طراحی سایت حرفه ای و فوری ساخت سایت جذاب با پشتیبانی کُدُ سئو | totoweb

گسترده شدن هر روز اینترنت در سراسر دنیا خصوصا ایران، توانسته تا کسب و کارهای کوچک و بزرگ زیادی را در این فضا رشد دهد و یک بستر بسیار مناسب برای درآمدزایی هرچه بیشتر ایجاد کند. در این فضا کافیست تا با یک استراتژی درست دست به کار شده و از آن برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید. 4- یک وب سایت حرفه‌ای قادر است بالای نتایج موتورهای جستجو به نمایش درآید. سپس به کارفرما یک هفته فرصت داده می شود تا دانش کسب شده را در وب سایت عملی کند.

• تمامی عناصر کسب و کارتان مانند وب سایت، لوگو و غیره دارای جذابیت ظاهری بالایی بوده و یک تصویر ثابت و قوی در بازار کارتان ایجاد میکنند. نکته ای که وجود دارد این است که کاربران در صورتی در وب سایت شما می مانند که وب سایتتان پر محتوا و دارای طراحی خوبی باشد. در پاسخ به سوال فوق باید گفت که هم سئو از اهمیت بالایی برخوردار است و هم بهینه سازی نرخ تبدیل و هر دو مکمل یکدیگر هستند و در هر سه مرحله از فرآیند بازاریابی دیجیتال، طراحی سایت مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است. می بایست علاوه بر انجام پروژه های وب، فکری برای بازاریابی کسب و کار، سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان، سامانه مدیریت تیکت و پشتیبانی و سیستم های مدیریت وظایف و گردش کار و مدیریت پروژه بکنید. استفاده از یک ویدئو بک گراند حرفه ای به جذابیت‌های سایت بسیار می‌افزاید و با توجه به افزایش سرعت پهنای باند این روزهای کاربران، ترندی جذاب در طراحی محسوب می شود.

سایت معمولی می خواهید یا اختصاصی؟

در این وب سایت شما قادر خواهید بود تا محصولات خود و یا دیگران را با ارائه تخفیف ویژه به فروش برسانید و کسب درآمد کنید. همینطور در این سایت کاربران و یا نمایندگان شما نیز قادر خواهند بود به صورا مجزا فروشگاه خود را ایجاد نموده و محصولاتشان را در آن به فروش برسانند. در این وب سایت امکان اتصال به درگاه های پرداخت اینترنتی نیز خواهید داشت ، به این ترتیب کاربران شما می توانند هزینه کالای خریداری شده از سایت فروشگاهی شما را به صورت آنلاین پرداخت نمایند. سایت صدرا ، برای افرادی مناسب است که تصمیم به راه اندازی فروشگاه اینترنتی تخفیف آنلاین دارند و می خواهند علاوه بر محصولات خود ، محصولات دیگر نمایندگان و یا همکاران خود را نیز در قالب یک سایت به فروش برسانند.

مخاطب‌های شما در اینترنت هستند

درست است ممکن است در ابتدا هزینه ای را بپردازید، اما این هزینه سرمایه گذاری برای آینده و درخشش کسب و کار شماست. سیستم مدیریت محتوای وردپرس می تونه نیاز شما رو برای برای طراحی وبسایت حرفه ای کاملا برطرف کنه و شما به طراحی سایت اختصاصی نیاز پیدا نمی کنید. طراحی سایت در کلیک اول با سیستم مدیریت محتوای وردپرس بوده اما گرافیک آن به صورت اختصاصی و متناسب با نیاز کارفرما تهیه و پیاده سازی می شود. در صورت نیاز مشتری، طراحی سایت اختصاصی نیز با زبان PHP و فریمورک لاراول انجام خواهد شد که هزینه آن متفاوت است. در صورتی که سایت موردنظر شما قابلیت پیاده سازی با وردپرس را نداشته باشد و یا به دنبال یک سیستم مدیریت اختصاصی برای سایت خود هستید، مجموعه کلیک اول خدمات طراحی سایت به شکل اختصاصی را در اختیار شما قرار می دهد. در این روش، زمان و هزینه پروژه به نسبت نیازهای سایت افزایش پیدا خواهند کرد.

طراحی سایت حرفه ای و فوری ساخت سایت جذاب با پشتیبانی کُدُ سئو | totoweb

این طرح برای بسیاری از کسب و کارهای کوچک که خواهان وب سایت های ارزان هستند در نظر تیم توتو وب در قزوین گرفته نشده است. این پروژه برای کسب و کارهای است که می خواهند بهترین نتایج را از سایت خود بگیرند و در بازار خود مطرح باشند مناسب است. این پروژه یکسال حمایت کامل ما را بر دارد، این حمایت تنها پشتیبانی فنی نیست بلکه کلیه خدمات دیجیتال مارکتینگ از جمله سئو، تحقیق کلمات کلیدی، تولید محتوای مناسب ، معرفی به گوگل و بازاریابی صفحات اجتماعی و … می باشد. هدف ارائه خدمات یکپارچه برای افزایش فروش و برندینگ مجموعه است و یانکار زمان ، زحمت و هزینه ای بالاتر از سایت های معمولی و حتی سفارشی دارد. ما هدف از تجارت الکترونیک و راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی را به خوبی درک می کنیم ، آنها می خواهند وب سایت حرفه ای داشته باشند که سرنخ های فروش آنها را افزایش دهد .

  • سلام خانم مرادی عزیز باعث افتخار ماست که تونستیم رضایت مشتریان عزیزی مثل شما رو جلب کنیم.
  • کاربرانی که وارد سایت می شوند باید بتوانند با دسته بندی های مرتب مواجه شوند و سپس بر اساس نیازی که دارند یکی از آن دسته بندی ها را انتخاب کنند.
  • در این بخش از مقاله قصد داریم برخی از مهم‌ترین مزایای طراحی وب سایت حرفه ای برای کسب ­‌و کارها را به شما معرفی کنیم.