قیمت خرید پیراهن مردانه مجلسی تبریز

قیمت خرید پیراهن مردانه مجلسی تبریز

با مرور این وب سایت، شما با استفاده از کوکی ها موافقت می کنید. با توجه به تعداد زیاد آگهی در ایستگاه، لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول دارید. درج آگهی در سایت ایستگاه رایگان است و مسئولیت آن با آگهی دهنده می‌باشد. مقالات و توصیه‌های “زیبامون” برگرفته از برترین و به‌روزترین منابع بین‌المللی هستند، اما به تمامی کاربران گرامی اکیدا توصیه می شود قبل از انجام موارد درمانی حتما با پزشک خود مشورت نمایند. یکی از مزایای خرید از تونت شاپ امکان مشاوره قبل از خرید است که میتوانید با خیالی آسوده سفارش خود را ثبت نمایید. با عبور دادن متر از زیر بغل و وسیعترین قسمت سینه اندازه گیری کنید.

پوشیدن پیراهن‌های کبریتی با دو جیب و یا حریر نیز مورد توجه قرار گرفته است. الیاف نخی و پشم به کار رفته در پیراهن‌ها جز الیاف طبیعی بوده و اجناس پلی استر، پلی کتان و پلی ویسکوز با مواد شیمیایی تهیه می‌شوند. رنگ مورد علاقه خود را در استایل های خود جای دهید و رنگی که با پوست شما سازگاری بهتری دارد را نیز بیابید تا بتوانید به کمک آن بهترین تیپ ها را برای خود بسازید.

برای تولید این لباس از 50 درصد پلی استر و 50 درصد الیاف نخی استفاده شده است. پیشنهاد می شود برای طول عمر و حفظ کیفیت این محصول موارد زیر را رعایت فرمایید. با دمای کم اتوکشی شود و از خشک کن و سفید کننده به هیچ عنوان استفاده پیراهن خوشگل مردانه نشود. شما عزیزان می توانید در راستای حمایت از پوشاک باکیفیت ایرانی، بصورت اینترنتی و با چند کلیک ساده این پیراهن زیبا و باکیفیت را از فروشگاه معتبر و شناخته شده دیجی کالا سفارش داده تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. قبل از خرید پیراهن مردانه نکاتی وجود دارد که با رعایت کردن آنها خریدی رضایت بخش خواهید داشت. یک پیراهن رسمی مردانه دارای آستین‌های بلند و یقه پوشیده است.

نظر سنجی نشان می دهد در 78 درصد موارد، افرادی که از این پیراهن استفاده کرده اند آن را به دیگران جهت خرید پیشنهاد داده اند. این لباس تا به امروز فروش خوبی را در بازار تجربه کرده که از دلایل اصلی آن می توان به قیمت مقرون به صرفه و کیفیت مناسب آن اشاره داشت. بررسی نظر ثبت شده در خصوص این پیراهن نشان می دهد که علاوه بر کیفیت مطلوب، تن خور زیبایی دارد و بصورت آستین بلند و یقه برگردان طراحی شده است.

پیراهن کتان به دلیل این‌که از الیاف طبیعی تولید می‌شود برای فصول گرم سال انتخاب خوبی محسوب می‌شود؛ چون بدن را خنک می‌کند. پیراهن مردانه کتان زود چروک می‌شود پس برای مراسم‌های رسمی انتخاب خوبی نیست. امروزه در پیراهن کتان کمی الیاف پنبه به کار می‌برند و همین امر سبب می‌شود که کم‌تر چروک شود. پیراهن مردانه که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرد پیشینه بسیار بلند و طولانی دارد؛ ولی مدلی که این روزها بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد به اواخر قرن نوزدهم بر می‌گردد.

بنابراین در خرید پیراهن مردانه باید به این سایزها توجه کرد. اگر تصمیم به خرید پیراهن مردانه شیک به صورت آنلاین را دارید کار برای شما کمی حساس تر می شود. چرا که در خرید حضوری می توان لباس را تن زد و اندازه و سایز آن را به دقت بررسی کرد. ولی در خرید آنلاین این امکان وجود ندارد شما میتوانید با گرفتن همه اندازه های خود بهترین خرید آنلاین را انجام دهید و مدتها از لباسی که به صورت آنلاین خریده اید لذت ببرید.

همگی دارای قیمت های مختلفی دارند ولی حتما توجه داشته داشته باشین که ارزان قیمت ترین مدل از پیراهن های مردانه را پیراهن های با الیاف پلی استر تولید شده که این الیاف به هیچ وج برای استفاده از در فصل های تابستان پیشنهاد نمی شود. پیراهن آکسفورد یک پیراهن است که تنخور عالی دارد و معمولا با طرح و مدل ساده دوخته می‌شود و مدل یقه آن ساده و زیبا است. پیراهن آکسفورد آستین بلند است و در دوختن آن از انواع پارچه‌های نخی و کتان و غیره استفاده می‌شود. پیراهن آکسفورد، پیراهنی است که تمام آقایان به داشتن آن در کمد خود نیاز دارند.

پیراهن مردانه، تعدادی از باکیفیت ترین و بهترین مدلهای آن را به شما معرفی کنیم. امیدواریم این مطلب برای انتخاب پیراهن مردانه مناسب به شما کمک کرده باشد. خواندن راهنمای خرید عینک آفتابی مردانه هم به شما توصیه می شود. اگر سوالی دارید می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه آن را با ما در میان بگذارید. در لیست زیر می توانید انواع پیراهن مردانه را مشاهده فرمایید.

  • مدل اسپرت خود شامل دو دسته آزاد و جذب بوده که براساس وزن و هیکل خود می توانید هرکدام را انتخاب کنید.
  • برای انواع پیراهن مردانه کیفیت دوخت و پارچه استفاده شده بسیار اهمیت دارد.
  • پیراهن های نخی آستین کوتاه به ما کمک می کند که انواع تیپ های ممکن رو در عین راحتی و خنکی داشته باشیم.
  • از رایج ترین پارچه هایی که در دوخت پیراهن استفاده می ‌شوند، پارچه‌های نخی یا نخ پنبه ، پوپلین ، پشمی یا فلانل ، پلی استر یا ویسکوز ، کتان ، جین و لینن می‌باشد.