کارخانه شیشه تولید شیشه های ساختمانی کارخانه تولیدی شیشه سپنتا

کارخانه شیشه سکوریت نگین شرقبا داشتن خط تولید قوی و وسیع و با داشتن بهترین کوره های تولید شیشه می تواندشیشه های تولید شده را در اندازه و ابعاد مختلف تولید نماید. نگین شرق با داشتن بهترین کارکنان با تجربه در خط تولید شیشه می تواند انواع شیشه را با بهترین کیفیت تولید نماید. به دلیل استفاده از بهترین مواد درجه یک و عالی قادر به تولید بهترین برند شیشه در کشور می باشد. شیشه های تولید شده در کارخانه شیشه نگین شرق دارای استانداردهای روز دنیا در تهیه و تولید مواد اولیه و خام درجه یک مورد استقبال در بازار شیشه می باشد.

بطوری که شیشه دمایی به حدود ۳۰۰ درجه سانتی گراد را تحمل می‌کند. بعد از حرارت دادن شیشه به سرعت آن را با فشار هوای بسیار بالا خنک می‌کنند و بعد از تغییر ساختار آن یک شیشه‌ مقاوم و به اصطلاح نشکن ایجاد می‌شود. کادر مجرب مهندسی طراحی و معماری شرکت از لحاظ نوع کاربری و زیبا شناسی پروژه را مورد تحلیل قرار داده و با توجه به دانش دیتیلینگ متریالهای مورد نظر را رصد کرده بهترین مشاوره را در جهت ماندگاری زیبایی پروژه تقدیم خواهد نمود. طرح‌های بسیار زیبایی برای شیشه وجود داره که‌با مطالعه مقاله می‌تونی باهاشون آشنا بشی.

کارخانه شیشه لیا

یکی از تولیدات میز از شیشه خمیده ، انواع میز جلومبلی شیشه‌ای هستش. طراحی‌های مدرن و جذاب میز‌های شیشه‌ای جلومبلی ، هر نوع سلیقه و نظری رو بخود جلب می‌کنه. همونطور که‌گفته شد شیشه لمینت از بهم چسبیدن چند لایه شیشه ساخته می‌شه. زمانی که‌تو ساخت شیشه لمینت از شیشه‌های نشکن سکوریت استفاده بشه، این محصول از مقاومتی چند برابر برخوردار می‌شه. این محصول رو شیشه سکوریت لمینت می‌نامن و از کیفیت بسیار بالایی برخورداره. تو کارخانه شیشه خم در حین تولید شیشه خمیده بدلیل حرارت بسیار بالایی که‌روی اون اعمال می‌شه.

شیشه 6 میل ساختمانی برای تولید محصولات دیگر شیشه مانند شیشه رنگی و مدل های دیگر که کاربری های خاص در فضاهای مختلف ساختمان دارند، استفاده می شود. مواد اولیه تولید شیشه سیلیس، سنگ آهک، کربنات دو سو است ولی از خیلی عناصر دیگر هم می توان شیشه 6 میل ساختمانی تولید کرد. موارد به کارگیری شیشه 6 میل ساختمانی برای شیشه رو میزی، پنجره های آهنی تک جداره، درب آهنی تک جداره، درب های سنتی و مدرن، پنجره دوجداره، دیوارپوش های رنگی و نمای ساختمان است.

کارخانه شیشه تولید شیشه های ساختمانی کارخانه تولیدی شیشه سپنتا

کارخانه شیشه نگین شرق به عنوان بهترین برند در زمینه تولید انواع شیشه صنعتی و شیشه داخلی و یراق آلات شیشه در مشهد و سراسر تاسر ایران نیاز افراد را در زمینه خرید و مشاوره جهت خرید شیشه برطرف می نماید. شیشه 4 میل ساختمانی یکی از پرکاربردترین شیشه های ساختمانی است و به علت ضخامت متعادل در بیشتر فضاهای ساختمان به کاربرده می شود. همان طور که می دانید در یک ساختمان بعضی نقاط به شیشه های قطور و ایمن نیاز است و برخی فضاهای دیگر نیاز به https://zymaco.net/ ضخامت زیادی ندارد. گاهی از شیشه 4 میل ساختمانی برای تولید محصولات دیگر شیشه نیز استفاده می شود.

درباره گروه صنعتی شیشه گیلان

برای اینکه با انواع زیبای میزهای شیشه‌ای اداری آشنا بشی در ادامه در مورد اون‌ها توضیح خواهم داد. شیشه خم با قابلیت لمینت که‌تو کارخانه شیشه خم تولید می‌شه ، شیشه‌ای بسیار مستحکم که‌در مقابل ضربه و برخورد جسم سنگین ،از مقاومت بسیار زیادی برخورداره. این نوع شیشه می‌تونه وزن‌های بسیار سنگین رو هم تحمل کنه و احتمال شکسته‌شدن اون بسیار کمه. یکی از ویژگی‌های شیشه لمینت که‌اون رو به‌شیشه‌ای بی‌خطر و با امنیت بالا تبدیل کرده ، استفاده از ورق‌های PVB در میان لایه‌های شیشه‌لمینت. شیشه ی ساختمانی تولید کننده انواع شیشه های نما، دو و چند جداره، دکوراتیو، رنگی، ضد اغتشاش و ضد گلوله، همچنین تولید کننده شیشه های سکوریت، لمینت، خم و سایر شیشه های فرآوری شده. شرکت نوآوران شیشه سپنتا با ۳۰ سال سابقه در زمینه طراحی و تولید شیشه های ساختمانی میباشد .

مدیرفروش تهران – خانم مهندس طوسی

علاوه بر این سایر شیشه ها و عملیات پردازش آن ها به وسیله پیشرفته ترین ماشین آلات اتوماتیک تولید می گردند. شرکت تابان یکی از اعضا گروه صنعتی شیشه کاوه می باشد که به تولید انواع شیشه های مشجر و شیشه های مات می پردازد. شرکت تابان در سال 1382 در شهر صنعتی ساوه واقع در اراک احداث شد.

  • علاوه بر این می‌تونی محصولات مورد نظر خودت رو در مرکز خرید شیشه خم فرکو نیز سفارش داده و با همان قیمت و کیفیت دریافت کنی.
  • لامپ پارس شهاب که در زمینه لامپ های فلورسنت – شیشه های لامپ فعالیت می کند.
  • برای دریافت لیست شرکت ها، کارخانجات و واحدهای تولیدی و صنعتی مرتبط با شیشه ساختمانی ، بر روی سفارش کلیک کنید و در پایان صفحه گزینه پرداخت و دانلود را کلیک نمایید.
  • ارسال رایگان تمامی لوازم جانبی همراه با ارسال شیشه در سریعترین زمان ممکن به تمامی نقاط کشور با کاملترین سبد محصولات هر آن چه نیازتان در صنعت شیشه است آماده خدمت رسانی به شما غزیزان می باشد.
  • شیشه 6 میل ساختمانی یکی از محصولات شیشه است که با تولید انبوه روانه بازار می شود و در انواع فلوت و کریستال تولید و عرضه می شود.

شیشه‌های دکوراتیو متالیک شیشه‌هائی رنگی هستن‌که به‌صورت اکلیلی و دارای ذرات ریز براقن. شیشه خم دوجداره محافظی در مقابل عبور صدا و گردو غبار و …است.برای آشنایی کلیک کن. قابل ذکره‌ که‌شیشه خم بدلیل همین خاصیتی که‌داره ، از تمام شیشه‌های تخت سکوریت نشده مقاوم‌تره. هر چه مقدار بیشتری شیشه در طراحی ساختمان به کار رفته باشد، نور وارد شده به داخل ساختمان نیز افزایش یافته و در نتیجه در مصرف برق صرفه جویی خواهد شد و در حقیقت به جای نور مصنوعی از نور طبیعی استفاده می شود. بر خلاف تصورهای عمومی، پیشرفت های تکنولوژی در ساخت شیشه به تنظیم گرمایش و سرمایش ساختمان ها کمک کرده است. پس از وضع آیین نامه های سختگیرانه در زمینه صرفه جویی در هزینه ها و جلوگیری از هدر رفت انرژی در ساختمان های تجاری و مسکونی، شیشه به عنصری حیاتی و ارزشمند تبدیل شد.