سقف کاذب چیست؟ لیست قیمت نصب سقف کاذب فروشگاه رویا هوس

سقف کاذب چیست؟ لیست قیمت نصب سقف کاذب فروشگاه رویا هوس

سقف pvc مشبک یکی از انواع سقف های کاذب است که به صورت شبکه ای ایجاد می سقف کاذب کند. سقف آکوستیک یکی از بهترین سقف های عایق صدا به حساب می آید و مورد توجه بسیاری قرار دارد. لازم است نصب سقف رابیتس در مراحل نازک کاری ساختمان انجام شود. به بیان دیگه باید زیرسازی متناسب با طرح ترکیبی خودتون رو پیدا کنین، تا در طول زمان مشکلی برای اتصالات سقف شما بوجود نیاد. استحکام و مقاومت سقف کاذب نسبت به سقف اصلی کمتر است و ممکن است در برابر برخی حوادث طبیعی آسیب ببینه. سقف کاذب رو میشه جابجا کرد و هزینه بازسازی اون نسبت به سقف اصلی کمتر است.

  • از ویژگی سقف pvc عدم دید پشت تایل ها و همچنین عدم عبور نور از این محصول است.
  • سقف‌ های کاذب با قطعات پیش ‌ساخته گچی از مقاومت بالایی در برابر آتش‌ سوزی، ضربه و عبور صدا برخوردار می‌ باشند.
  • این پوشش نه تنها زیبایی سقف را دو چندان می‌کند، بلکه با استفاده از آن می‌توان تأسیسات و سیم کشی‌ها را پوشش داد و دغدغه مخفی نگه داشتن آنها را رفع نمود.
  • ویژگی این سقفها هم در اینه که در جاهایی که می‌خوان به تأسیسات سقف دسترسی داشته باشن، استفاده میشه مثل سقف کاذب پارکینگ ها.
  • شرکت ما افتخار آن را دارد کلیه سوالات شما را با کمال میل و با حوصله پاسخ دهند.

این سقف جایگزین مناسبی برای گچ کاری محسوب می شود و سازه آن به صورت پیش ساخته در کارخانه تولید می گردد. این سقف یکنواختی فضا را از بین می برد و آن را به مرکز توجه تبدیل می کند. از سقف کاذب نه تنها برای پوشش سقف اتاق بلکه برای سقف حمام و سرویس بهداشتی نیز استفاده می شود. امروزه با خلق ایده های جدید، طرح های متنوعی برای سقف کاذب ارائه می شود که می توان با توجه به سلیقه و دکوراسیون مورد نظر آن ها را انتخاب نمود. سقف کاذب، سقفی ثانویه برای ساختمان محسوب می شود که در پایین سقف اصلی نصب می شود و عیوب آن را برطرف می سازد. از سقف های فانتزی و پرطرفدار است که فضای سبز را به نمایش می کشد.

آیا تعمیر سقف کاذب امکان‌پذیر است؟

معمولا به طور جداگانه پرداخت می شود در هزینه سقف اعمال نمی شود. اجرا می شود و امکان روشنایی بیشتر رادرطول روز فراهم می کند. ظاهر گنبدی شکل پوشش نورگیر جلوه خاصی به ساختمان می دهد.این نورگیرها در مقایسه با نورگیرهای تخت، شکیل تر هستند. عمر سقف کاذب کوتاه است و ممکن است بعد از یکی دو سال نیازمند مرمت و بازسازی شود. سقف کاذب از انتقال سروصدا بین طبقات آپارتمان جلوگیری می‌کند.

سقف کناف آشپزخانه | قیمت کناف سقف اشپزخانه

نصب سقف کاذب باعث میشه که ارتفاع سقف کاهش پیدا کنه و باید قبل از نصب باید به این نکته دقت کنین. سقفی است که در زیر سقف اصلی ساختمان اجرا می شود و برای پنهان کردن تاسیسات داخلی ساختمان مناسب است. سقف کاذب گریلیوم مشبک دارای حفره های مربع شکل است؛ به همین دلیل جهت تهویه هوا در مکان های عمومی مناسب خواهد بود.

طرح و مدل سقف کاذب آشپزخانه از دیگر عوامل موثر بر قیمت آن می باشد. هرچه طرح پیچیده تر باشد هزینه اجرای آن نیز بیشتر خواهد بود. با توجه به نوع نورپردازی ، قیمت سقف کاذب نیز تغییر می یابد. از دیگر عوامل موثر بر هزینه اجرای سقف کاذب آشپزخانه می توان به اجرت نیروهای کار اشاره نمود. شرکت دکو تهران با تجربه بیش از یک دهه فعالیت در این عرصه اقدام به فروش و عرصه محصولات دکوری خواهد نمود، کافی است در طول شبانه روز و نیز هفت روز هفته با ما در تماس باشید تا اجرای سقف کاذب شما را بر عهده بگیریم.

نصب و اجرای سقف دامپا به راحتی و به سرعت انجام می شود وپانل های آن را می توان از سمت پایین سقف جا زد و یا آن ها را جدا نمود. طراحی این سقف ها از جمله جذاب ترین موضوعات در معماری می باشد. سقف آلومینیومی به طور معمول در ابعاد ۶۰ در ۶۰ و یا ۳۰ در ۳۰ به بازار وارد می شود و در یک دسته بندی کلی آن را به دو گروه با کاذب آلومینومی سپر نمایان و سقف آلومینیومی سپر پنهان تقسیم می کنند. از نوع سپر نمایان زمانی که دسترسی به تاسیسات پشت سقف لازم باشد استفاده می شود این در حالی است که از نوع پنهان آن امکان دسترسی به تاسیسات پشت سقف وجود ندارد و به دلیل عدم وجود ورق های میانی بسیار زیباتر و شیک تر به نظر می رسد. جهت اجرای سقف رابیتس ابتدا میلگردها را به سقف جوش می دهند و سپس فویل های رابیتس را نیز به میلگردها جوش می دهند.مدت زمان اجرا این نوع سقف نه بسیار زیاد است نه کم.