طراحی دکوراسیون داخلی منزل ۹۳ متری کلاسیک ساده

با تزیین دیوار با دکوراتیوها و قاب عکسهای مختلف خانه ای رؤیایی برای خود خواهید ساخت. بیشتر ابزار و لوازم در خانههای روستایی بزرگ، حجیم و با اشکال غیر منظم هستند. انتخاب مدل های ساده و مدرن و بدون استفاده از تزیینات و دستگیره های حجیم برای مبلمان و صندلی ها می تواند از اشغال فضای اضافی در دکوراسیون خانه های کوچک جلوگیری کند. ولی شیوه و سبک مورد نظر معمولاً در معماری یکی از دو موردی که گفته شد می باشد. دوم قرار دادن دکوریهای مورد استفاده در نزدیکترین حالت ممکن است. چیدمان منزل 130 متری دوم به سبک مینمالیستی انجام شده و پلان باز است. این ساختمان با داشتن اسکلت بتنی اش، از ویژگی های ساختمان های دهه ۱۹۵۰ شهر روتردام برخوردار است. برای من مساله از اهمیت بالایی برخوردار است که هر وسیله در اتاق هدف و منظور خاصی را دنبال کند. در مورد فضاهای کوچک این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا که باعث میشود فضای شما کوچکتر از آنچه که است، بنظر برسد. ۸- یک عنصر دیگر که در این سبک بسیار مورد استفاده قرار میگیرد، پشتی است. اغراق و زیادهروی در رنگها و یا یک طرح خاص، نهتنها جلوه موردنظر را تأمین نمیکند، بلکه باعث بههمریختگی و شلوغی طرح و نمای کلی میشود.

به طور مثال چنانچه شما در درکواسیون مدرن منزل خود از هیچ گونه چوبی استفاده نکرده اید این دیوارهای چوبی می توانند گزینه ی مناسبی برای شما باشند و از این رو دیگر نیازی نیست که نگران بر هم خوردن هماهنگی بین بافت ها و عناصر اصلی تشکیل دهنده ی دکوراسیون منزل خود باشید. برای رسیدن به این سبک سعیکنید تعادل بین سنگ و چوب را رعایت کنید تا از نظر بصری هم به هدفتان نزدیک شوید. دیواری فضای بین اتاق نشیمن و آشپزخانه را از یکدیگر جدا کرده است که در مجاور این دیوار تلویزیون قرار گرفته است همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید دیوار تا سقف ادامه داده نشده است و در قسمتی از دیوار پنجره ای شیشه ای برای ورود نور طبیعی از فضای آشپزخانه به فضای اتاق نشیمن طراحی شده است.

از این رو پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که علاوه بر دیوار پشت تلویزیون، بخش های کوچک دیگری همچون پایه های چند صندلی، یا سطح روی میز را نیز با استفاده از همان چوب طراحی کنید تا هماهنگی بهتری درمنزل و لوازم شما ایجاد شود. به طور مثال، اگر ستون خانه شما طوری قرار گرفته که یک متر از هر طرف خود را ناقص کرده، میتوانید آنجا را با وسایل تزئینی مانند گلدان، تابلو، مجسمه و … استفاده از المانهایی که از طبیعت می آیند برای هر ایرانی دوست داشتنی است. همانطور که در شکل های زیر مشاهده می کنید در اتاق نشیمن یا پذیرایی، از لوازم دکوری خیلی کمی استفاده شده اما همان تعداد کم هم بسیار خاص انتخاب شده اند، اما بدون شک جالب ترین نکته در مورد معماری داخلی منزل دوبلکس مورد بحث ما، باغچه عمودی بسیار زیبا و منحصر بفردی است که مجاور با اتاق نشیمن قرار گرفته.

شاید برای شما نیز جالب باشد که بدانید چیدمان دکوراسیون، از 3000 سال قبل از میلاد مسیح نیز وجود داشته است و مربو به دوره کنونی زندگی بشر نیست، حتی دانشمندان بقایای انسانهای غار نشینی را کشف کردهاند که ادعا میشود آنها نیز در محل زندگی خود به رعایت دکوراسیون میپرداختهاند. فلزات براق تداعی کننده سبک زندگی روستایی هستند. اگر در آپارتمانی کوچک و خانهای با دیوارهای گچی و کفپوش سرامیکی درحال زندگی هستید به این معنا نیست که نمیتوانید خانهای سرزنده با استفاده از چوب داشته باشید. آشپزخانه محیطی باز است و بدون شک هرشخصی در بدو ورود به خانه و یا با طی کردن مسیری اندک، تقریبا به تمام زوایا آشپزخانه شما مشرف خواهد بود.

انواع زیادی ایده برای دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون وجود دارد، از جمله رنگ آمیزی، استفاده از کاغذ دیواری های پر زرق و برق، استفاده از لوازم دکوری یا حتی میز تلویزیون های بزرگ با تعداد زیادی شلف های شناور که روی آن قرار می گیرد، اما این روش ها به نظر برخی ها خسته کننده و تکرای به نظر می رسد و دنبال شیوه های مدرن و جدید برای تغییر دکوراسیون منزل خود هستند. در هر سبک باید بافت متریالها با دقت انتخاب شوند. معمولاً در دکوراسیون سنتی، از چوب و هر عنصری که حالت سنتی داشته باشد استفاده میشود. در کنار رستوران های مدرن ، کافی شاپ و فست فودها، سفره خانه های سنتی نیز همچنان مراجعین خاص خود را دارند. گلیم و جاجیم که این روزها بسیار مورد توجه خانوادههای ایرانی قرار گفته است، از دیگر ویژگیهای دکوراسیون سنتی میباشد. در رابطه با جایگاه معماری سنتی،مدرن و پست مدرن در ایران باید به تاریخچه ی این سبک ها در بدو ورودشان به ایران رجوع کنیم.جایگاه کنونی این سبک ها بسته به زمان شناخته شدن سبک ها در ایران و همچنین محبوبیت آن ها تعیین شده است.امروزه با توجه به سلیقه ی طراحان و کارفرمایان این سبک ها مورد استفاده قرار میگیرند.

وقتی صحبت از دکوراسیون داخلی ویلا به میان میآید منظورمان تمام آن چیزی است که در زیبا و راحت به نظر رسیدن محیط داخلی ویلا دخیل است، از نور پردازیها گرفته تا نوع مصالحی که برای ایجاد پلکانی شیک و ستونهایی زیبا به کار گرفته شدهاند، از پنجرهها تا درب اتاقها، از رنگهای استفاده شده تا اندازه نشیمن، اتاقها و… چگونه می تواند در عین سادگی دیوار پشت تلویزیون را به گونه ای طراحی کرد که علاوه بر متفاوت و زیبا بودن بتواند چشم همگان را خیره کند و باب سلیقه ی همه باشد. بسیاری از افراد در زمان تغییر دکوراسیون یا ساخت منزل نو تصمیم می گیرند که تلویزیون را در بهترین منطقه خانه قرار دهند و نمای دیوار پشت آن را به بهترین شکل دیزاین کنند.

آشپزخانه مهمترین بخش خانه به شمار میرود. از این رو چوب در دکوراسیون نقش بسزایی دارد و دکوراسیون چوبی خانه از جمله دکورهای محبوب خانگی به شمار میرود. پارکت یکی از شیکترین کفپوشهای خانگی است. ایجاد دیوار دو طرفه با قرارگیری گیاهان مرکز توجه نشیمن و به عنوان نقطه کانونی منزل در نظر گرفته شده است. از میزهای با فضای کافی و چند منظوره استفاده کنید. اگر وسایل و لوازم منزل خود را ساده انتخاب کرده اید و فضای زیادی برای خرید میز تلویزویون های بزرگ ندارید به آسانی می توانید دیوار چوبی را جایگزین آن کرده و از کمترین فضا بهترین استفاده را ببرید و فراموش نکنید تمامی این ها زمانی مسیر می شود که شما از بهترین و با کیفیترین لوازم بهره گرفته باشید. پذیرایی یکی از پر استفاده ترین مکان ها در هر خانه ای است و علاوه بر این هر فردی با ورود به خانه شما توجه اش به سمت دکوراسیون داخلی پذیرایی جلب می شود از این رو بهتر است در هنگام طراحی داخلی منزل و چیدمان وسایل در پذیرایی توجه لازم را داشته باشید. طراحی معماری داخلی منزل یکی از مهمترین بخش های ساخت هر واحد مسکونی است امروز قصد داریم شما را با طراحی زیبای معماری داخلی منزل شیک و مدرنی آشنا سازیم که در آن از ایده های زیبا و کاربردی فراوانی استفاده شده است.

میتوانید تصمیم بگیرید که چه بخشهایی از ساختمان را تغییر دهید و از چه طرحهایی برای بازسازی منزل استفاده کنید. برای دیزاین منزل کوچک ایده های زیادی وجود دارد که شما می توانید با به کارگیری این ایده های کاربردی دکوراسیون متفاوت و بی نظیری را در بخش های مختلف منزل خود ایجاد نمایید. در غیر اینصورت میتوانید از کفپوشهای با طرح چوب در دکوراسیون داخلی منزل استفاده نمایید. برای طراحی مبلمان ها با این سبک می توان مبل هایی که حکاکی شده اند و از هنر منبت کاری در آن ها استفاده شده، را به کار برد. مخصوصا در قسمت هایی که مبل ها قرار طراحی داخلی منزل جدید گرفته اند.

در حالی که امروزه برای ساخت یک مدرسه معمار نگاه خاص عملکردی به پروژه خواهد داشت. به دلیل گرایش دوباره مردم ایران به سمت دکوراسیون سنتی ایرانی، قصد کردیم تا در یک مقاله به ویژگی های دکوراسیون منزل ایرانی بپردازیم و آن را به صورت کاملاً حرفه ای برایتان توضیح دهیم. مبل های ساده در کنار گیاهان کاملاً به چشم میآیند. دکوراسیون روستیک مدرن، داشتن خانهای با چشم انداز کاملاً باز، مبلمان مدرن و استفاده از تجهیزات برگرفته شده از دل طبیعت است که با ذوق و قریحه یک معمار توانا به صورت طبیعی ایجاد شده است. عنصری همچون چوب که برخواسته از دل طبیعت است میتواند محیط خانه را زنده و به یک خانواده سرزندگی ببخشد. بنابراین اگر شما هم مثل ما دغدغه داشتن یک دکوراسیون زیبا با المان هایی طبیعی را در ذهنتان دارید، با سورن چوب همراه شوید تا با طراحیهای دلچسب خود، طبیعت را در خانههایتان زنده نمایند. آدمی پیوسته به دنبال زنده کردن عناصر طبیعی در زندگی خود است. سبک دکوراسیون روستیک مدرن، زیبایی و لطافت بدون تشریفات و راحتی زندگی مدرن را به صورت همزمان دارد. برای مثال برخی چوبها تنالیته رنگی متفاوتی با دیگر جنس چوب دارد. به عنوان مثال استفاده از سبک کلاسیک و سلطنتی برای خانه های کوچک و اداره ها مناسب نیست.

انتخاب میز و صندلی مناسب می تواند سلامتی کمر و سایر قسمت های بدن آن ها را تضمین کند. طراحان با روش های مختلفی این نظم را به هم می زنند که یکی از آن ها استفاده از یک بافت متفاوت در منزل است. اتاق خواب اصلی، نمونه بارز یک اتاق راحت است. خانه های دوبلکس می توانند در اشکال و مدل های مختلف کلاسیک و مدرن و نیز بزرگ یا کوچک طراحی شوند و راه پله نقش مهمی در در طراحی این مدل خانه ها دارد، زیرا تقسیم بندی و ارتباط بین دو طبقه منزل از طریق آن ایجاد می شود و از آنجا که این خانه ها از فضای بیشتری برخوردار هستند، بنابراین چیدمان و دکوراسیون داخلی آن نیز راحت تر می باشند.