فرش 1200 شانه گل برجسته بیش از 300 مدل جدید فرش + شرایط خرید اقساطی ماهورمارکت-فرش شادرخ

درمورد تفاوت بین فرش 1500 شانه و 1200 شانه همانطور که مشخص است تعداد گره های بکار رفته در فرش های 1500 شانه بیشتر است که این نوع تراکم باعث می شود فرشهای 1200 شانه نسبت به فرش های 1500 شانه کمی ضخیمتر باشند و خاب بیشتری داشته باشند. فرش های 1200 شانه معمولا بسیار ریز بافت تر از فرش 700 شانه میباشند. از لحاظ عمر فرش ،فرشهای 700 شانه با توجه به طول پرز بلندتر آنها، در طول مدت زیاد دارای طول عمر بیشتری هستند. میزان شانه و تراکم و ضخامت نخ باعث تفاوت هایی در فرش 1200 شانه با فرش 700 و 1500 شانه شده است که در ادامه در مورد تفاوت های آن از نظر شانه، تراکم، مقاومت، لطافت ، مواد اولیه و قیمت آن صحبت خواهیم کرد. در مورد سالمندان می توان گفت یکی از مهم ترین نکاتی که بایستی درخرید فرش ماشینیبه آن توجه کنند، نرمی و لطافت فرش زیر پای آن هاست تا هنگام راه رفتن روی فرش یا استراحت نمودن، اذیت نشوند.

فرش هانا ماشینی 1200 شانه کاشان

ولی امروزه مهم ترین معیار تقسیم بندی انواع فرش ماشینی، شانه و تراکم است. فرش پارسا 1200 شانه تراکم 3600 در دو رنگبندی – از محصولات جدید کارخانه فرش کاشان با کیفیت بالا و قیمت مناسب . جدید ترین فرش ماشینی 1200 شانه تراکم 3600 مدل خشتی – نقشه خشت تابلو سرمه ای ، به همراه ضمانت نامه کتبی ده ساله ، دارای نشان استاندارد با کیفیت درجه یک . فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ به دلیل بالاترین کیفیت بودن ان در گروه فرش های گران قیمت و لاکچری قرار میگیرند . ریزبافت بودن فرش ضخامت آن را کم کرده است به همین دلیل فرش برای نشستن، خیلی مناسب نیست.

در این توضیحات در مورد خرید فرش 1200 شانه، قیمت فرش 1200 شانه و ویژگی ها و انواع سایز و ابعاد این فرش توضیح می دهیم. امیدواریم پس از مطالعه این توضیحات بهره کافی را برده باشید و کمک شایانی به شما کرده باشد. این اقدام ( هیت سِت کردن فرش ) موجب می شود که برخی از الیاف فرش 1200 شانه، کوتاه تر شود . و به این ترتیب برخی از قسمت های فرش خاب بلندتر و برخی دیگر از قسمت های آن خاب کوتاه تری دارند.

این موضوع اهمیت زیادی دارد زیرا انسجام در بافت مانعی در برابر نفوذ گرد و غبار زیاد به داخل فرش است، در نتیجه نظافت فرش آسان تر شده و به شستشوی کمتری نیاز پیدا می کند که همین امر خود بر ماندگاری و دوام آن می افزاید. تراکم و شانه از ویژگی هایی است که پیش از خرید فرش لازم است اطلاعات مختصری درباره آنها داشته باشید. شانه به تعداد ریشه (گره رنگ) که در عرض فرش به کار رفته گفته می شود و آن را بر حسب تعداد در واحد متر بیان می کنند.

در این فروشگاه می توانید انواع محصولات فرش کاشان، تابلو فرش ماشینی،تابلو فرش چهره و محصولات مرتبط را با بهترین قیمت خریداری کنید. از مهمترین مزیت های این فروشگاه می توان به ارسال سریع و رایگان، تضمین اصالت و وضعیت فیزیکی کالا، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و امکان پرداخت در هنگام دریافت کالا اشاره کرد. قیمت فرش 1200 شانه هر چند ارزان تر از فرش 1500 شانه است، اما از نظر کیفیت الیاف و بافت تفاوت چندانی بین این دو فرش دیده نمی شود.

فرش های لوکس 1200 شانه با رنگ زمینه نقره ای برای دکوراسیون های مجلل و کلاسیک فوق العاده هستند و به راحتی می توانید فرش نقره ای را با مبلمان استیل طلایی، مبلمان چرمی قهوه ای در دکوراسیون های کلاسیک و سنتی ست کنید. برای دکوراسیون های سلطنتی می توانید فرش نقره ای ریز بافت را با مبلمان قهوه ای یا شکلاتی ست کنید. اگر دکوراسیون منزل شما مینیمال است می توانید فرش طوسی 1200 شانه را با وسایل و مبلمان سفید رنگ یا صدفی و کرم لایت ست کنید. می توانید رنگ گل های قالی 1200 شانه طوسی را با رنگ دیگر وسایل یکسان بگیرید. قیمت فرش های 1200 شانه جدید در طرح های امروزی بیشتر از طرح های استوک و از مد افتاده است.

شاید ندانید که خاب فرش نیست و متوجه نشوید که از چه داریم صحبت می کنیم. در واقع ضخامت فرش همان خاب است که در ادامه بیشتر آن را معرفی می کنیم. خاب فرش و ضخامت فرش به صورت الیاف اکریلیک به کار رفته در فرش 1200 شانه می باشد. فرش 1200 شانه همان طور که گفتیم چندان برای استفاده از آن در قسمت های پر تردد مناسب نیست. لذا به هر حال و در هر صورت لازم نیست که برای این فرش هزینه کنید. باید بدانید اگر خانه شما کوچک است نیز فرش 1200 شانه را به شما توصیه نمی کنیم.

پیش از خرید به نکات زیر توجه نمایید

فرش 1200 شانه گل برجسته بیش از 300 مدل جدید فرش + شرایط خرید اقساطی ماهورمارکت-فرش شادرخ

ما همیشه بهترین را برای شما کنار گذاشته ایم تا بهترین انتخاب را در بهترین زمان و مکان قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه انجام دهید. تنوع محصولات شامل فرش ماشینی فرش مشهد، فرش نگین مشهد، فرش زمرد مشهد، فرش کاشان و پشتی سنتی شاه نشین است . این روزها با مدرنیته شدن سبک دکوراسیون‌ها و چینش مدرن و امروزی، به کارگیری از سایزهای کوچک مثل سایز های 6 متری بسیار رواج یافته که به لحاظ هزینه نیز بسیار مناسب‌تر است. قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ گل برجسته6 متری به علت برخورداری از ابعاد کمتری نسبت به دو سایز قبلی، مسلما از هزینه‌های مصرفی کمتر و قیمت مناسب‌تری نیز برخوردار است. به دنبال دغدغه خریداران برای تهیه فرش مناسب به لحاظ هارمونی رنگی، در این قسمت از مطلب به معرفی پرفروش ترین رنگ های فرش ۱۲۰۰ شانه گل برجسته پرداخته‌ایم تا ضمن آشنایی بتوانید رنگی مناسب برای دکوراسیون منزل خود را انتخاب و خریداری نمایید.

فارغ از طرح های مختلفی که در فرش ها ی گل برجسته 1200 شانه وجود دارد. باید بگوییم فرش گل برجسته جز زیباترین فرش های ماشینی محصوب می شوند. همان طور که می دانید در این فرش فرورفتگی و برجستگی ها به علت نوع پرداخت فرش ایجاد می شود. البته موضوع تخصصی محصوب می شود که در این جا مجال پرداختن به آن وجود ندارد. از این رو محصولات با این حجم از تراکم گره و ظرافت و ریز بافتی بسیار مناسب برای ارائه طرح‌های شلوغ پر نقش و نگار اصیل ایرانی دیده شده که اصالتی چندین برابر و جلوه‌ای چشم نواز را به گل و بوته‌های به کار رفته در بوم قالی بخشیده است.

به دلیل حذف واسطه ها قیمت فرش 1200 شانه ماهورمارکت به قیمت کارخانه است. این فرش‌ها با بهترین کیفیت نخ و با رعایت استاندارد تولید می‌شوند. اصولا قیمت فرش 1200 شانه تراکم 3600 گل برجسته نسبت به فرش ها 700 شانه بیشتر است و البته از فرش های 1500 شانه ارزانتر می باشد. فرش 1200 شانه گل برجسته از جمله فرش های ماشینی ریزبافت است که هم در ظاهر، تداعی گر ظرافت فرش دستباف است و هم نسبت به فرش دستبافت قیمت مناسبی دارد. همانطور که از نام آن پیداست فرش 1200 شانه دارای گل برجسته است که زیبایی آن را دوچندان می‎کند.

  • یکی از فرش‌های زیبا و منحصر به فرد، فرش ۱۲۰۰ شانه تبریز است که در هفت رنگ متفاوت موجود است.
  • یکی از معیارهای مهم در زمان معرفی فرش‎ها فارغ از طرح و سبک، شانه و تراکم فرش است.
  • هدف فروشگاه ماهورمارکت این است که یک بازار از چندین برند معتبر فرش کاشان را فراهم کند.
  • در خرید فرش 1200 شانه دقت کنید که دکتر فرش تا 2 سال گارانتی به مشتریان گرامی ارائه می دهد و همچنین اصالت و کیفیت آن را تضمین می نماید.
  • و برای هر فرش با شانه مختلف، از نخ‌های منحصربه‌فردی استفاده می‌کنند.
  • طرح شکوه یکی از پر فروشترین طرح های فرش 1200 شانه ماشینی به قیمت درب کارخانه .