نحوه ثبت نام کوینکس (Coinex) -ایران ارز دیجیتال

9. صرافی کوینکس امکان استفاده از کیف پول امن «Viawallet» را در اختیار کاربران صرافی coinex برای ایرانیان قرار میدهد. همان طور که تا این بخش از مقاله متوجه شدید، کاربران میتوانند در صرافی کوینکس بدون احتیاج به احراز هویت انواع معاملات مختلف را انجام دهند. برای ارتقا امنیت صرافی با کمک Google Authenticator کافی است اپلیکیشن Google Authenticator را نصب کنید و سپس وارد حساب کاربری خود در coinex شوید. این کد را در کادر مورد نظر صرافی coinex وارد نمایید تا کدی 32 رقمی برای بازیابی در Google Authenticator فرستاده شود. آیا سفارش استاپ لاس برای ۲۵ لایت کوین باقیمانده اجرا خواهد شد و یا سیستم سفارش استاپ لاس را با توجه با اینکه بنده فقط ۲۵ لایت کوین دارم کنسل می کند .

اشخاصی که بخواهند برای اولین بار با در نظر گرفتن لوریج معامله کنند، پنجره اخطاری را مشاهده می کنند که با قبول ریسک این معاملات آن را تایید می نمایند. وقتی عملیات برداشت را در صرافی انجام می دهید، کوینکس قبل از هر اقدامی از کاربر می خواهد که از داخل ایمیل خود برای بار دوم نیز «درخواست برداشت» را نهایی کند. این کد برای وارد شدن به صرافی لازم بوده و نباید آن را در اختیار هر کسی قرار دهید.

بعد از کلیک بر روی این گزینه خیلی سریع تمام تریدها و ورودیهایتان به کوینکس غیر فعال میشود، تمام APIهایی که در صرافی ساختهاید پاک خواهد شد، order و سفارشات باز برای برداشت ارزهای دیجیتال نیز کنسل میشود. در این زمان برایتان یک پنجره باز خواهد شد که بر روی آن پازلی نشان داده میشود و شما باید قطعات آن را در جای خالی قرار دهید تا صرافی تشخیص دهد ربات نیستید.در صورتی که قطعات پازل را به صورت صحیح در جای خود قرار ندهید، دوباره یک پازل به نمایش گذاشته میشود تا از اول آن را درست کنید. این صرافی با در اختیار گذاشتن یک سیستم معامله اختصاصی به سرمایه گذاران یا کاربران کمک میکند معاملهای امنتر و پایدارتر داشته باشند.به طور معمول افرادی که قصد دارند در صرافی مورد نظر شروع به کار کنند، باید قبل از هر چیزی مراحل ثبت نام را به طور کامل طی کنند.

عوامل مختلف احراز هویت را بررسی می کند.

با این حال، فرآیند سپرده گذاری از کارت های اعتباری پشتیبانی نمی کند و برای انجام این کار، کاربر باید با کمک ارزهای فیات دارایی های دیجیتال را خریداری کند و سپس با تبدیل آن ها به رمز ارزها، سپرده گذاری را تکمیل کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آدرس کیف پول را برای انتقال دهنده ارسال کنید. اشخاصی که می خواهند در بخش فیوچرز معامله کنند معامله با ارز تتر را در اولویت قرار می دهند زیرا هدفشان آن است که ریسک نوسانات قیمت ارز روی سود آنها اثر نگذارد. تکمیل فرآیند احراز هویت حساب برای کاربرانی که میخواهند مقادیر زیادی را از حسابشان برداشت کنند اجباریست ولی اگر شخصی این مرحله را کامل نکرده باشد، حجم قابل برداشت برای او کمتر خواهد بود.

اما برای کاربران حرفهایتر بسیار مهم است بدانند که حجم معاملات صرافی کوینکس در جفت ارزهای مختلف چقدر است. مانند بسیاری از بازی های دیگر کاربران میتوانند کارکتر دلخواه خود را خلق کنند. پس هنگام ثبت نام حتما در قسمت امنیت، گزینه پیامک را فعال کنید تا برای ورود به برنامه بتوانید به سادگی کد ورودی را دریافت نمایید. بعد از تأیید رمز عبور، تیک پذیرش قوانین ثبت نام در کوینکس را بزنید و در آخر روی گزینه sign up کلیک نمایید. عوامل مختلف احراز هویت را بررسی می کند. یک راهنما برای دانستن در مورد مبادله رمزنگاری، باید یک بررسی جامع از همه صرافی های موجود را ارائه دهد تا شما بتوانید مناسبترین مورد را برای خود پیدا کنید. هنگامی که وارد صفحه ثبت نام میشوید، باید اول از هر کاری در کادر اول ایمیل خود را به طور صحیح وارد نمایید و سپس در قسمت پسورد، یک رمز عبور قوی بنویسید.