رشد ۵ برابری خرید تجهیزات آموزشی مدارس در گلستان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان تاکید کرد: طی روزهای گذشته سومین مرحله توزیع تجهیزات آموزشی در سطح استان گلستان به مبلغ ۱۵ میلیارد تومان انجام شد که مجموع خرید در این سه مرحله به ۱۰۵ میلیارد تومان رسید و بخش عمده ای از نیازهای آموزش و پرورش مرتفع شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان با اشاره به اینکه روند خرید و توزیع تجهیزات آموزشی همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: پیگیری ما برای خرید تجهیزات آموزشی و کمک‌آموزشی همچنان ادامه دارد تا هیچ دانش‌آموزی به دلیل کمبود تجهیزات بازمانده از تحصیل و دچار مشکل نشود.

ایسنا/گلستان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان از تحول بزرگ در حوزه خرید تجهیزات آموزشی، کمک‌آموزشی و گرمایشی مدارس استان خبر داد و گفت: خرید تجهیزات آموزشی و کمک‌آموزشی در گلستان رشد پنج برابری داشته است.

فراهی با بیان اینکه تجهیزات خریداری‌شده تجهیزات آموزشی و غیرآموزشی را شامل می‌شود، بیان کرد: تجهیزاتی که برای بخش آموزشی خریداری شده شامل تخته‌های وایت برد، میز و صندلی دانش‌آموزی، کامیپوتر، دستگاه کپی، چاپگر و غیره بوده و بخش دیگر مربوط به خرید دستگاه‌های گرمایشی است.

فراهی به راه‌اندازی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی در گلستان اشاره کرد و گفت: در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب، قرارگاه جهادی عدالت تربیتی در گلستان تشکیل شد. این قرارگاه که بسیار فعال است در سال گذشته هشت جلسه در نقاط مختلف استان با نگاه محرومیت‌زدایی و عدالت آموزشی برگزار کرده است.

 وی با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون تحول بزرگی در حوزه خرید تجهیزات آموزشی، کمک‌آموزشی و گرمایشی در استان انجام شده است، تصریح کرد: خوشبختانه شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه هستیم و حجم اعتبارات این بخش نسبت به سال گذشته پنج برابر افزایش یافته است.

انتهای پیام
 

منبع: https://www.isna.ir/news/1402013116770/%D8%B1%D8%B4%D8%AF-%DB%B5-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B1%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AA%D8%AC%D9%87%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%AA-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%B3-%D8%AF%D8%B1-%DA%AF%D9%84%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86

وی با اشاره به اینکه در خرید تجهیزات ۸۰ درصد اعتبار برای تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی هزینه می‌شود، خاطرنشان کرد: حدود یک ماه آینده ۱۰ میلیارد تومان تجهیزات هنرستانی نیز خریداری شده و در هنرستان‌ها توزیع می‌شود.

وحید فراهی امروز پنج‌شنبه ۳۱ فروردین در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای محرومیت‌زدایی و سیاست‌های دولت سیزدهم خرید و توزیع تجهیزات آموزشی، کمک آموزشی و گرمایشی در سطح استان گلستان در دستور کار قرار گرفت.