لیست قیمت باتری UPS ترب-مستر انرژی پلاس

یو پی اس آنلاین، در مقیاس بزرگ، رایانه ها و محافظت از سیستم های www.mrenergyplus.com امنیتی کاربرد دارد. باتری USP کره ای نیومکس با آمپراز و ابعاد باتری ها قابل عرضه می باشد. این شرکت به دلیل کیفیت بالای تولید باتری های UPS خود در حال حاظر 40 درصد از سهام باتری های کره جنوبی را از آن خود کرده است. در داخل باتری های یو پی اس فعل و انفعالات شیمیایی رخ می دهد که باعث می شود انرژی شیمیایی به انرژی الکتریکی تبدیل شود که به این نوع انرژی، انرژی الکتروشیمیایی می گویند.

  • لازم به ذکر است که در این باتری­‌ها تولید گاز خیلی به ندرت رخ می‌دهد، مانند زمانی که نرخ شارژ شدن بالا یا دشارژ سریع داشته باشیم.
  • Ups ها می توانند دربرابر برق متناوب در حد رایانه های شخصی و یا در حد مراکز بزرگ داده از سیستم های شما محافظت کنند.
  • دمای بالاتر باعث افزایش عملکرد باتری می­شود اما این مورد طول عمر باتری را کاهش می­دهد.
  • بهتر است بدانید شما نباید کیفیت باتری های یو پی اس را براساس قیمت ان ها قضاوت کنید بلکه کیفیت باتری خود به عواملی مانند وزن باتری یو پی اس، طول باتری یو پی اس و تکنولوژی ساخت آن بستگی دارد.
  • به طور کلی یک سری اختلالات در سیستم های UPS ایجاد می شوند که ارتباط زیادی با باطری و خرابی های آن دارند.

تکنولوژی تولید باتری یو پی اس در باتری 12 ولت و 6 ولت ، سیلد ساکن VRLA و در باتری های 2 ولت ، سیلد ساکن و OPZS است که همگی دارای عملکرد فوق العاده قوی هستند. کارخانه صبا باتری ، برای بازیافت باتری یو پی اس فرسوده، دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته ای را فراهم آورده است تا به بهترین شکل، بازیافت باتری های فرسوده را انجام دهد. به همین جهت برای آنکه بتواند باتری های فرسوده را جمع آوری کند، مبلغی را در نظر گرفته است و آنها را از مشتریان خود، خریداری می کند. با توجه به تحقیقات و بررسی های انجام شده، به طور کلی هر چه یک باطری یو پی اس شارژ کمتری بپذیرد، زمان اجرای کمتری را نیز می تواند ارائه نماید. در صورتی که باطری را برای UPS های صنعتی و پر مصرف خریداری می کنید، بهتر است باطری هایی را انتخاب کنید که طراحی با نرخ بالا دارند. این مسئله باعث می شود که باطری یو پی اسی که انتخاب کرده اید بتواند عملکرد پایدار منبع تغذیه برق بدون وقفه را برای مدت زمان طولانی حفظ نماید.

باتری های سیلد اسید از دو پلیت سربی تشکیل می شوند که نقش الکترود ها و سولفوریک اسید را بازی می کنند و الکترولیت را تشکیل می دهند، سلول های VRLA فرمول شیمیایی یکسانی از اسید سرب دارند. به طور کلی قیمت باتری UPS به دلیل این که از سرب ساخته شده است، با توجه به قیمت جهانی سرب بالا و پایین رفته و برای دریافت قیمت باید مدام استعلام قیمت بگیرید. قیمت نصب یو پی اس UPS نیز به طور توافقی بین خریدار و کارشناسان متخصص در زمینه نصب، راه اندازی و نگهداری تعیین می‌شود. باتری­‌های اکسید نیکل منگنز کبالت، اکسید لیتیوم منگنز و لیتیوم آهن فسفر به دلیل طول عمر طولانی­‌تر، ایمنی بالا و چگالی توان بالا بیشترین کاربرد را در یو پی اس دارند. در صورت رعایت استاندارد‌های لازم مثل روش شارژ، عملکرد، دمای کارکرد و… در نگه‌داری باتری یو پی اس ۱۲ ولت، تا حدود ۷ سال قابلیت استفاده دارد و تحمل پایداری بین ۳۰۰ تا ۱۲۰۰ چرخه برای آن ممکن است.

راه اندازی برق اضطراری و یو پی اس اتاق سرور

متاسفانه مدل­های تقلبی برندهای معتبر باتری UPS موجود در بازار بسیار زیاد می­ باشد. طول عمر اینگونه باتری ­ها کمتر از 2 سال می­باشد و خرابی بسیار بالایی دارند. طول عمرو کارایی باتری‌های UPS رابطه مستقیم با مقدار شارژ شدن آن‌ها و میزان طول شارژ دارند. شارژ شدن باتری UPS حتماً باید به روش درستی انجام بشود تا آسیبی به باتری نرسد و باعث خرابی آن نشود. نکته‌ای بسیار مهم اینکه ولتاژ دستگاه (یو پی اس) و باتری حتماً باید با شارژر باتری مورداستفاده متناسب باشد. شارژر باید اتوماتیک (خودکار) باشد تا وقتی‌که باتری پُرشد شارژ کردن را قطع بکند تا به باتری هیچ آسیبی نرسد.

استابیلایزر

لیست قیمت باتری UPS ترب-مستر انرژی پلاس

یکی از مهم ترین کاربرد های باتری یو پی اس 12 ولت در دکل های مخابراتی می باشد. به این صورت که یو پی اس با ایجاد جریان برق متناوب و بدون نوسان در صورت هرگونه قطع برق شهری یا قطع منبع تغذیه جاری، به کمک دکل ها می آید. قیمت باتری UPS صبا به عوامل زیادی مانند قیمت جهانی فلز سرب بستگی دارد، زیرا فلز سرب یکی از اصلی ترین مواد در ساخت باتری یو پی اس است و دارای ارزش فراوانی است، در نتیجه با تغییر قیمت فلز سرب، قیمت باتری یو پی اس نیز تغییر می کند.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی، شرکت­‌ها و سازمان‌ها از جمله کارخانه‌های صنعتی، دفاتر، بیمارستان­‌ها، سازمان­‌های دولتی و … به انرژی الکتریکی مداوم نیاز دارند. این مسئله بسیار مهم است که برق مصرفی به صورت بی‌وقفه و ممتد باشد، به همین دلیل بسیاری از مشاغل یک منبع برق بدون وقفه تهیه و نصب می­‌کنند. خرید یو پی اس دست دوم انتخابی مقرون‌به‌صرفه برای خریداران باطری ups محسوب می‌شود. در هنگام خرید باتری یو پی اس دست دوم باید به طول عمر باقی مانده باتری، نوع برند خریداری شده، ولتاژ مورد نیاز، شرایط محیطی و غیره توجه کنید.

نحوه نگهداری از باتری سیلد اسید