ضرورت آموزش در منطق صنعتی شدن

انتهای پیام


منبع: https://www.isna.ir/news/1402010903433/%D9%84%D8%B2%D9%88%D9%85-%D9%85%D8%AF%D8%B1%D8%B3%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%B1%D9%88%DB%8C%DA%A9%D8%B1%D8%AF-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه سال گذشته در تخصیص اعتبارات برای ساخت مدارس موفقیت های خوبی داشتیم گفت: با تلاش های صورت گرفته در بودجه 1402 اعتبارات قابل توجهی تصویب شده است که بسیار خوشحال کننده و امیدوار کننده است حتی اگر حذف برخی مواد نگرانی هایی وجود دارد اما امیدواریم با مشارکت سایر دستگاه ها پوشش لازم انجام شود.

وی افزود: همچنین در سال گذشته اقدامات قابل توجهی در خصوص استانداردسازی سیستم های گرمایشی و سرمایشی انجام شد که پیش بینی می شود در سال جدید نیز ادامه داشته باشد. در زمین لرزه خوی تلاش مناسبی برای ایجاد و ادامه روند آموزش انجام شد و مسائل مختلف بدون هیچ گونه دخالتی به خوبی رسیدگی شد. در حوزه خیرین نیز روند مشارکت جمعیت ها در ساخت مدارس سرعت گرفته و توسعه یافته و جلسات خوبی برگزار شده است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به پروژه هایی که به تازگی در این مجموعه آغاز شده است، گفت: طرح «شهید آرشام سریداران» با محوریت ساماندهی مدارس سنگی با جذب تعاونی های لازم اجرا شد. منابع .

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس به تشریح سیاست ها و رویکرد بدنه در سال 1402 پرداخت.

خان محمدی «جایزه ملی نصیر» را فرصتی برای دریافت افکار و اندیشه های ناب جوانان جهادگر دانست که باید با برنامه ریزی و تلاش مناسب و استقبال از نخبگان جوان و نوجوان در سال جدید اجرایی شود. با حضور نخبگان جوان و متخصصان در سازمان می توانیم به ظرفیت تحویل 30 هزار کلاس درس در هر سال در صورت کسب اعتبار لازم برسیم.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا شاخص های مورد نظر سازمان را مشخص کنیم و تا پایان دولت به آن برسیم. تبدیل مدرسه‌سازی با رویکرد صنعتی‌سازی اقدامی است که در سال جدید آغاز می‌شود و با تلاش مضاعف و افزایش سرعت تکمیل پروژه‌ها، نیازهای تخریب و نوسازی کشور تک رقمی شود.

وی در تشریح اجرای طرح شهید عجمیان در عید نوروز گفت: در این طرح گروه های جهادی حرکت بزرگی را در کشور به برکت نام شهدا آغاز کرده اند که با حمایت از ایثارگران در فصل تابستان ادامه خواهد داشت. سازمان های مختلف

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، خان محمدی در پایان گفت: آنچه امروز در جمهوری اسلامی ایران انتظار می رود، تاکید بر الگوی مدیریت اسلامی مدیریت ائمه معصومین (ع) است. ) رهبر سازمان نوسازی در این زمینه. باید رهبر باشد.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا خان محمدی گفت: در رویکرد جدید سازمان نوسازی، شعار مردمی سازی دولت تقویت شده و پیش بینی می شود این روند در سال جدید نیز ادامه یابد. کار برای مردم بسیار مهم است و مدیران وظایف بزرگی در پیش دارند، بنابراین در این ایام مبارک از خداوند می خواهیم که ما را در خدمت به مردم یاری کند زیرا هیچ موفقیتی بدون اراده خداوند محقق نخواهد شد.