شکایت از شورای شهر تهران برای فعال سازی سرویس مدارس ممتاز

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تمام تلاش و مقاومت اسلامی برای بازگشت حق به حق است، گفت: هیچ جرمی بزرگتر از اجازه ندادن به اقامه نماز در مسجدالاقصی نیست. توهین به نمازگزاران

انتهای پیام


منبع: https://www.isna.ir/news/1402012210680/%D9%BE%DB%8C%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D9%87%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84-%D8%B4%D8%AF%D9%86-%D8%B3%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%B3-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%B3-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AB%D9%86%D8%A7%D8%A6%DB%8C

وی افزود: تلاش ما این است و توصیه می کنیم که انجام شود. تسهیلاتی است که شهرداری در نظر گرفته است و در واقع وظیفه ای است که خودمان بر عهده گرفته ایم و وقتی شورا تصمیم می گیرد معاونت حمل و نقل ترتیبش می دهد و با تاکسی یا اتوبوس انجام می شود. رانندگان

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: با وجود اعتراضات و جنگ داخلی در درون رژیم صهیونیستی، اسرائیل قطعاً در آستانه فروپاشی است و امیدواریم رژیم اشغالگر اسرائیل سریعتر برچیده شود و مردم فلسطین این کار را انجام دهند. آزاد شود. اسارت اسرائیل

وی در ادامه به روز قدس و تحرکات سیاسی داخلی اخیر رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: روز جهانی قدس روز بیداری امت اسلامی است و این روز که به پیشنهاد امام راحل برگزار شد، آغاز پایان. از سلطه ظالمانه و شیطانی اسرائیل در منطقه فلسطین. انشاءالله به زودی شاهد سرنگونی این رژیم خواهیم بود همانطور که شعار امسال “آزادی قدس نزدیک است” است.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر فعال نشدن سرویس مدارس برجسته گفت: این یک خدمت تکمیلی از سوی شهرداری تهران است که باید بتواند انجام دهد اما قطعا پیگیری خواهیم کرد. در مورد این موضوع برای اجرا

به گزارش ایسنا، مهدی چمران پیش از آغاز یکصد و سی و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز (سه شنبه) اولین موضوعی که مطرح می شود، اصلاح یکی از بندهای قانون مربوط به باغات که قبلاً در شورای عالی مطرح شده بود.» استان ها مصوب شدند، اما به دلیل مشکلاتی که در اجرا با آن مواجه شدیم، برخی از اعضا پیشنهاداتی برای اصلاح آن داشتند که مقرر شد امروز در قالب طرح ارائه و بررسی شود. یک پروژه فوری مسلماً پس از تصویب، این طرح برای تکمیل و بررسی نهایی به شورا ارائه خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مهدی چمران همچنین در یکصد و سی و نهمین جلسه شورای ششم، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مدافع حرم و امنیت کشور را با آرزوی قبولی طاعات و عبادات گرامی داشت. همه مسلمانان در ماه مبارک رمضان و گرامیداشت شب های قدر و سالروز شهادت. مولای متقیان حضرت علی (علیه السلام) ضمن تسلیت این روز گفت: حضرت علی انسان کاملی بود که در تاریخ مانند ایشان نبوده و نخواهد بود.

دستور جلسه دیگر شورا بررسی پرونده باگات است. با توجه به مشغله شورا به بررسی بودجه، عقب ماندگی در این زمینه وجود دارد. بنابراین تایید پلاک خودرو امروز در دستور کار هیات قرار گرفته است.

وی با اشاره به راهپیمایی روز قدس تاکید کرد: امیدواریم همه ملت ما مانند 13 آبان و 22 بهمن در راهپیمایی 25 فروردین حضور داشته باشند و این روز در تاریخ ما بماند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران پیگیری شورا برای فعال سازی سرویس مدارس ممتاز را مورد تاکید قرار داد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: از شهرداری تهران و به ویژه سازمان زیباسازی تقاضا داریم تمام تلاش خود را به کار گیرند تا روز قدس به یک روز خاطره انگیز در تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل شود.

وی افزود: در عین حال در طرحی که از سوی شورای عالی استان ها تعیین شد، قرار شد ضوابطی در این زمینه تعیین کنیم که قطعا در صورت تصویب امروز به شورای عالی استان ها ارسال و در نهایت تصویب خواهد شد. .

چمران با اشاره به حضور مردم از کشورهای مختلف در راهپیمایی روز قدس یادآور شد: به گفته یکی از رسانه های خودشان، تنها نظامی که در منطقه می تواند تغییر کند، نظام اسرائیل است نه جمهوری اسلامی. امیدواریم رژیم اشغالگر اسرائیل هر چه زودتر برچیده شود و مردم فلسطین از اسارت اسرائیل آزاد شوند.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: امروز در خصوص مجوزی که برای املاک اسقاط شده به شهرداری تهران داده شده، در اتاق شورا بحث و بررسی می شود تا شهرداری آن املاک را به شهر، موسسات خیریه و مراکز دولتی اهدا کند. نیاز به استفاده از این املاک پس از تعمیر دارند البته در مورد خودروهای سنگین باید موضوع در شورا مطرح و مجوز لازم داده شود. چنانچه در جلسه امروز تعداد و مبلغ کل اموال اهدایی شهرداری به شورا مطرح شود، تصمیم لازم اتخاذ خواهد شد.