگاه تولید دستمال رول، دستگاه دستمال کاغذی جعبه ای، دستگاه تولید دستمال کاغذی جیبی اشاره نمود.

  • از اﯾن تجهیزات ﺑرای ﺑرش ﻣداوم و ﺧودﮐﺎر دستمال ﺗﺎ ﺧورده مانند دستکال کاغذی جعبه ای و دستمال حوله ای تا شده استفاده می شود.
  • اگر بخواهید پروسه تولید شما کاملاً اتوماتیک و بدون دخالت دست انجام شود می‌توانید خط تولید اتوماتیک دستمال کاغذی را یکجا خریداری کنید.
  • دستگاه ها، بنابه سفارش مشتری مجهز به دستگاه چاپ و دستگاه امباس هستند.

ما با هزاران صاحب کسب و کار و کارآفرین و با ده ها مربی کسب و کار همکاری کرده ایم تا به این پایگاه بزرگ اطلاعاتی برسیم. شما سرمایه در گردش را برای مدیریت فرآیندهای تولید نیاز دارید ، پیش بینی شرایط آینده بازار خیلی وقتها بسیار دشوار است. وجود و بقای هر واحد تولیدی بسته به بازار محصول تولید شده است. اما کار به این جا ختم نمی‌شود و برای ادامه مسیر باید به سازمان استاندارد استان مراجعه کنید و بعد از ارائه درخواست کتبی، فرم‌های مربوطه را پر کنید و مجوز تولید آزمایشی و محدود کالا را دریافت کنید.

هدف از تولید دستمال کاغذی

برای دریافت مشاوره یا درخواست نمایندگی این خط تولید فرم زیر را پر کنید. در قدم اول باید بدانید که ماده اصلی تشکیل دهنده دستمال کاغذی درختان هستند ،در طی فرآیندی پوست درختان برداشته می شود وبه لایه های نازکی تبدیل می شوند این لایه ها تا جایی که ممکن است نازک گرفته می شوند. دستگاه سافت پکینگ ( پرکن و دوخت اتوماتیک) کیفیت بالای قطعات.بالابردن توان تولید و کیفیت دوخت .قابل تنظیم برای همه سایزهای تیشو .

معایب راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی چیست؟

【0تا 100راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی 】⭐️ + راهنمای شغلی | ایران دستمال کاغذی