دوره جامع آموزش فارکسبورس جهانی از مقدماتی تا پیشرفته-بروکر آمارکتس

پر معامله‌ترین جفت ارزی که در این بازار انجام می‌شود، یورو به دلار (EUR/USD) و دلار به ین (USD/JPY) می‌باشد. 85% از معاملات انجام شده در بازار فارکس ، وابسته به دلار و بعد از آن به ترتیب به یورو، ین و پوند بستگی دارد. در نتیجه، بیشتر معامله‌گران در این بازار به معامله این ارزها می‌پردازند. بازار تبادل ارزی جهانی یا فارکس، مکان فیزیکی مشخصی ندارد و معامله‌گران و کاربران آن از طریق شبکه‌های الکترونیکی اقدام به معامله و خرید و فروش می‌کنند.

روانشناسی فارکس

از این گذشته این بازار در حال حاضر یک منبع درآمدی و یک بازار بسیار پرهیجان با امکان کسب سود بسیار زیادی است که باعث شده تا کاربران زیادی با درآمدهای بسیار اندک بتوانند صورت قابل توجهی برای خود جمع کنند. در این دوره به صورت تخصصی در مورد مباحث ورود به بازار فارکس تمرکز کرده ایم و مطالب فوق العاده ای را برای افراد تازه کار و علاقه مند به فارکس را قرار داده ایم. در دوره آموزش فارکس استاد محسن مجیدی راد با تجربه چندین ساله خود در بازار فارکس، تمامی مباحث آموزشی مورد نیاز شما برای ورود قدرتمند به بازار فارکس، ارائه شده است.

با آموزش فارکس می توان در این بازار درآمد داشت یا خیر؟

دوره جامع آموزش فارکسبورس جهانی از مقدماتی تا پیشرفته-بروکر آمارکتس

البته لازم به ذکر است که استفاده از خدمات این دست از بروکرهای فارکس معمولاً برای کاربران ایرانی قفل است و ایرانی‌ها نمی‌توانند از آی پی ایران از خدمات چنین بروکرهایی استفاده نمایند. تحریم‌های بانکی ایران از یک طرف و تحریم‌های آمریکا علیه شرکت‌های عرضه کننده خدمات مالی به ایرانی‌ها از طرف دیگر باعث شده تا این امکان برای کاربران ایرانی وجود نداشته باشد. دقت کنید که بازار فارکس ویژگی‌های دیگری هم دارد که کاربرد کمتری داشته و خیلی استفاده چندانی مخصوصاً برای کاربران ایرانی ندارد. برای مثال شما می‌توانید از این بازار برای چینج پول‌های خود استفاده نمایید. همچنین امکان واریز و برداشت از روش‌های بسیار متنوع نیز کمتر مخصوص کاربران ایرانی است و بیشتر کاربران سایر کشورها می‌تواند از چنین ویژگی‌های استفاده کنند. ورود به بازار فارکس برای ایرانی‌ها از طریق هر کارگذاری و هر بروکری امکان‌پذیر نیست و تنها تعداد معدودی از بروکرهای معتبر و بین‌المللی به ایرانی‌ها خدمات ارائه می‌نمایند.

بهترین کتاب‌های آموزش فارکس

به این بازار، بازار بین بانکی هم گفته می‌شود چون بانک‌ها اصلی‌ترین و بزرگترین اعضای شرکت کننده در معاملات بازار فارکس را تشکیل می‌دهند. در واقع این بانک‌های بزرگ هستند که برای تبادلات ارزی و انجام سفارشات مشتریان خود، با حجم‌های بسیار زیاد در این بازار مشغول خرید و فروش هستند. این معامله گران معاملات خرید و فروش را برای حساب‌های شخصی خود انجام می‌دهند و در مقایسه با موسسات مالی سرمایه بسیار کمتری دارند. ما و همه شما که قصد تریدر شدن دارید در این دسته جای می‌گیریم. شش دسته‌ای که از آن‌ها نام بردیم انواع قرارداد در فارکس را پوشش می‌دهند.

اگر تا کنون به چنین کسب و کاری به عنوان یک منبع درآمد دوم نگاه می‌کردید، با ورود به این بازار می‌توانید با پتانسیل‌های بالای آن آشنا شده و حتی دیگر سایر شغل‌ها و حرفه‌های خود را کنار بگذارید. معامله گرانی که سرمایه‌های کمتری دارند، می‌توانند از واحدهای کوچکتری تا ۰.۰۱ لات نیز به عنوان حجم معامله خود استفاده ورود به amarkets نمایند. در نرخ برابری جفت ارزهای اصلی چهارمین عدد بعد از اعشار نشان دهنده پیپ می‌باشد. در جفت ارزهای متشکل از ین ژاپن با نماد JPY دومین عدد بعد از اعشار نشان دهنده پیپ خواهد بود. یعنی در این بازار شما هم می توانید در روند صعودی به سود برسید و هم در روند نزولی. اما در بازار فارکس این گونه نیست و شما در هر لحظه که اراده کنید می توانید ارزی را بفروشید و یا ارزی را بخرید.

  • نیازی نیست که حتما فقط یکی از روش‌های تحلیل ی را برای ورود به فارکس انتخاب کرد.
  • تغییر واحدهای پولی به روش‌های بسیار مختلفی قابل انجام است که بازار فارکس بهترین و مدرن‌ترین روش برای آن می‌باشد.
  • بله، جهت بهرمندی تمامی عزیزان از دوره معامله‌گر حرفه‌ای بورس (فارکس) آکادمی آینده شرایط پرداخت اقساطی شهریه دوره با چک و بدون چک در نظر گرفته شده است.
  • با این وجود انجام معاملات CFD در آمریکا غیرقانونی است و به همین خاطر به این گونه معاملات، معاملات خرده فروشی فارکس گفته می‌شود.