دکوراسیون داخلی فضاهای اداری

در این صورت می توانید از صفحه کلید جداگانه استفاده کنید. از اصول مهم در طراحی داخلی اداری استفاده از مبلمان اداری استاندارد و ایمن، پارتیشن بندی فضای اداری و نورپردازی محیط اداری می باشد. از محدویت های پروژه متراژ پایین واحد و عدم امکان پارتیشن بندی بود که برای حل این مشکل با طراحی سقف کاذب و نورپردازی مجزا برای بخش انتظار و میز مدیریت به نوعی فضاها را از لحاظ بصری نفکیک کنیم . ما ساعات بسیاری از روز را بر روی صندلی می نشینیم و به کامپیوتر یا ورقه های رو به رویمان خیره می شویم بدون این که حواسمان باشد چقدر حالت نشستن ما نامطلوب است. اگر مجبور هستید آن را تحمل کنید، بالش هایی را برای قسمت کمرتان یا ناحیه پشت خود تهیه کرده و آن ها را بر روی صندلی قرار دهید. شرکت طرّاحان تجارت جهانی به عنوان بهترین شرکت طراحی داخلی اداری با بکارگیری نیروهای متخصص و جوان در تمامی زمینهها و استفاده از دانش روز دنیا در اجرای پروژههای طراحی داخلی اداری، پروژههای لاکچری ادارات و شرکتهای معتبر بسیاری را از زمان شروع به کار خود اجرا کرده است و از نظر تعهّد و پایبندی به مفاد قراردادهای تنظیم شده با مشتریان جزو شرکتهای خوش نام و خوش آتیه در زمینهی طراحی داخلی اداری میباشد و کمتر شرکتی را میتوان یافت که بتواند از این نظر توانایی رقابت با شرکت طرّاحان تجارت جهانی را داشته باشد.

شما احتمالاً هیچ کنترلی بر روشنایی عمومی خود ندارید ، بنابراین در صورت لزوم برای خودتان چراغ مطالعه یا وسایل روشنایی تهیه کنید. همیشه از رنگهایی مثل خاکستری، کرمی و سفید برای رنگهای پایه استفاده کنید تا اتاق بزرگتر و روشنتر به نظر برسد. یکی از مسائل مهمی که باید در طراحی داخلی اداری خود در نظر داشته باشید، استفاده از نور طبیعی در محیط است. به همین دلیل توجه داشتن به حضور در محیطی که باعث آرامش افراد شود، اهمیت زیادی دارد. این کار را با برخی از دکوراسیون های دفتر کار با مضمون ، که اتاق اتاق کنفرانس شما را روشن تر می کند و آن را به یک فضای کاملاً لذت بخش تر برای حضور تبدیل کنید ، آسان تر کنید.

در سبک مدرن، بیشتر از فلزاتی مانند آلومینیوم و همچنین، از شیشه استفاده میشود. از رنگ برند خود برای دیزاین استفاده کنید و سعی کنید لوگوی کار را بررسی کنید. پنجره ها و درها را باز کنید و اجازه دهید نور طبیعی وارد شود. از آن جایی که شما اختیار دمای اتاق کار خود را دارید، می توانید با توجه به فصل گرم یا سرد، پنجره را باز یا بسته نگه دارید. قسمت بالای مانیتور باید در زیر یا در سطح چشم باشد. اگر هم خیلی کم است، می توانید زیر لپتاپ یا مانیتور خود چند کتاب قرار دهید تا کمی بالا بیاید. و یا اگر شغل شما نیاز به انرژی زیاد، تحرک و یا خلاقیت دارد این رنگ را در دکوراسیون داخلی خود به کار بگیرید. می بایست موقعیت میز های اداری را بسنجید و همینطور نیاز است که محلی برای رفت و آمد افراد در نظر بگیرید.

برای ما ، شما ( مشتریان ما ) فقط مشتری نیستید. مطالعات نشان می دهد که افراد هنگام نشستن با همکارانی که هدف یا مشتری یکسانی دارند، خلاقیت و بهره وری بیشتری دارند. بسیاری از ما حداقل یک سوم از عمر خود را در دفتر کار یا محیط اداری مربوط به شغل خود سپری می کنیم. همان گونه که ملاحظه کردید طراحی معماری داخلی اداری ساختمان میتواند جنبههای بسیاری داشته باشد. در ایران، بسیاری از کارمندان بیشتر از نیمی از ساعات بیداری خود را در محل کار می گذرانند. امروزه استفاده از سبک پلان باز بیشتر بمنظور تبادل اطلاعات و تجربیات، ایجاد حس رقابت، کاهش هزینهها و… در طراحی دکوراسیون داخلی تمرکز ما بر روی کارکنان مجموعه اداری خواهد بود چرا که یک فرد تقریبا تمام روز را در محل کار خود سپری می کند از اینرو استفاده از رنگ های با کنتراست پایین و رنگ های روشن و ملایم و استفاده از گیاهان و نور خورشید در طراحی داخلی اداری بسیار مورد تاکید است. وجود چنین فضاهایی یعنی دور شدن از مناطق کاری تعیین شده برای کارمندان و این یعنی شادابی ذهن؛ چرا که تغییر مکان میتواند به خلاقیت بیشتر کمک کند.

مثلا یک شرکت خدماتی از سبکی ویژه برای جذب مخاطبان خود استفاده می نماید و ادارات پژوهشی از سبک دکوراسیون متفاوتی برای جذب مخاطبان خود استفاده می نماید. از کارت پستال ها و پوسترها استفاده کنید. به عنوان مثال میتوانید برای اتاق اداری خود صندلی مدرن قرمز با یک فرش قدیمی را ست کنید و به همراه آن از تابلوهای سیاه و سفید استفاده نمایید تا فضای اتاق بیش از اندازه شلوغ نشده و شلخته به نظر نرسد. بنابراین جهت طراحی دیوار کانونی که معمولا در پشت میز کار قرار دارد؛ استفاده از ابزار و وسایل مختلفی همچون کاغذ دیواری مناسب؛ سبب ایجاد دکوری متفاوت از سایر قسمتهای اتاق میشود. شاید بگویید شلوغ بودن اتاق و در دسترس بودن تمام وسایل به خلاقیت ذهن کمک می کند، اما لزوما برای تمرکز و بهره وری مفید نیست. اما برای جلوگیری از بی روح جلوه کردن محیط از رنگ های متضاد نیز استفاده میشود. است که هر کدام کاربری خاص خود را دارا هستند و در طراحی دکوراسیون داخلی آنها بایستی کوشید رنگ و بو و هارمونی اصلی مدنظر کاربران ایجاد شود و هر ببیننده یا مراجعه کننده ای با دیدن هر یک از این بخش ها کاملا متوحه مرتبط بودن این مجموعه با یکدیگر بشود و هر یک از این عرصه ها را مانند جزایر جدا از یکدیگر نبیند این هنر طراحی داخلی در بخش اداری است که با استفاده از استاندارد های اداری و آیتم های برندینگ و برند سازی و بهره گیری از رنگ سازمانی مجموعه اداری و..

البته که ارتباط و همکاری در این زمینه می بایست دقیق و درست باشد. رنگ آمیزی دیوار ، افزودن رنگ به میزی که بر روی آن کار می کنید یا آویزان کردن عکس هایی که تحت تأثیر یک رنگ خاص هستند می توانند ایده های خوبی باشند. اگر زمانی که برای انجام کار پشت میز می نشینید اما مرتبا” شرایط نشستن خود را تصحیح می کنید، بدنتان را می کشید و حرکت می کنید تا از میزان خستگی شما کم شود و تمرکز خود را حفظ کنید، از اهمیت یک میز و صندلی مناسب، آگاه هستید. اگرچه از سال 2004 هیچ مشخصه حداقل محدوده کور وجود ندارد، اما این توصیه های کور است. اگرچه نمی توانید تمیز کاری دفتر را به طور کلی کنترل کنید، اما محیط اطراف خود را تمیز نگه دارید. نور یکی از مهم ترین فاکتور ها در تمرکز و ایجاد احساس آرامش و همچنین خلاقیت می باشد، اما یکی از مهم ترین مواردی است که نادیده گرفته می شود و کمتر کسی به اهمیت آن توجه می کند. رنگ هایی که ما در محیط های کاری استفاده می کنیم، می توانند بر عملکرد بدن ما و همچنین مغز ما تاثیر داشته باشند. اگر با مشاور و طراح در این مورد مشورت کنید آن ها بهترین راه را پیش پای شما می گذارند و راه کار هایی ارائه می دهند که از با کیفیت ترین و مناسب ترین متریال ها به نحوی استفاده کنید که به بقیه فضا هایتان نیز آسیبی وارد نشود.

محیط باید الهام بخش باشد و شاد و سالم به نظر برسد همین طور بهتر است که از سبک های مخصوصی برای کار استفاده شود. ساختار مدولار در مقایسه با طراحی جداول بزرگ جداگانه باعث استفاده بهینه از فضا میشود. به عنوان مثال، استفاده از رنگ سبز و آبی در یک محیط باعث ایجاد آرامش و تمرکز می شود. مثلاً استفاده از رنگ های روشن کمک می کند تا فضای اداره بزرگتر نشان داده شود. • چگونه میتوان با معماری و طراحی مناسب همهمه و آلودگی صوتی در اداره را کاهش داد؟ میتوان در چیدمان منزل رنگ دیوارها را سفید در نظر گرفته و مبلمان را خاکستری برگزید. در اصول طراحی داخلی فضای اداری نیز این موضوع صدق می کند با انتخاب رنگ های متناسب جهت دکوراسیون داخلی اداری میتوان روی همکاری و تعامل کارمندان، راندمان کار، خلاقیت کارکنان و پیشرفت کار تاثیر بسیار زیادی گذاشت.

در طراحی داخلی اداری، شما باید محیط را طوری طراحی کنید که کارمندان شما از حضور در آن محیط احساس لذت کنند و آن جا را واقعا خانهی دوم خود بدانند. اگر در خانه کار می کنید ، کنترل بسیار بیشتری بر رنگ های اطراف خود دارید. وسایلی از خانه به همراه داشته باشید که رنگ خاصی داشته باشد تا به شما الهام بخشیده و شما را متمرکز نگه دارد. طراحی اتاق اداری لاکچری موضوعی است که باید به دقت بررسی شود. دمای محیط بهتر است با توجه به خواستهی کارکنان تعیین شود. توجه داشته باشید که استفاده بیش از حد هر رنگ، می تواند طاقت فرسا باشد. شاید شما این تصور را داشته باشید که استفاده از آینه ها در دکوراسیون های داخلی ساختمان های تجاری و منازل کاربرد داشته باشد. حتی طرح و جنس مبلمانی که در نظر گرفته می شود شیک و ساده است، دقت داشته باشید که معمولاً اجزای ریز و جزئی که برای دکوراسیون اداری بررسی می شود اهمیت زیادی دارند.

مانند رنگ فضایی که در آن کار می کنید، بوهایی که احساس می کنید نیز می تواند به شدت بر روحیه، طرز فکر و در نتیجه بهره وری شما تأثیر بگذارد. با توجه به نکات ذکر شده، مشخص شد که لازم است برای طراحی داخلی واحد اداری از طراحان متخصص این حوزه استفاده نمود. استفاده از مبلمان نیم ست در دفتر مدیریت برای جلسات کوچک با میهمانان و یا در صورت امکان قرار دادن میز کنفرانس در اتاق مدیریت میتواند نیاز یک مدیر در برگذاری جلسات را برآورده سازد. در برخی از استارتاپ های معروف دنیا که عمده آنها در سیلیکون ولی ایلات کالیفرنیا ایلات متحده آمریکا قرار دارند این ساختار شکنی از روند گزینش افراد شروع میشود مثلا در برای برخی از سمت ها شخص واجد شرایط نیازی به تحصیلات آکادمیک نداشته و با گذراندن تست های هوش و خلاقیت به استخدام مجموعه در می آید پس از استخدام فرد مختار است طراحی دکوراسیون محیط کار خود را پیشنهاد دهد این طراحی دکوراسیون از میز و صندلی گرفته تا رنگ آمیزی و روشنایی متراژ همگی بر عهده شخص مورد نظر است از آنجا که در طراحی دکوراسیون داخلی اداری به شیوه مرسوم ارتفاع میز ها و نوع صندلی ها متناسب با طرز نشستن اداری و پوشش مرسوم پیراهن و شلوار است در این روش شخص می تواند به صورت خوابیده یا نشسته بر روی مبل یا کاناپه میز کار خود را تنظیم کند همچنین برای جلوگیری از خستگی و کاهش خلاقیت فردی در این محیط های اداری فضای های بازی متنوعی وجود دارد مانند فوتبال دستی و دارت و .. تا کارمند با ذهن پویا از خلاقیت و ایده های خود به نحو احسن در جهت رشد و شکوفایی کمپانی استفاده کند.

شرکت دکوراسیون رامسین ارائه دهنده انواع خدمات اجرایی و ساختمانی برای ساخت و طراحی دکوراسیون داخلی منزل و اداری و تجاری و تزئینات داخل طراحی و دکوراسیون داخلی اداری ساختمان می باشد. در طراحی دکوراسیون داخلی واحد اداری ما به یک مجموعه کامل اداری می پردازیم در واقع به یک ساختمان کامل که جهت امور اداری یا تجاری تاسیس شده و فضاهای داخلی ان را برسی میکنیم از اینروست که این مطلب با طراحی دکوراسیون داخلی دفتر کار که تنها به یک واحد می پردازد متفاوت است در نتیجه در طراحی داخلی اداری فضاهایی علاوه بر فضای داخل واحد اداری خواهیم داشت این عرصه ها شامل رسپشن ورودی و لابی، راه پله و آسانسور، محیط بازی یا کافه، تراس گاردن و روف گاردن، سالن امفی تئاتر و.. اینکه برای مثال برای بازسازی و یا زیباسازی یک محیط کاری نقاشی بهتر است و یا کاغذ دیواری، بهتر است از مشاورین گروه ارگو کمک و نظر بخواهید. این چیدمان­های کارآمدتر همچنین به شما امکان میدهد از یک سطح کار برای یک پریز برق و یک کابل شبکه استفاده کنید و تعداد کل اجزای مورد نیاز برای خرید را کاهش دهید.