دستگاه لوله بازکن نیمه اتوماتیک مدل 750 خرید انواع تجهیزات ساختمانی ابزار دات کام فروشگاه اینترنتی ابزارآلات

درصورت گرفتگی سینک آشپزخانه، ممکن است گرفتگی در همان ابتدای لوله باید که با یک فنرزنی ساده برطرف میشود. اگر به هر دلیلیسرفنردر لوله گیر کرد، برای رفع گیر آن بیهوده تلاش نکنید چون منجر به آسیب در دیواره لوله میشود. الماسیکه در شکستن آجر و قطعات سیمانی کوچک و نیز رسوبات سخت داخل لوله بسیار مفید است. چون از این بابت حساس شدم که کار سه نظام چیست و آیا واقعا سه عدد مصرف شد . تا اینکه کار تموم شد .گفت سه تا سه نظام باضافه دستمزد یک ملیون و صد گرفت . سپس دینام دستگاه نیز که توسط یک تسمه به سه نظام وصل شده.

دستگاه لوله بازکن 750 میلاد

از جمله مناطقی که در تهران می توانید فوری با لوله بازکن ها در تماس باشید، لوله بازکنی اکباتان است. دستگاه فنر لوله بازکنی برقی، بهترین ابزار برای رفع گرفتی لوله های فاضلاب است. قیمت دستگاه لوله بازکن به عوامل مختلفی بستگی دارد و شما برای خرید این دستگاه ها باید موارد مختلفی را مد نظر قرار دهید. به عنوان مثال نوع دستگاه لوله بازکنی که شما قصد خرید آن را دارید می تواند تاثیر بسیار زیادی روی قیمت این دستگاه ها داشته باشند.

این روش قیمت گذاری متاسفانه در بین بسیاری از شرکت های لوله بازکنی متداول است و باعث نارضایتی هر دو طرف می شود. فنر وسرفنرخانگی نیز برای انجام عملیات لوله بازکنی وجود دارد و گرفتگی های معمولی را میتوان با آن برطرف کرد. امروز ۳۰-۱-۱۴۰۰ یکی از همین افراد اومد منزل از ناآگاهی مادرم سوءاستفاده کرد و رفت داخل تراس و به قول خودش ۱۱ تا سه نظام رد و گفت با دستمزد میشه ۶ میلیون!!

در منازل و مکان های عمومی باید از فنر قفلی استفاده کرد که در حین کار کاربر و دیگران آسیب نبینند. دستگاه لوله بازکنی را نباید در محیط خیس یا مرطوب قرار داد. لوله بازکنی با فنر برقی ابزاری بسیار مفید و کارآمد در رفع انواع گرفتگی و انسداد در لوله های فاضلاب خانگی و شهری می باشد.

همچنین از این فنر برای باز کردن لوله‌های طولانی که گرفته‌اند، استفاده می‌گردد. دستگاه های لوله باز کن دارای انواع مختلفی می باشند و هر یک از آنها نیز دارای کاربردهای خاص خود هستند. صنعت گستر ایرانیان با چندین سال در زمینه فروش دستگاه های بزرگ توانسته است مشتریان را در خرید ابزار و دستگاه ها بی نیاز نماید. ما تمامی دستگاه های صنعتی کوچک و بزرگ را به صورت دست اول و مستقیم به قیمت عالی ارائه می نماییم. استفاده مکرر از محلول های لوله بازکن باعث نشت و سوراخ شدن لوله های آب و فاضلاب می شود. چند روز پیش یک نفر از شرکت … آمد و بعد از نیم ساعت فنر زدن توالت ایرانی 13/5 میلیون تومان گرفت.

آقایون این پولا رو ندید واقعا اجعاف در حق خودتون و جامعه هست. موتور یا ژنراتور دستگاه لوله بازکنی ارابه ای یک موتور الکتریکی قوی است که به دو حالت راستگرد و چپگرد می چرخد. چرخیدن به این دو جهت باعث می شود اگر فنر در نقطه ای گیر کرد با حرکت به سمت دیگر از آن نقطه عبور کند.

دستگاه لوله بازکنی میلاد مدل ‏ 750 وات قیمت 8300 ت

این نوع فنر همان‌طور که از نامش پیداست از جنس فولاد است. نوک آن تیز می‌باشد و برای باز کردن لوله‌هایی کاربرد دارد که گرفتگی آن به علت گچ یا سیمان باشند. بنابراین با استفاده از آن می‌توان لوله‌ی مورد نظر را تراشیده و مسیر لوله را باز نمود. به همراه نداشتن عوارض زیان آور از جمله پوسیدن و سوراخ شدن لوله های فاضلاب برخلاف دستگاه هایی مثل فنر با دریل. برای دسترسی سریع به شماره تلفن چاه بازکنی اکباتان و تماس در هر ساعت از شبانه روزی روی لینک کلیک کنید. برای گرفتگی های مختلف از سرفنرهای مختلفی استفاده می شود.

دستگاه لوله باز کن میلاد مدل 550 از بدنه و استحکام بالایی برخوردار است. برای این دستگاه فنرهای 14 الی 22 میلی متر استفاده می شود. از این دستگاه برای باز کردن لوله های فاضلاب استفاده می کنند. استفاده از این دستگاه لوله بازکن نیاز به اپراتور حرفه ای دارد. این دستگاه دارای کلید چپ گرد و راست گرد است که از آن برای فرو بردن فنر به داخل لوله فاضلاب و خارج کردن فنر از لوله استفاده می شود. اپراتور هنگام استفاده از این دستگاه باید از دستکش چرمی مخصوص استفاده کند.

قیمت سه نظام لوله بازکنی

توان مصرفی بالا در کنار عملکرد و قدرت بی نظیر این دستگاه ها باعث شده است تا امروزه در مقیاس های صنعتی و بزرگ نیز از این دستگاه ها استفاده شود. یکی از ویژگی های اصلی دستگاه لوله بازکن دریلی این است که وزن بسیار مناسبی دارد و به راحتی می توان آن را جا به جا کرد. کیفیت ساخت بالا و همینطور قدرت موتور فوق العاده دستگاه های لوله باز کن دریلی نیز از دیگر ویژگی های این محصول به شمار می آید که در زمان خرید باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. وجود مصالح و ریختن مصالحی مانند سیمان و آهک نیز میتواند باعث افزایش قیمت لوله بازکنی شود , لوله بازکنی ارزان البته در برخی مواقع ممکن است که این نوع گرفتگیها باز نشوند .

  • ✅ به طور کلی قابلیت های این دستگاه در باز کردن کفشور حمام، آشپزخانه، پارکینگ، حیاط و همچنین سیفون توالت فرنگی و ایرانی نیز، نمایان است.
  • لازم به ذکر است که هر فنر، انواع سر فنر های مختلفی دارد که با توجه به نوع گرفتگی، کاربردشان با هم فرق می کند.
  • درصورت گرفتگی سینک آشپزخانه، ممکن است گرفتگی در همان ابتدای لوله باید که با یک فنرزنی ساده برطرف میشود.
  • ما تمامی دستگاه های صنعتی کوچک و بزرگ را به صورت دست اول و مستقیم به قیمت عالی ارائه می نماییم.

شرکت لوله بازکنی دات کام با بهره گیری از کادری مجرب و دستگاه های مدرن با نازلترین قیمت و کوتاه ترین زمان خدمات لوله بازکنی را برای شما مشتریان گرامی انجام میدهد. ✅ دستگاهی است که از یک فنر بلند و انعطاف پذیر که تا عمق های بالاتر از ده متر هم می تواند نفوذ کند و یک موتور الکتریکی تشکیل شده است و قادر به رفع هر گونه گرفتگی در لوله های فاضلاب می باشد. بعد از باز شدن لوله، فنر از لوله خارج شده و لوله باز خواهد شد. در انتها مقداری آب به داخل لوله ریخته می شود تا جرم ها و رسوبات باقی مانده در مجرا شسته شده و به خارج از لوله هدایت شوند. در حین کار با دستگاه فنرزنی فاضلاب، نکات ایمنی مهمی نیز وجود دارند که دانستن آن ها حائز اهمیت می باشد. لطفا در صورت تمایل به همکاری با لوله بازکنی برچسب، با ما تماس بگیرید.

دستگاه لوله بازکن نیمه اتوماتیک مدل 750 خرید انواع تجهیزات ساختمانی ابزار دات کام فروشگاه اینترنتی ابزارآلات