معرفی صرافی کوینکس ترید پرسود بدون تحریم ترید بدون ترس امداد شبکه

البته اون موقع فقط با ارز BTC بر پایه تتر بود اما در حال حاضر یه عالمه کریپتوهای مختلف در قسمت فیوچرز پیدا کنید و براحتی باهاش پول دربیارید. جدول زیر مقدار کارمزدها در صرافی کوینکس را بر اساس عوامل گفته شده در بالا نشان می‌دهد. صرافی کوینکس در کشور هنگ‌کنگ توسعه پیدا کرده و مرکز اصلی این صرافی نیز در همین کشور قرار دارد. البته تیم توسعه دهنده و مؤسس این صرافی چینی هستند و بیشتر به دلیل مواردی مانند مالیات‌ها و محدودیت‌های قانونی این صرافی را در هنگ‌کنگ بنا نهاده‌اند. کشورهای شرق آسیا مانند هنگ‌کنگ جولانگاه بسیاری از صرافی های جهان است.

  • برای دانلود و استفاده از صرافی Coinex، در موبایل‌های با سیستم‌عامل اندروید، به سایت رسمی این صرافی مراجعه کرده و به‌صورت مستقیم یا از طریق Google Play، نسخه نرم‌افزاری کوینکس را دریافت نمایید.
  • کوینکس یک صرافی به منظور تبادل های ارز دیجیتالی تاسیس و ساخته شده است و دقیقا به همین منظور مورد استفاده کاربران قرار می گیرد.
  • این در حالی است که متوسط هزینه برداشت «BTC» در این صنعت برابر با ۰.۰۰۰۶ «BTC» است.
  • اما در صورتی که بخواهید بیش از دو بیت کوین در روز از حساب کاربری برداشت کنید؛ لازم است مدارک تایید حساب کاربری ( احراز هویت ) را ارائه دهید.
  • در فُرم دوم ، شما باید پس از زدن دکمه Send Code ، کدی که درون ایمیل دریافت کردید و ۵ رقم میباشد را درون فیلد دو وارد کنید تا تایید شود شما شخص حقیقی هستید .

وارد حساب خود شوید و روی لینک Trade واقع در navigation bar بزنید. نام کوین را در زیر باکس Asset portfolio وارد کنید و بر روی لینک Desposit کلید نمایید. با هدف افزایش سطح علمی فارسی زبانان عزیز💗، کلیه خدمات آموزشی این مجموعه در سطوح مبتدی و متوسطه رایگان می باشد و هر گونه کپی برداری از محتوای این وب سایت با ذکر منبع بلامانع است. تنها راه پیشنهادی ما به شما ارتباط گرفتن با پشتیبانی کوینکس است. آیا مطمئن هستید که همان کیو آر کد مربوط به حساب خود در این سایت را در google athunticaotr اضافه کرده اید.

– صرافی پولونیکس Poloniex

برای عضویت در صرافی کوینکس و دریافت 40% تخفیف دائمی کارمزد اینجا را کلیک کنید. امیدواریم که از این مقاله با عنوان کارمزد صرافی کوینکس CoinEx استفاده لازم را برده باشید. البته در این لحظه که مقاله نگارش می شود جداول زیر صحیح است و ممکنه در زمان های آینده میزان کارمزد صرافی کوینکس تغییر کند. همین مورد باعث شکل گرفتن چند تا صرافی ارز دیجیتال ایرانی شده است که سیستم تریدینگ پیشرفته هم دارند ولی آنها نتوانسته اند در حال حاضر جایگزین صرافی های بزرگ جهانی شوند. در نوشته های پیشین درباره صرافی کوینکس به اندازه کافی نوشتیم، از جمله آموزش کامل ترید در صرافی coinex، در اینجا فقط مختصری از خصوصیات آن را بیان می کنیم. صرافی کونیکس یکی از امن‌ترین صرافی‌ها می‌بشاد، این صرافی امنیت کاربران خود را با انجام احراز هویت دو مرحله‌ای بیش از دیگر صرافی‌ها تضمین می‌کند.

  • بیت کوین، اتریوم و ارزهای دیجیتال های گوناگونی را به آسان ترین طریق ممکن خرید و فروش کنید.
  • در قسمت وسط ، زیر نمودار ، شما می‌توانید سفارشات خود را ثبت و معاملات خود را انجام دهید.
  • برای برداشت از صرافی کوینکس، (برداشت با تتر را مبنا قرار داده ایم) نیاز به پرداخت 0.85 تتر است که بخش قابل توجهی از این مقدار، هزینه شبکه تتر است.
  • اگر شما توکن CET را داشته باشید و در صرافی گزینه پرداخت کارمزد با توکن CET را فعال کنید، تخفیف شامل معاملات شما می شود.
  • پس از وارد کردن کد تایید از طریق ایمیل، حساب معاملاتی اولیه آماده راه اندازی است.

از آنجا که کوینِکس نسبتاً جدید است و تا کنون هیچ حمله ای مورد توجه آن نبوده، پس می‌توان آن را امن در نطر گرفت. حتی اگر صرافی هیچ ویژگی امنیتی پیشرفته ای ارائه نداده باشد (مانند IP monitoring)، گزینه احراز هویت دو عاملی استاندارد را ارائه می‌دهد که از مشتریان حفاظت و پشتیبانی می‌کند. صرافی و بازار معاملاتی‌های بسیاری در اینترنت وجود دارند که در حوزه رمز ارز‌ا فعالیت می‌کنند. بازار معاملاتی پینگی، صرافی ارز دیجیتال بایننس، کراکن و کوین بیس از از جمله صرافی‌ها هستند. صرافی کوینکس در چهارمین سالگرد تاسیس خود، اعلامیه‌ای در خصوص تغییرات صورت گرفته در رمزارز BTT منتشر کرده است. کیف پول کوینکس می‌تواند برای واریز کوین به‌طور موقت و برای اهداف تجاری استفاده شود.

بخش درباره ما صرافی کوینکس

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد Kucoin Exchange لطفا از سایت ما دیدن کنید.

معرفی صرافی کوینکس ترید پرسود بدون تحریم ترید بدون ترس امداد شبکه

اما اگر با استفاده از معاملات لوریج از اهرم 100 استفاده کنید، با افزایش قیمت 10 % بیت کوین 1000 دلار به جیب خواهید زد! یعنی 990 دلار بیشتر از حالتی که از لوریج استفاده نکرده‌اید. اما از طرفی اگر نتوانید روند بازار را پیش‌بینی کنید، به همان نسبت ابعاد لوریج ضرر خواهید کرد. ثبت نام در صرافی ها، اولین گام برای شروع معاملات ارزهای دیجیتال می باشد.