قیمت ارزان باند و اسپیکر سونی مدل MHC-V73D فروشگاه بهار | bandiran1

علاوه بر این این اسپیکر شامل چهار حالت DJ با ریتم های خاص و متنوعی می باشد که بسته به مراسمات و به صورت دلخواه می توانید هر نوع ریتمی از صدا را اسپیکر و باند میکرولب تجربه کنید. امکان پشتیبانی از انواع فایل های صوتی و تصویری با هر نوع فرمتی نیز به کاربر اجازه می دهد تا به وسیله دستگاه DVD و تلویزیون از هر نوع صدایی بهره مند شوید. همچنین به کمک هر کدام از پورت های USB و HDMI می توانید هر نوع آهنگ مد نظر را از روی سیستم صوتی سونی گوش کنید. از دیگر راه های ارتباطی سیستم صوتی سونی V90 بلوتوث و NFC هستند که هر کدام به نوعی کمک در انتقال فایل بر روی دستگاه را بر عهده دارند. این قدرت برای بسیاری از مهمانی ها و دور همی ها بیشتر از حد انتظار صدا تولید می کند .

  • اولین ویژگی این اسپیکر که سونی تمرکز زیادی به روی آن دارد Omnidirectional Party Sound است و باعث می‌شود فارغ از این که هرکس در کجای خانه و مهمانی باشد صدایی کاملا واضح و شفاف به آن برسد.
  • جدا از این استفاده از تکنولوژی DSP در این سیستم صوتی نیز باعث می‌شود تا همانند کنسرت، صدا به صورت واقعی پخش گردد و تمایل شما به گوش دادن آهنگ‌های صوتی بیشتر گردد.
  • افراد حاضر در باغ‌های اجتماعی یا خانوادگی معمولا تمایل دارند به صدای موسیقی گوش دهند که در همین راستا نیازمند یک سیستم صوتی مناسب هستند.
  • بخش زیادی از دکمه ها در قسمت پنل لمسی قرار گرفته و ماباقی ورودی ها و درگاه های ارتباطی در پشت دستگاه هستند.
قیمت ارزان باند و اسپیکر سونی مدل MHC-V73D فروشگاه بهار | bandiran1

همچنین با قابلیت اتصال به باند دیگر نیز میتوانید صدای اسپیکر را دوبرابر کنید و به یک اسپیکر دیگر متصل نمایید. مهمانی ها و پارتی های شما با باند شیک سونی مدل V73 رنگ و بو و هیجانی دگر خواهد گرفت و شبی پر خاطره را تجربه خواهید کرد. این باند از نوع تک باند و ایستاده است و در سال ۲۰۲۰ معرفی شده است و هنوز هم در حال تولید است. برند سونی یک برند ژاپنی است که باند های ایستاده و قدرتی خود را در کشور مالزی مونتاژ میکند. سری MHC از سری باند هایی است که از شنیدن صدای موزیک با ان خسته نخواهید شد. شرکت سونی با توجه به نیاز روز جوانان به ایجاد سرگرمی و نشاط، با استفاده از قابلیت کاراکوئه و تایکو سبب سرگرمی این قشر در مهمانی و جشن‌ها می‌شود.

کاملترین نمونه ی نور پردازی یک سیستم صوتی را می توانید در V83 در اختیار داشته باشید . نور پردازی 360 درجه بوده به طوری که تمام فضای اتاق را به طور کامل پوشش می دهد . با توجه به ریتم موسیقی نور پردازی تغییر می کند و با موسیقی کاملا هماهنگ می شود تا تجربه ی بی نظیری را برای کاربر فراهم سازد . LED مخصوص نورپردازی در قسمت های کناری ، جلو و عقب دستگاه تعبیه شده اند . بلندگو ها نیز دارای نور مخصوص به خود هستند تا جلوه و طراحی دستگاه را بیشتر نشان داده و ظاهری زیباتر به سیستم صوتی بدهند . در کل طراحی سیستم صوتی V83 سونی کمک کرده تا یک محصول بی نقص داشته باشیم .

پخش‌کننده صوتی مدل V73D که از جمله محصولات نسبتاً جدید شرکت ژاپنی سونی است به دلیل برخورداری از طراحی زیبا و قابلیت‌های متنوع و فناوری‌های پیشرفته در بین مردم بسیار محبوب است. این محصول ابعادی برابر با 37×1/92×8/42 سانتی‌متر و وزنی معادل 2/21 کیلوگرم دارد. یکی از تفاوت‌های این محصول با سری V43D در وجود نمایشگر لمسی است که علاوه بر کارکرد آسان با دستگاه زیبایی خاصی نیز به ظاهر باند بخشیده است و دیگر هیچ دکمه فشاری یا چرخشی در بالای دستگاه قرار ندارد. از مواردی که بر قیمت اسپیکر سونی تاثیرگذار است می‌توان به فناوری‌هایی که در تولید محصول به کار برده شده‌اند و برخورداری از پورت USB، پورت AUX و HDMI و همچنین توانایی اتصال به بلوتوث، رادیو و میکروفون اشاره کرد. طبیعتا هر چه محصول باکیفیت‌تر و دوام بیشتری داشته باشد، تولید آن زمان‌بر و هزینه‌برتر بوده و قیمت بیشتری نیز دارد.

سیستم صوتی سونی MHC-V83D :

به بیانی دیگر در سیستم های صوتی حرف اول و آخر را بلندگوها می زنند زیرا وظیفه اصلی آن ها رسایی صدا می باشد. با تدبیرهوشمندانه طراحان، زیر دستگاه دو چرخ قرار گرفته تا با وجود وزن بالای آن به راحتی قابل حمل باشد. شما می توانید MHC-V83D را به گوشی تلفن خود متصل کرده و برای دورهمی ها و مهمانی هایتان موزیک هایی را که دوست دارید پخش کنید. بلوتوث و NFC از این دست ویژگی ها هستند که بصورت بی سیم اشتراک گذاری آهنگهای مورد علاقه ی شما را انجام می دهند . به این ترتیب با ترکیبی از میکروفن، سیستم کارائوکه و MEGA BASS یک پکیج حرفه‌ای را برای پخش موسیقی زنده فراهم کنید. از سوی دیگر قابلیت کارائوکه نیز در این بلندگو قابل حمل سونی در دسترس خواهد بود.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل SRS-XB22