مرجع فروش بهترین نژاد اسب در ایران Airya | RoyalHorse

پت شاپ از دو کلمه پت به معنی حیوان خانگی و شاپ به معنی فروشگاه تشکیل شده است. پت شاپ به فروشگاهی گفته می شود که تمام محصولات مربوط به حیوانات خانگی را عرضه می کند. از این اپلیکیشن ها و مراکز می توان به پت شاپ، هپی پت، ژیوان، پرشین پت شاپ، باران پت، سوارکاران اصفهان و … اشاره کرد که لازم به ذکر است پت شاپ آنلاین هپی پت با توجه به کیفت محصولات و تنوع آن ها از محبوبیت خاصی در مقایسه با رقیبان خود برخوردار است. این نژاد قدیمی از منطقه‌ای به نام «اَندَلُس» در اسپانیا ریشه می‌گیرد. قبل از قرون وسطی، این اسب‌ها به دلیل چابکی و نرمی حرکات، در جنگ‌ها بسیار مورد استفاده قرار می‌گرفتند. در قرون وسطی، به دلیل سنگینی سلاح‌های جنگی، اسب‌های درشت هیکل تر ترجیح داده می‌شدند تا این که با رنسانس نرمی و سبکی حرکات این اسب‌ها دوباره مورد توجه قرار می‌گیرد.

  • این اسب ها بسیار پر خون بوده و ظرفیت حمل اکسیژن در خون آنها بالا است در نتیجه به بهترین وجه ممکن از اکسیژن هوا بهره می برند.
  • اسب اصیل در ایران در نمونه های متفاوتی دیده می شود و اسب های زیادی در ایران هستند که جزو اسب های اصیل به شمار می روند که هر کدام ویژگی های ساختاری و ژنتیکی متفاوتی دارند.
  • بدن آن‌ها بسیار عضلانی و قوی است و از آن‌ها برای کشیدن درشکه یا گاری استفاده می‌شد.
  • این اسبها در جنگ های نادرشاه از سواران مجروح خود دور نمی شدند حتی در جنگ ها دیده شده که اسب های چنارانی در کنار صاحبان مجروح خود خوابیده و سعی کرده اند آنها را سوار کرده از مهلکه خارج کنند بدون سواران خود میدان را ترک نمی کردند.
  • سرمایه های ارزشمند نژاد اسب های ورزشی از آمیخته گری های آخال تکه با نژادهای سواری هانوور تراکنر و لاتویان به دست آمده است.

این شواهد نشان می دهد که در ایران باستان سوارکاری بسیار رواج داشته است و برای هر نوع ورزش سوارکاری نوع ویژه‌ای دهنه یا آبخوری ساخته میشده است. امروزه هنوز هم از همان نوع افسار و دهنه‌های ایران باستان در ورزش های اسب سواری استفاده می شود. برای خرید این اسب مشکی می توانید به صورت اینترنتی نیز اقدام کنید و بعد از مشاوره لازم با پرورش دهندگان این اسب و مشاهده ویژگیها و مشخصات اسب ایران نسبت به خرید آن اقدام نمایید و این اسب شجاع و دلیر را با قیمت مناسبی در هر سن و یا وزنی تهیه کنید.

قدیمی ترین تصویری که از این پیدا شده در نگاره های پلکان آپادانای تخت جمشید و مهر سه زبانه داریوش است. در گنجینه آمودریا در موزه بریتانیا و در نقش رستم و نقش شاپور، اسب کوچکی مشاهده می‌شود که بنا بر مطالعات فسیل شناسی بر روی بقایای اسکلت‌های یافت شده در اطراف همدان، همان اسبچه خزر است. اسب‌های عرب به دلیل هوش بالایی که دارند، برای چرا کردن به مراتع و چراگاه بزرگتری نسبت به سایر نژادها دارند که برای حصارکشی چراگاه می‌توان از نرده چوبی یا فلزی با ارتفاع حداقل 5/ 1 متر استفاده کرد.

سفارش عمده اسب عرب سواری

مرجع فروش بهترین نژاد اسب در ایران Airya | RoyalHorse

در ادامه مقاله می خواهیم شماراا با بهترین اسب های دنیا آشنا کنیم. اسب ها طبق گزارشاتی که انجام شده قدمت آنها به 45 الی 55 میلیون سال گذشته آنها بر می گردد. با این حال اسب ها حیواناتی پر قدرت و عضلانی هستند که می توانند نزدیک به 25 تا 30 سال عمر کنند. اسب فریزین، اسب عربی، اسب اندلس، اسب آخال تکه، اسب موستانگ، اسب نژاد مورگان و نژاد های دیگر که جزء این اسب های خاص در دنیا هستند.

دهنه اسب فروشی

این موجود در رنگهای سفید، مشکی، قهوه ایی سوخته و روشن موجود در دنیا زندگی می کند که نژاد ترکمن به رنگ مشکی آن بسیار سرعتی بوده و هر فردی معمولی نمی تواند برای کنترل آن اقدام نماید، زیرا ممکن بوده از روی آن به سمت زمین پرتاب گردد، بیشتر افرادی که چندین سال سوارکار هستند. اما برخی از اسب ها در جهان وجود دارند که قیمت خریداری آنها چیزی بیش از خرید هواپیما یا چند ده هزار اتومبیل شهری می باشد که قطعا کمی شوکه کننده می باشد. از این رو در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی نمناک با گران قیمت ترین اسب های دنیا آشنا خواهید شد. درباره راهکارهاي نجات اين نژاد بسيار صحبت شد و براي ثبت نژاد و تنظيم يک تبارنامه ي تاييد شده مالکين سر مباحث اصلي به توافق رسيدند.