مجتمع دارویی درمانی هلال ایران > کلینیک های درمانی > درمان ناباروری

ارائه خدمات در كلينيك شامل تشكيل پرونده و سونوگرافي واژينال و مشاوره مي باشد. كلينيك ناباروري بيمارستان رضوي واقع در فاز يك بيمارستان ، طبقه همكف در محل كلينيك ها مي باشد كه همه روزه صبح ها به جز ايام تعطيل داراي حداقل يك پزشك نازايي جهت ويزيت و آماده پاسخگويي به بيماران و ارائه خدمات مي باشد. انجام مراقبت های لازم بعد از جراحی از اهمیت بالایی برخوردار است و باعث شده تا نتیجه مطلوبی از جراحی حاصل شود. بعد از جراحی حتما به این نکته توجه داشته باشید که طولانی مدت ایستاده نباشید، از مصرف سیگار اجتناب کنید، حداقل به مدت 2 ماه از ورزش کردن اجتناب کنید، رفتن به جکوزی و یا آب گرم را برای مدتی ترک کنید، از زور زدن خودداری کنید. به منظور تشخیص پزشکان از لاپاراسکوپی استفاده می کنند تا ضایعات لگن را تشخیص دهند.

بهترین مراکز درمان ناباروری در شیراز

بنابراین انتخاب مرکز درمان ناباروری بسیار مهم است و شما باید علاوه بر اینکه درباره پزشکان و تخصص آنها اطلاعاتی کسب کنید ، از تجهیزات و امکانات پیشرفته این مراکز نیز مطمئن شوید و اطمینان حاصل کنید که این مراکز از کنترل کیفیت قوی برخوردار می باشند. باید حضوری تشریف بیارید تا توسط پزشکان فوق تخصص در مرکز ناباروری بیمارستان مریم مورد بررسی قرار بگیرید. این مرکز با بهره گیری از دانش روز و تجربه گروهی از بهترین پزشکان، متخصصان و کادر درمانی و نیز استفاده از مدرنترین دستگاه ها و روش ها، آماده خدمت رسانی به زوج های نابارور جهت تشخیص، راهکاریابی و در نهایت، درمان ناباروری ایشان می باشد. شما میتوانید اطلاعات پزشکان ما را در وبسایت ما مشاهده نمایید. زمانی که یک زوج پس از یکسال تلاش موفق به بارداری نشوند ، می توان گفت که دچار مشکل ناباروری هستند و باید برای درمان اقدام کنند.

سلام شانس باروری موفق با IVF و تعیین جنسیت چقدر هست ممنون. اما تعیین جنسیت در صورت رخ دادن بارداری، همون جنسی است که تعیین کردید. سلام ، من ٢٦ سالمه و خودم به شدت بچه ها رو دوست دارم و وقتي مي بينم خانواده اي از اين حس خوب محروم هستند خيلي ناراحت مي شوم و همين باعث شد دلم بخواد كمك كنم .

مرکز فوق تخصصی ناباروری بیمارستان شفا مفتخر است که آمار موفقیت آمیزی در حد آمارهای جهانی دارد. “تینا تمامی عشق است، و حضورش تمامی لطف و رنگ و جلای زندگیمان. نمی‌دانم چگونه 12 سال از زندگی مشترکمان را بدون او گذراندیم، ولی می‌دانم تک تک ثانیه‌های وجود عزیرش را مدیون خانم دکتر شهیدی عزیز، خانم دکتر پیوندی و تمامی پرسنل شریف مرکز باروری حضرت مریم هستیم. شاد باشید که پیشه‌تان شاد کردن دل دیگران است.” “ممنون از تیم پرتلاش مرکز حضرت مریم سپاس فراوان برای زحمت‎های خانم دکتر نصری و خانم‎ها کریم‎پور و کیانی که در حقم خیلیییییی لطف کردن مرسیییی بابت حس قشنگ مادرپدر شدن که بهمون هدیه دادین.” سلام مطلب مفیدی درباره مرکز ناباروری در تهران گذاشتید ممنونم. در دنیا روز به روز به افرادی که دچار ناباروری می شوند افزوده می شود، ناباروری علاوه بر بانوان در مردان نیز بسیار شایع أطفال الأنابيب في ايران carfultrip است.

اولین مرحله با استفاده از داروهای تحریک تخمک گذاری آغاز می شود تا بتوان به جای رشد یک تخمک باعث رشد چندین تخمک شد (برخلاف سیکل عادت ماهانه که تنها یک تخمک در هر ماه آزاد می گردد). تحریک چندین تخمک تعداد بیشتری جنین تشکیل می دهد و شانس حاملگی را بیشتر می کند. البته نوع و میزان داروهای مصرفی بستگی به علت نازایی، سن، وضعیت هورمونی روز سوم قاعدگی و پاسخ تخمدان به داروهای تحریک تخمک گذاری دارد.

تشخیص ناباروری در بانوان به چه صورت می باشد؟

مجتمع دارویی درمانی هلال ایران > کلینیک های درمانی > درمان ناباروری

امکان عمل پوسته‌برداری یا هچینگ با استفاده از لیزر به عنوان روش مؤثر برای افزایش شانس لانه گزینی جنین در رحم، در این آزمایشگاه وجود دارد. این مرحله ۳۶ تا ۳۹ ساعت بعد از تزریق هورمون اچ سی جی انجام می گیرد و معمولاً ۵ تا ۲۰ دقیقه طول می کشد. پزشک با کمک گرفتن از تصاویر سونوگرافی مایعی را که حاوی تخمک های رسیده از فولیکول های تخمدان است، در داخل لوله آزمایش جمع آوری می کند و به آزمایشگاه جنین شناسی تحویل می دهد. به این عمل اصطلاحاً پانکچر می گویند و معمولاً تحت بیهوشی عمومی سبک انجام می شود. در آزمایشگاه جنین شناسی، زیر میکروسکوپ مخصوص، تخمک مناسب را شناسایی و جداسازی می کنند و عملیات لازم را روی آن انجام می دهند. پس از تخلیه فولیکول ها، بیمار مدت زمان کوتاهی در بخش ریکاوری و بخش جراحی، تحت مراقبت قرار می گیرد و چند ساعت بعد می تواند کلینیک را ترک کند.

درمان ناباروري

اگر اهل پایتخت هستید و مشکل ناباروری دارید با ما همراه باشید. مراکزی که سرانه امید را در مملکت بالا می برند و دیگر نمی گذارند زوجهایی که در آرزوی فرزند هستند برای درمان چمدانها را ببندند و راهی خارج از کشور شوند. ما همواره در کنار شماییم تا رسیدن به مقصد روشن و زیبای این مسیر، یعنی پایان ناباروری و رسیدن به این مقصد، نیازمند همراهی، صبر، اعتماد و تلاش شما عزیزان و عنایت خداوند منان است. انعکاس نظرات ارزشمند شما عزیزان، راهنمای تیم درمانی و مدیریتی مجموعه ابن‌سینا در ارائه خدمات بهتر و مؤثرتر خواهد بود، انشاا… کلینیک سلول درمانی دکتر سیمین ظفردوست مسئول کلینیک سلول درمانی این گروه با انجام مطالعات…

پس از انجام اقدامات تشخيصي وجمع آوري نتايج آزمايشات و ساير بررسي هاي تكميلي، متخصصين زنان و زايمان،آندرولوژيست و جنين شناس طي جلسات مشترك به جمع بندي بررسي ها و تجزيه و تحليل يافته هاي تشخيصي پرداخته و در نهايت بهترين روش درماني را به زوجين پيشنهاد مينمايند. همچنین زنان نیز باید برای تشخیص ناباروری ازمایش های زیر را انجام دهند. معمولا بروز بیماری واریکوسل در سن جوانی می باشد ولی بعد از ازدواج در صورت ناباروری این بیماری خود را نشان می دهد. زمانی که یک زوج پس از یک سال تلاش موفق به بارداری نشدند می توان گفت دچار ناباروری هستند. برای بیماران و افرادی که به مرکز مراجعه می کنند احترام قائل باشند و برای مشخصی را برای روند درمانی آن ها داشته باشند. • برخی از زنان دچار مشکلات سیستم ایمنی هستند و به علت ترشح ماده ای در بدن شان اسپرم ها از بین می روند و یا دچار آسیب می شوند، این افراد در صورت بارداری نیز دچار سقط جنین خواهند شد.

یکی از پیشرفت های شگفت انگیز در علم ناباروری، تکنیک کمک Assisted Reproductive Technique – ART است. شامل چند مرحله تحريك تخمدان،‌ تخمك گيري، تزريق اسپرم داخل تخمك و لقاح و انتقال جنين است. در مرحله اول براي تحريك تخمدانها، از داروهاي هورموني استفاده مي شود.

  • البته نوع و میزان داروهای مصرفی بستگی به علت نازایی، سن، وضعیت هورمونی روز سوم قاعدگی و پاسخ تخمدان به داروهای تحریک تخمک گذاری دارد.
  • چون تیم شان گروهی است و با حوصله و دقت روی بیمار کار می کنند.
  • • کدام روش ها را انجام می دهند و چند بار؟ مطمئن باشید این درمانگاه طیف گسترده ای از داروهای ناباروری را دارد و با جدیدترین فناوری ها آشنا است.
  • در آمیزش طبیعی، حدود ده درصد از اسپرم ها از واژن به گردن رحم می رسند اما در پروسه تلقیح درون رحمی، تعداد بیشتری از اسپرم های با کیفیت مناسب به داخل رحم راه می یابند.

در مرحله دوم عمل تخمك گيري با مشاهدات سونوگرافي از طريق واژينال امكان پذير است که با يك بيهوشي كوتاه مدت قابل انجام است. با استفاده از دستگاه سونوگرافي پزشك فوليكول ها را مشاهده مي كند و با سوزن هاي مخصوص مايع فوليكولي همراه با تخمك كشيده مي شودكه به اين عمل اصطلاحا پانكچر مي گويند. در مرحله سوم ابتدا سلولهاي دور تخمك به كمك آنزيم جدا مي شود سپس اسپرم به داخل تخمك تزريق مي شود. در عمل ميكرواينجكشن نيز براي افزايش درصد موفقيت چندين تخمك لقاح مي يابد لذا امکان دارد تعداد جنين هاي تشكيل يافته زياد باشد كه اگر اين جنين ها كيفيت مطلوبي داشته باشند تعدادي از آنها با صلاحديد زوج منجمد و نگهداري مي شوند تا در صورت نياز براي بارداري هاي بعدي از اين جنين ها استفاده شود.