دکوراسیون داخلی ویلا و سبک های مختلف آن

موارد مختلفی در طراحی داخلی ساختمان دوبلکس موثر است که در ادامه به برخی از آنها اشاره میکنیم. همچنین با توجه به این که فضای آشپزخانه برای کارفرمای پروژه بسیار با اهمیت بوده است، متراژ قابل توجهی از متراژ طبقه اول ویلا به آشپزخانه اختصاص داده شده است. چوب به عنوان یکی از نمادهای سبک کلاسیک در طراحی ویلا و ترمووود و چوب پلاست به عنوان متریال های مدرن چوبی حائز اهمیت هستند. در واقع نور در طراحی داخلی لوکس از اهمیت ویژهای برخوردار است. شکی در آن نیست که تمام ویلاهای مدرن و لاکچری به نوعی از زیباترین ایدههای نورپردازی بهره گرفتهاند و این دقیقاً همان چیزی است که در اصول طراحی ویلا به آن پرداخته میشود. لازم است تا یک ویلا تمام امکانات رفاهی را داشته باشد تا علاوه بر لاکچری بودن، آسایش افراد را نیز فراهم کند.

شناخت دقیق نیاز کارفرما، در نظر داشتن شغل و جایگاه اجتماعی هر فرد طراحی متناسب خود را می طلبد بنابراین یک طراحی حرفه ای زمانی اتفاق می افتد که نیازها، علایق، فرهنگ کارفرما در طراحی لحاظ گردد. زیرا قرار است شما مطابق استانداردهای خانواده خود و سبک زندگی خود دست به طراحی داخلی ویلای خود بزنید. البته انتخاب نوع راه پله تنها وابسته به سلیقه افراد نیست و مواردی از قبیل مساحت زمین هم در تصیم نهایی برای چگونگی احداث پلکان دخیل است. افراد میتوانند با استفاده از رنگهای روشن که موجب بازتاب مناسب نور میشوند فضای پرنوری را ایجاد نمایند. اغلب افراد فکر میکنند برای طراحی فضای داخلی، اجازه استفاده از رنگهای مختلف را ندارند.

همچنین در این سبک طراحی از فرشهای دستباف و سنتی برای دکوراسیون داخلی استفاده میشود و فرشهای صنعتی، جایگاهی در طراحی کلاسیک ندارند. استفاده از سبک مدرن در طراحی داخلی ویلا به صورت ساده انجام شده و معمولاً از تزئینات سبک کلاسیک در این ویلاها خبری نیست. استفاده از گیاهان آپارتمانی و طرح های گرافیکی بر روی دیوارها نمادی دیگر از این انسجام را نشان می دهد. از زمان شروع پروژه ویلاسازی تا پایان آن از افراد مختلفی کمک گرفته می شود و تمام مراحل به همراه هزینه های صرف شده به صاحب ویلا گزارش داده خواهد شد. ما برای طراحی ویلای شما تمام نیازها، ایدهآلها و شرایط شما را در نظر میگیریم و به جستجوی بهترین پاسخ برایش میرویم.

ایجاد ارتباط بین فضای خارجی و داخلی ویلا نیز از جمله فاکتورهایی است که باید در ایجاد یک دیزاین داخلی زیبا به آن توجه کرد که این امر را نیز می توان به روش های مختلف عملی کرد. همچنین بر پایه سبک طراحی ویلا، می توانید نما خارجی و داخلی آن را هم تغییر دهید. حتی دیوارهای بسیاری از اتاق های ساختمان های قدیمی نیز، دیوارهای باربر هستن و وزن طبقات بالا و سقف روی این دیوارها قرارگرفته و هر گونه تغییر غیر اصولی، میتونه منجر به ریزش کل ساختمان بشه. سبکهای مختلفی وجود دارد که هر فردی مطابق سلیقه، علاقه و همچنین بودجه خود میتواند آن را برگزیده و طراحی و چیدمان ویلا خود را براساس آن انجام دهد. ابتدا یک طراح مناسب در محله یا منطقه خود پیدا کنید. یک طراح حرفهای با استفاده از ایجاد تناسب و هماهنگی میان این عناصر، قادر است که طرح زیبا و خوشایندی به وجود آورده و موجب افزایش کارایی فضای داخلی ویلا شود. استفاده از لوسترها، نورهای مخفی که منبع آنها دیده نمیشود و … آنها بسیار بزرگ هستند. سبک کلاسیک از آنجایی که برای دکوراسیون داخلی ویلا ها از المانهایی با ابعاد بزرگ و مجلل استفاده میکنند، بیشتر برای ویلاهایی که دارای متراژ بالا هستند مناسب است.

مطلب پیشنهادی: 10 دکوراسیون ویلای ایرانی که شما را میخکوب می کند! می توانید برای مشاهده تصاویر بیشتر به پروفایل لیلا عجم مراجعه کنید. تصاویر دکوراسیون داخلی ویلای دوبلکس اردبیل توسط صاحب خانه تهیه شده است. خانه ای منحصر به فرد در بستر طبیعت که گویی جزئی از طبیعت اطرافش شده و با ترکیب مناسب با مصالح و عناصر بصری، پیوستگی فضای پیرامون را با داخل خانه حفظ کرده است. ترکیب متریال طبیعی مثل چوب و آجر و غیره طبیعت اطراف را با فضای خانه آمیخته است. هر سبک دارای اصول و قواعد مجزایی است. در سبک مدرن، طراحان به دنبال اهداف خیالی نیستند و همین امر موجب دشواری کار آنها خواهد شد. کیفیت شیشه و ضد عایق صوتی و حرارتی بودن آنها بسیار حائز اهمیت می باشد.

همچنین یکی از رنگهایی که موجب بزرگتر دیده شدن فضای ویلا میشود رنگ آبی است. از آنجایی که رنگ آبی جزو رنگهای سرد محسوب میشود میتواند آرامش را به فضای ویلا هدیه کند. طراحی این ویلاها معمولا به گونه ای انجام می شود که نمایی رو به دریا داشته باشند ، در واقع یک نوع ویلای ساحلی محسوب می شود . طراحی داخلی ویلا دوبلکس تحت تاثیر ارتباط آزاد و سیال طبقات ویلا با یکدیگر شکل می گیرد.تهران گاردن با سابقه ای چند ساله در حوزه ی دکوراسیون داخلی می تواند بهترین راهنمای شما در این مسیر باشد. مناسب ترین محل جهت طراحی ویلا دوبلکس و تاسیس آن شمالی ترین بخش زمین می باشد.

مطلب ویژه ای آماده کرده ایم. کارفرما ایدههای خود را طی یک یا دو جلسه با طراحان شرکت در میان میگذارد سپس ایده پخته شده توسط طراح در کوتاهترین زمان ممکن به کارفرما تحویل میشود که در صورت نیاز کارفرما اصلاحات خود را به طرح ویلا اعمال میکند و طرح ویلا به مرحله بعدی میرسد که در آن مرحله نقشه های نهایی واجرایی آماده می شود. طراحی و ساخت ویلا به صورت شخصی نیازمند صرف هزینههای زیادی میباشد در صورتی که واگذاری طراحی و ساخت به گروه معمارآقا با تخصص و تجربه خود میتواند هرینه ساخت ویلا را از ۴۰٪ و زمان ساخت را تا ۶۰٪ کاهش دهیم. اگر تمایل دارید طراحی داخلی ویلا خود را به بهترین شکل انجام دهید،مراجعه به شرکت ساخت مدرن و استفاده از ایدههای به روز کارشناسان این مرکز که در زمینه طراحی داخلی ویلای لوکس، تخصص کافی را دارند بهترین گزینه خواهد بود. با این وجود استفاده از این رنگ به صورت تکی، نابهنجاری محیط را در پی خواهد داشت. در سبک طراحی مدرن ویلا، توجه به آسایش افراد، اولویت اصلی به حساب میآید. مرحله بعدی پیدا کردن بهترین پیمانکاران جهت اجرا میباشد; پیمانکارانی که تجربه کار مشابه و همچنین اجرای کار با ایمنی بالا را داشته باشند.یکی از مهمترین بخش های طراحی ویلا طراحی پلان آن می باشد که طبق دستورالعمل جهانی و سبک های معماری طراحی میشودکه در ادامه به انواع سبک طراحی پلان معماری اشاره می شود.بازهم یکی از نکات مهم که می بایست همسو با طراحی پلان و محوطه ویلا انجام شود طراحی نما می باشد که شکوه و وقار بنا را نسبت به ملک های همجوار بیان می کند.

نور طبیعی به نوری گفته میشود که از خورشید ساطع شده و به صورت طبیعی و از طریق پنجرهها وارد ساختمان میشود. برای استفاده از نور طبیعی در طراحی داخلی ویلا بهتر است از پردههای ضخیم برای پنجرهها استفاده نشود. با استفاده از نور میتوان فضای ساختمان را بزرگتر و یا کوچکتر نشان داد. از دیگر مشخصههای طراحی کلاسیک برای طراحی داخلی ویلای لوکس میتوان به استفاده از انواع طرحهای گلدار، شطرنجی و راهراه همانند پردههای گلدار و یا پارکت با طرحهای منظم اشاره کرد. طراحی در انتزاع و بدون تعامل با شخصیت ساکنان آن، بنایی بی روح و بی هویت به دنبال خواهد داشت; و تنها با همفکری و همراهی آنان است که میتوان خدمتی منحصر به فرد ارائه کرد. به همین دلیل گروه معماری آد تمام توان و دانش خود را بکار گرفته و مفتخر است که اعلام کند طراحی تخصصی ویلا در مناطق و اقلیم های مختلف را انجام می دهد. احتمالا زمانی که به مغازه های فروش ماهیهای زینتی برای خرید آنها برای آکواریوم تان مراجعه می کنید با ماهیهای تترا و شاه میگو نیز آشنا شده اید ماهیهایی زینتی و بسیار زیبا و چشم نواز که اولین چیزی که در خصوص آنها شما را به خود آنها جلب می کند رنگ آمیزی هیجان انگیز آنهاست به نحوی که این ماهیها با آن خط آبی فیروه ای رنگ شان که تا باله انتهایی شان کشیده شده است با همان نگاه اول شما را مجذوب خود می کند البته علاوه بر رنگ آبی یک نوار قرمز رنگ نیز از قسمت میانی بدن آنها به طرف بله آنها کشیده شده است تا حالتی رنگین کمانی به خود بگیرد.

است، تعدادی امکانات تفریحی مثل استخر روباز یا بسته و یا باربیکیو نیز اقامت در ویلا را برایتان لذت بخش می کند. بسیاری از افراد طرفدار ویلاهای شیک و مدرن و خاص هستند که خوشبختانه امروزه وجود افراد حرفهای، لوازم های بسیار متنوع و شیک با قیمتهای بسیار مناسب و امکانات های مختلف و به گونهای امکان دسترسی به انواع لوازم و احتیاجات در سریع ترین زمان ممکن باعث شده است تا بحث طراحی داخلی و ایجاد یک محیط شیک و مدرن به راحتی امکانپذیر گردد. اگر اتاق نشیمن دارای فضای بزرگی است می توانید بخشی از آن را به اتاق غذاخوری اختصاص دهید و میز ناهارخوری ۸ نفره یا ۶ نفره شیک و مدرنی را در این قسمت قرار دهید. اقسام چوبی، پلاستیکی، پارچه ای و یا فلزی را می توان در این ویلا های نوین بکار ببرید.

معمولاً با شنیدن نام طراحی ویلا، یک فضای خاص و شیک در ذهن افراد تداعی خواهد شد. در طراحی دکوراسیون خانه ویلایی، نور، رنگ، بافت و سایر عناصر بسیار اهمیت دارد. در مطلب بالا سعی کردیم شما را با نمونه هایی جدید و زیبا از معماری خانه های دوبلکس ایرانی آشنا نماییم که می توانید از این ایده ها برای معماری منازل دوبلکس خود الگو بگیرید. در ادامه با معمار آقا همراه باشید لازم است تا بهترین انتخاب را برای طرح ویلای خود داشته باشید.0 تا 100 طراحی ویلا , دکوراسیون داخلی ویلا طراحی نمای ساختمان را با گروه معمار آقا تجربه نمایید متخصص در زمینه طراحی نما کلاسیک ، معماری ایرانی تمامی تلاش گروه ما انتخاب طراح مناسب برای پروژه شما می باشد. فرقی ندارد ویلای شما متراژش بالا باشد یا پایین چون قسمت ورودی اولین جایی است که افراد آن را مشاهده می کنند. مطلب پیشنهادی: محوطه سازی ویلا، وقتی اوستا کار آستین بالا می زند!