هیچ کس نمی داند چه کسی در انتخابات “رای می دهد”. «مردم» یکی از جنبه های انحصاری انتخابات است.

هیچ کس نمی داند چه کسی در انتخابات "رای می دهد".  «مردم» یکی از جنبه های انحصاری انتخابات است.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه انقلاب به ما افتخار و اعتبار داد، گفت: امروز آینده را خودمان تعیین می کنیم. هیچ یک از نمایندگان از آرای خود مطمئن نیستند، زیرا مردم هستند که انتخاب می‌کنند چه کسی رای می‌دهد و هیچ‌کس، نه رئیس‌جمهور و نه هیچ مقام دیگری نمی‌داند به چه کسی رای می‌دهند، زیرا این یکی از نتایج انحصاری انتخابات است. انتخابات مردم

به گزارش ایسنا. رضا مراد صحرایی در همایش بزرگداشت وظیفه سیاسی دانشجویان رای اول شهر تهران گفت: در کنار شما، یاد و خاطره امام و شهدا را گرامی می‌دارم، چرا که هر چقدر هم قدردان فداکاری‌های آنها باشیم. با حضور 12000 دانش آموز دختر و پسر از مدارس تهران در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

وی خطاب به دانش آموزان ادامه داد: ما بر یک جمله اصرار داریم و آن اینکه راه اقتدار کشور از مدارس می گذرد. دانشجویانی که امروز اینجا هستند ضامن اقتدار و آینده کشور هستند و پیام ما این است که برای استقلال خود ارزش قائلیم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در گذشته سه رئیس جمهور بدون اجازه وارد کشور می شدند اما با شاه دیدار نکردند، تاکید کرد: اما امروز هرکسی که به مرزهای دریایی ما حمله کند سیلی سختی می خورد تا فراموش نکنند که این استقلال یک استقلال بود. انقلاب.» ارائه کرده ایم

وی با تاکید بر اینکه حرکت امروز برای یافتن بازماندگان از آموزش و پرورش است، خاطرنشان کرد: همه نیازهای مردم کشور اعم از نیاز به غذا، نیاز نظامی، صنایع و غیره در داخل کشور تامین می شود. امروز کشور است و همه اینها به برکت انقلاب و خون شهداست.

صحرایی گفت: انقلاب به ما عزت و اعتبار داده است. امروز خود ما در مورد آینده تصمیم می گیریم. امروز هیچ یک از نمایندگان مطمئن نیستند که دوباره انتخاب شوند، زیرا مردم هستند که به چه کسی رای می دهند و هیچکس، نه رئیس جمهور و نه هیچ مقام دیگری نمی داند به چه کسی رای خواهد داد. یکی از نتایج انحصاری انتخابات «مردم» است. نوجوان امروزی است که تصمیم می گیرد کیست و نباشد و اوست که تصمیم می گیرد.دموکراسی واقعی در اینجا و در ایران وجود دارد و این جشن وظیفه سیاسی این پیام را به جهانیان دارد: ما به آستانه رسیده ایم. از گشایش ارگ ما نوجوانانی داریم که رای می دهند و خانواده و دوستان خود را به پای صندوق های رای می آورند زیرا انتخابات شکل دهنده آینده است.

وی با اشاره به اینکه ایران در گذشته حتی قادر به ساخت سیم خاردار برای حفاظت از مرزهای خود نبود، گفت: امروز ما را متهم می کنند که به روسیه پهپاد داده ایم و این در صورتی است که روسیه با آمریکا متحد شد. گذشته. و انگلیس برای منافع خودش. اسرائیل که در 6 روز کشورهای غربی را سرگردان کرد، بیش از 110 روز است که نمی تواند با حماس مقابله کند و همه جا می گوید که این را ایران ساخته است. بله، ایران از همه مسلمانان حمایت می کند. ببینید ایران چقدر قدرتمند شده و این بچه ها با رای خود آینده ایران را خواهند ساخت.

انتهای پیام/

منبع: https://www.isna.ir/news/1402112417149/%D9%87%DB%8C%DA%86-%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D9%86%D9%85%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%AF-%DA%86%D9%87-%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D8%AA-%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%85%DB%8C-%D8%A2%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85-%D8%A7%D8%B2