راهنمای خرید بهترین لپ تاپ ها تا ۳۵ میلیون تومان گويا آی‌ تی

به طور کلی، قدرت پردازش این لپ‌تاپ بسیار بالا و در سطح کاملا قابل قبولی قرار دارد. یعنی شما از یک پردازشگر مرکزی INTEL از نوع Core i5 برخوردار خواهید شد که می‌توانید بسیاری از نرم‌افزارهای موردنیازتان را بدون کوچک‌ترین مشکلی اجرا کنید. این CPU قوی قادر است تمام کارهای ضروری پردازشی‌تان را مثل آب خوردن انجام بدهد. یعنی شما می‌توانید تمام نرم‌افزارهای عادی‌تان را بدون هیچ گونه مشکلی با آن اجرا کنید. علاوه بر آن، وجود یک هارد 512 گیگابایتی SSD از نوع NVMe در این لپ‌تاپ، می‌تواند سرعت لود ویندوز و همچنین اکثر نرم‌افزارهایتان را بسیار بالاتر ببرد.

در این دسته بندی می‌توانید آخرین پرچمداران موجود در بازار را مشاهده کرده و با مقایسه‌ای درست خرید خود را انجام دهید. سرعت حافظه رم به نسل پردازنده گره خورده است؛ اگر لپ تاپ شما آخرین نسل از پردازنده‌های AMD و اینتل را به همراه داشته باشد می‌تواند از انواع حافظه رم DDR5 استفاده کند. حافظه رم DDR5 سرعت بسیار بالایی داشته و پهنای باند ۴۸۰۰ مگاهرتز را در اختیار شما می‌گذارد. تاثیر این نوع حافظه رم به خوبی در اجرای بازی‌ها یا در بهترین لپ تاپ رندرینگ دیده می‌شود. هدف شما در انتخاب بهترین لپ تاپ تا ۵۰ میلیون تومان باید یک کارت گرافیک لپ تاپ انویدیا از خانواده RTX3000 باشد.

لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل VivoBook R565EP-AB

جذابترین انتخاب در این بخش نیز از خانواده لیژن شرکت Lenovo انتخاب گردیده است. مدل با یک پردازنده بی نظیر از شرکت AMD یعنی مدل افسانه ای Ryzen H، گرافیک قدرتمند Nvidia GTX1650 با حافظه گرافیکی 4GB GDDR6، حافظه رم 32GB و صفحه نمایش 120 هرتز، انتخاب وسوسه کننده ای برای هر گیمر حرفه ای محسوب می شود. در این صورت به راحتی یک روز کاری کامل را با شما همراه می‌شود و نگرانی شما را بابت تخلیه باتری از‌بین می‌برد. با‌این‌حال ممکن است در اثر استفاده سنگین و زیاد عمر باتری کمتر شود و شما را مجبور به استفاده از کابل برق در حین انجام امور کند. جدید و تمام برنامه‌های مهندسی را اجرا کند و همچنین گزینه‌ی ایده‌آلی برای اجرای بازی‌های شوتر اول شخص است.

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ ها تا ۳۵ میلیون تومان گويا آی‌ تی

لپ‌تاپ ایسر Aspire A315 یکی از بهترین سیستم‌هایی است که می‌توانید آن را خریداری برو در این سایت کنید. در ابتدا می‌توان به صفحه نمایشگر 15.6 اینچی این لپ‌تاپ اشاره کرد که یک فضای کاری کاملا عریض را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از این صفحه نمایشگر عریض، بدون هیچ مشکلی، تمام کارهای ضروری‌تان را انجام بدهید. این لپ تاپ از کارت گرافیک Radeon کمپانی AMD استفاده می‌کند که نسبت به برخی از لپ تاپ‌های برندهای دیگر، گزینه بهتری است و می‌تواند حافظه اختصاصی ۲ گیگابایتی را برای شما تامین کند. این محصول درایو نوری را نیز از دستگاه حذف کرده است تا بتوانید از پورت‌های بیشتر USB بهره ببرید.

  • لپ تاپ از سری پردازنده Core i5 بهره می‌برد که اینتل آن را تولید کرده است و می‌تواند به ۲.۴ گیگاهرتز فرکانس در حالت عادی و ۴.۲ گیگاهرتز در حالت توربو دست پیدا کند.
  • ایسوس برای پردازنده مرکزی این لپ تاپ Intel Core i H با فرکانس 2.6 تا 4.4 گیگاهرتز را مناسب دیده و از پردازنده گرافیکی GEFORCE RTX 3050TI با 4 گیگابایت حافظه اختصاصی از نوع GDDR6 استفاده کرده است.
  • از جمله پارامترهای مهمی است که در انتخاب یک لپ تاپ مخصوص بازی باید مد نظر قرار گیرد….

لولا باعث می‌شود درب لپ‌تاپ به راحتی باز و بسته شود و با استحکام و دوام بالای خود رضایت شما را به طور کامل جلب کند. لپ‌تاپ لنوو مدل IdeaPad Gaming 3 عمر باتری ضعیفی دارد؛ به‌طوری‌که در مدرسه یا یک روز کاری معمولی شما را همراهی نمی‌کند. عمر باتری برای پخش ویدیو حتی کوتاه‌تر است و تنها زمان کافی برای تماشای یک یا دو فیلم را در اختیار شما قرار می‌دهد. بازی یا انجام کار‌های سنگین مانند ویرایش ویدیو باتری را خیلی سریع تخلیه می‌کنند؛ بنا‌بر‌این در بیشتر مواقع باید از لپ‌تاپ متصل به برق استفاده نمایید.

بهترین لپ تاپ تا 20 میلیون + 25 مدل تاپ 2021 با لیست قیمت