طبخ و توزیع پنج هزار پرس غذا به شکرانه عید غدیر در گیلان

دریابکی با اشاره به اینکه مردم نیکوکار و علاقه‌مند به اهل بیت(ع) می‌توانند در این حرکت حسنه مشارکت مالی داشته باشند، گفت: شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۵۶۳۷۷۰۳ به نام اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان جهت دریافت نذورات مردمی می‌باشد.

ایسنا/گیلان دبیر برگزاری جشنواره غدیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان از برگزاری طبخ و توزیع پنج هزار پرس غذا به شکرانه عید غدیر در گیلان خبر داد و گفت: پویش «میزبانی به توان میلیون» با هدف ترویج سنت حسنه اطعام مؤمنین در گیلان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به طبخ و توزیع پنج هزار پرس غذا، افزود: این تعداد غذا به شکرانه عید غدیر با مشارکت خیرین و خانواده‌های دانش‌آموزان تأمین و در مناطق کم برخوردار توزیع خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: https://www.isna.ir/news/1402041509729/%D8%B7%D8%A8%D8%AE-%D9%88-%D8%AA%D9%88%D8%B2%DB%8C%D8%B9-%D9%BE%D9%86%D8%AC-%D9%87%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D9%BE%D8%B1%D8%B3-%D8%BA%D8%B0%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D8%B4%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%B9%DB%8C%D8%AF-%D8%BA%D8%AF%DB%8C%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%DA%AF%DB%8C%D9%84%D8%A7%D9%86

دبیر جشنواره غدیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان، در خصوص مهلت ارسال آثار، بیان کرد: مهلت ارسال آثار تا ۱۸ تیرماه خواهد بود و به بهترین آثار ارسالی به قید قرعه هدایای نفیسی اهدا می‌شود.

سیدعلیرضا دریابکی  ۱۵ تیر در جمع خبرنگاران با اشاره به تمهید برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری به مناسبت عید سعید غدیر، اظهار کرد: برگزاری نشست‌های غدیر در آینه نوجوان با هدف نقش نوجوانان در تبیین رسالت غدیر در این ایام برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری پویش «میزبانی به توان میلیون» با هدف ترویج سنت حسنه اطعام مؤمنین، گفت: بدین منظور علاقه‌مندان باید از مراحل پخت، تزئین، بسته‌بندی و توزیع غذاهای پخته شده در محله بین همسایه، فامیل و… عکس تهیه نموده و با هشتگ #میزبانی_به_توان_میلیون به آدرس Alo_hamsangaran  در پیام رسان‌های بله و شاد ارسال نمایند.

دریابکی از برگزاری پویش «من هم غدیری‌ام» خبر داد و بیان کرد: پویش «من هم غدیری‌ام» با هدف تعظیم شعائر در عید غدیر از دیگر برنامه‌های این نهاد به مناسبت گرامیداشت عید غدیر است که بدین منظور علاقمندان باید تصاویر جشن‌های خانگی خود را به آدرس Alo_hamsangaran در پیام رسان‌های بله و شاد با هشتگ «من_هم_غدیری_ام» ارسال نمایند.

دبیر برگزاری جشنواره غدیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان برپایی ایستگاه‌های عیدانه غدیر را از دیگر برنامه‌های این نهاد عنوان کرد و گفت: توزیع اقلام فرهنگی، برپایی مسابقه فرهنگی، شابلون زنی شیشه‌های وسائل نقلیه و… از جمله اقداماتی است که در این ایستگاه‌ها صورت می‌پذیرد.