مدارس غیردولتی تربیت محور باید تقویت شود

محمودزاده ادامه داد: صلاحیت های عمومی، صلاحیت های حرفه ای و گزینش معلمان مدارس غیر دولتی، مجدانه در دستور کار است و در سال تحصیلی آینده به گونه ای عمل خواهیم کرد تا معلم بدون طی فرایند گزینش در مدارس غیردولتی نداشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: https://www.isna.ir/news/1402020603233/%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%B3-%D8%BA%DB%8C%D8%B1%D8%AF%D9%88%D9%84%D8%AA%DB%8C-%D8%AA%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%D9%85%D8%AD%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%AA%D9%82%D9%88%DB%8C%D8%AA-%D8%B4%D9%88%D8%AF

ایسنا/فارس معاون وزیر ورئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: برخی مدارس غیردولتی تربیت محور است و فعالیت های فرهنگی خوب و ارزشمندی را انجام می دهند لذا باید این نوع مدارس تقویت شوند.

وی ادامه داد: تجلیل از مقام معلم باید خارج از آموزش و پرورش و توسط سایر آحاد جامعه انجام شود؛ بنابراین پیگیر تشکیل دبیرخانه گرامیداشت هفته معلم در خارج از سیستم آموزش و پرورش هستیم.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: اجرایی کردن سند تحول بنیادین مسئولین سنگین و از عهده آموزش و پرورش به تنهایی خارج است لذا همه عوامل موثر تربیتی جامعه باید در این مسیر آموزش و پرورش را مساعدت کنند.

احمد محمودزاده بعدازظهر چهارشنبه 6 اردیبهشت در جلسه شورای آموزش و پرورش فارس، گفت: ماموریت بسیار خطیری در ایجاد حیات طیبه و تربیت دانش آموزان انقلابی متفکر و دارای هویت داریم لذا در این زمینه نیازمند هم افزایی همه عوامل تربیتی هستیم.

معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: رتبه بندی معلمان کار ارزشمندی بود که پس از ۱۱ سال در دولت مردمی سیزدهم عملی شد.