دکوراسیون داخلی منزل جدید ترین و شیک ترین طرح ها دکور پلاس | elitarchgroup

دکوراسیون داخلی منزل جدید ترین و شیک ترین طرح ها دکور پلاس | elitarchgroup

در طراحی داخلی مدرن، مصالح صنعتی مانند فلز، بتن و شیشه مورد استفاده قرار می گیرند تا ظاهر ساده و شیکی را برای فضا ایجاد سقف وافل کنند. به طور کلی بهبود عملکرد فیزیکی و روانی فضا جهت راحت سازی زندگی، از اهداف طراحی داخلی ساختمان می باشد و بدون آن، فضای معماری قابل استفاده نخواهد بود و یا کارآیی لازم و بهینه را نخواهد داشت. طراحی داخلی مربوط به قشر خاصی از جامعه نمی شود و برای تمامی جامعه و طبقات موجود در آن اهمیت داشته و مفید خواهد بود.

  • رنگها در این سبک دارای تنوع و جذابیت خاصی هستندکه باعث شادابی و نشاط افراد منزل خواهد شد.
  • برای همین در انتخاب نوع و رنگ آن ها باید دقت بسیاری داشته باشیم.
  • برای اینکه بتوانید در منزل خود سبک مشخصی داشته باشید باید از سبک های مختلف آگاهی داشته باشید تا بتوانید یکی از بهترین و مناسب ترین آنها را برای خانه خود انتخاب کنید تا مقدمات یک دکوراسیون خوب را فراهم کنید.
  • طراحی دکوراسیون داخلی یک سیر تکمیلی و تکاملی داشته و به مرور زمان هرکدام از سبک دستخوش تغییرات شده‌اند.

استفاده از لامپ‌های قابل تنظیم، چه از لحاظ زاویه و چه نور، کمک بزرگی به دکور کردن می‌کند. مثلا بهتر است فضای غذاخوری، پیشخوان یا زیر کابینت‌های آشپزخانه نورپردازی مختص به خود با ارتفاع مناسب داشته باشند. به نورپردازی کابینت‌های زیر که توسط یکی از کابینت‌سازهای سلام ساختمان در کرج اجرا شده است توجه کنید.

اصول دکوراسیون داخلی منزل چیست؟

دخترها بیشتر به سبک دکوراسیون داخلی اتاق خود اهمیت می دهند به همین خاطر باید به سراغ جذاب ترین ایده ها بروید و سعی کنید بین سرویس خواب و المان های موجود در اتاق اعم از پرده، فرش، دکور و… تناسب رنگ وجود داشته باشد و یک هامونی زیبا و جذاب در اتاق خواب ایجاد شود. دوستان طراحی داخلی خانه مدرن، خاص و منحصر به فرد برای هر پروژه انجام خواهدشد، همچنین باارائه دیتیل های کامل اجرایی وپشتیبانی و نظارت درصورت نیاز از پروژه، تطبیق کامل طرح به‌اجرا، توسط شرکت دکوراسیون داخلی سفید تضمین خواهد شد. خوشبختانه با توجه به مجرب بودن و مسئولیت پذیر بودن تیم های اجرایی ما، شما در سریعترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت ممکن میتوانید پروژه خود را تحویل بگیرید. که با چیدمان وسایل مد روز و مناسب با سلیقه نسل جوان امروزی متناسب می باشد. این سبک برای افرادی که پیرو مد و علاقه مند به طراحی جدید و به روز هستند مناسب است. در طراحی داخلی مدرن به تضاد رنگ ها و استفاده از تابلو های نقاشی مدرن توجه ویژه ای می نمایند.

.cls-1fill:#61adbd;diamond+ طرح پردازپایا

هر دو طبقه می تواند دارای آشپزخانه، سرویس های بهداشتی و سالن پذیرایی باشد اما در برخی از موارد طبقات را تقسیم بندی می کنند و طبقه اول را به سالن و طبقه دوم را به اتاق خواب اختصاص می دهند. سقف در این سبک به صورت بلند و با استفاده از تیرهای چوبی تزئین می شود . دیوارها، مبلمان، فرش و پرده ها با استفاده رنگ های سفید، صورتی، بژ، قرمز و آبی رنگ آمیزی می شوند. این سبک برای اولین باردر قرون وسطا بیشتر در کلیساها مورد استفاده واقع شد که بعدها به عنوان یک سبک در دکوراسیون داخلی نیز رواج پیدا کرد . استفاده از قوس های نوک تیز با یک طرح ساده از ویژگی هایی است که این سبک را توصیف می کند.