شرکت یاقوت سرخ خرید سرور Hp قیمت سرور Hp فروش سرور Hp سرور Hpe

شرکت یاقوت سرخ خرید سرور Hp قیمت سرور Hp فروش سرور Hp سرور Hpe

با خرید سرور استوک می توانید کانفیگ آن را با توجه به نیاز سی پی یو سرور خود تغییر دهید. این نوع سرور ها را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید چرا که ممکن است سروری که کار کرد بالایی را دارد به جای سرور کم کار کرده به شما بفروشند، این گونه می شود که شما از خرید خود نا راضی می شوید و سرور نیز طول عمر کمتری را برای شما خواهد داشت. سرور تیغه ای HP BL460 G6 تیغه سرور بلید HP BL460 G6 قابلیت پشتیبانی از دو پردازنده سری 5500 و حافظه رم RAM HP 4G 10600R را دارد، هم چنین دارای کنترل ذخیره سازی HP P410i است. سرورهای ام ال اچ پی نیز برای دفاتر، شعبه‌های تحت شبکه، فایل و اتصال به اینترنت اشتراکی و فضای ذخیره‌سازی بهترین گزینه هستند.

کارشناسان ما آماده پاسخگوی برای استعلام قیمت، مشاوره و خرید انواع سرور و قطعات سرور اچ چی می باشند. اگرچه سرور اچ پی می تواند قیمت گرانتری نسبت به برند های دیگر داشته باشد ولی ارزش خرید آن بسیار بالا است. برای مثال اگر شما نیاز به سرور برای یک کسب و کاری مانند حسابداری دارید، نیاز به سروری خواهید داشت که کانفیگ آن برای رید بندی و حفاظت اطلاعات مناسب باشد. اما اگر کاربری شما هاستینگ وب یا سرویسی همانند آن است، هاردهای SSD و NVMe انتخاب های اول خرید یک سرور خواهند بود. با توجه به نیازی که شما از یک سرور میخواهید تصمیم میگیریم که این محیط به سروری برای مثال دو پردازنده با فرکانس 2.6 گیگاهرتز ، مقدار رم 256 گیگابایت و استفاده از حافظه های NVMe نیاز دارد.

  • در کنار این ابزار می‌توانید از مشاوره رایگان خرید سرور اچ پی نیز استفاده کنید.
  • پردازنده و رم سرور بالاترین در قیمت یک سرور بسیار تعیین کننده هستند.
  • اغلب اگر از تعداد حافظه های بیشتر ولی با ظرفیت کمتر استفاده نمایید، قدرت پردازش CPU بالاتر خواهد بود.
  • HP با تولید کتابچه راهنمای کاربر، به تمام مشکلات احتمالی و سوالات شما پاسخ خواهد داد و اساساً برای هر بخشی که فکرش را بکنید کتابچه راهنمای کاربر را پیدا خواهید کرد.
  • سرورهای ML اچ پی که به سرورهای برجی معروف هستند برای مشاغل کوچک (خواستار پیشرفت) و متوسط گزینه ی بسیار مناسبی می باشد.

در صورتی که به دنبال کانفیگ سرورhp برای سیستم VOIP هستید ، میتوانید در این قسمت کانفیگ سرور اچ پی مناسب VOIP را مشاهده کنید. سرورهای سری HP ML در بین بسیاری از شرکت‌های قدیمی محبوبیت فراوانی دارد. مهم‌ترین ویژگی این سرورها ML عدم نیاز به رک و اتاق سرور است و از این رو آن را گزینه بسیار مناسبی برای کسب و کارهای کوچک یا آن‌هایی که از فضای محیطی چندان زیاد بهره نمی‌برند، می‌کند. سرور ML از لحاظ مشخصات فنی هم قدرتمند است و مهم‌تر از همه، قیمت مناسب‌تری هم دارد.

شرکت افزار پرداز اسپاد ، با ارائه ی سرور های hp و سایر ملزومات مورد نیاز ساخت این کمپانی ، خود را به عنوان یکی از برند های وارد کننده تجهیزات شبکه و سرور در بازار ایران معرفی کرده است. قطعات سخت افزاری سرور دست دوم مانند فن، پاور، هارد، سی پی یو را به طور کامل بررسی کنید. یکی از محبوب‌ترین و پر فروش‌ترین سرورهای سری ML ایستاده اچ پی سرور مدل HP ML350 G10 از سری ML300، است. سرورها کامپیوترهایی هستند که با تجهیزات قوی و قدرتمند پیکربندی شده‌اند و همیشه روشن بوده و به درخواست‌های ارسالی مخاطبان پاسخ می‌دهند. از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه کنیم خدمات پس از فروش می باشد . مخصوصا در هنگام خرید تجهیزاتHP که به دلیل مشکلات تحریمی مشکل تامین قطعات با مشکلات جدی روبروست.

سرور اچ پی مدل Ml110 G7 E3-1220

HP با تولید کتابچه راهنمای کاربر، به تمام مشکلات احتمالی و سوالات شما پاسخ خواهد داد و اساساً برای هر بخشی که فکرش را بکنید کتابچه راهنمای کاربر را پیدا خواهید کرد. در بازار های فعلی ایران باتوجه به انواع تقاضا، بیشتر سری رکمونت DL Rackmount و تاور ML Tower مورد تقاضا می باشند؛ چرا که این دو سری تقریبا پاسخ گویا انواع نیاز کسب و کار می باشند. بنا به همین دلیل شرکت سامانه فناوری فرتاک به صورت تخصصی در زمینه فروش و خدمات پس از آن فعالیت می کند.

سرور Hpe Proliant Dl385 G10