خرید پرده پانچ در جدید ترین مدل ها قیمت پرده پانچ فروشگاه اینترنتی منزل

حتی برای فضاهای نسبتاً کوچک و یا محیط های خیلی بزرگ می تواند یک دکوراسیون مدرن را کامل کند. هر پرده به واسطه طرحی که دارد دسته بندی می شود و این موضوع روی کیفیت آن تاثیر می گذارد. مثلا اگر خانه های کوچکی دارید بهتر است از رنگ های تیره تر استفاده کنید تا با استفاده از تضاد رنگی دهی طرف خانه را بزرگتر جلوه دهید و یا حتی با در نظر داشتن طرح کاغذ دیواری. همچنین اگر از پرده پانچی برای اتاق کودک استفاده می کنید بهتر است از رنگ های شاد و طرح های مناسب استفاده نمایید .

پرده پانچ چیست ؟ 35 عکس پرده پانچی شیک و ساده

ما هم در سروین دکور خدمات نصب در شهر تهران را برای شما عزیزان در صورت نیاز انجام میدهیم. پرده پانچ امروزه به دلیل کارایی و ویژگی‌های مثبتش طرفداران زیادی پیدا کرده است. برخی ترجیح می‌دهند پرده را از طیف رنگی مبلمان خود انتخاب کنند و بعضی آن را متضاد با آن.

همان طور که در بالا ذکر شد تمام قشر جامعه قابلیت خریداری مدل پردهای پانچ با تمام طرح ها را دارند که همین موضوع باعث شده است تا پرده های حیوانات و مدل های دیگر، طرفداران زیادتری داشته باشند. هم جنس پارچه ای که انتخاب می کنید بسیار متنوع است و هم نوع حلقه ها. این رویکرد سبب می شود که پرده های پانچی کیفیت بالایی داشته باشند و سبک اجرایی آنها بی نظیر باشد. خوشبختانه این پره ها از نظر ست کردن با دکوراسیون منزل مشکلی ایجاد نمی کنند. خرید پرده پانچی چاپی به دو صورت اینترنتی و حضوری امکان پذیر است.

شما حتی می‌توانید پرده آماده را با سایر وسایل مانند اکسسوری‌های خود، کوسن‌ها یا فرش‌ها ست کنید. به طور کلی اگر بخواهیم ویژگی‌های پرده پانچی را ارزیابی کنیم شامل موارد زیر است. آپارتمان های نقلی توانایی این را دارند شیک و دلباز باشند البته با چیدمانی شیک و درست که پانچ ها چون سبک ساده و بدون تجملات هستند و در تنوع رنگی بالایی یافت میشوند در حالت هایی است که میتواند به بزرگ دیده شدن متراژ هم کمک کند.

اگر به دنبال یک مدل لوکس و تجملی در دنیای پرده می گردید، مخمل جواب سوال شماست. پرده مخمل با ظاهر و استایل رسمی خود می تواند یک فضای تجملی و لوکس را برای منزل و محیط ها به ارمغان بیاورد. ضخامت بالای آن باعث می شود تا نور خورشید نتواند به راحتی از آن عبور کند و به همین دلیل برای فضای هایی که خواهان نور کم هستند قابل استفاده است. البته باید توجه داشته باشید که این ظاهر لوکس و رسمی، هزینه بیشتری را نیز برای خرید این نوع پرده جنس مخمل در مقایسه با دیگر مدل ها طلب می کند.

تازه ترین مطالب

یعنی چاپ روی پرده نباید با شستشو کمرنگ شده و زیبایی خود را از دست بدهد. خوشبختانه در اجرای پرده چاپی از بهترین رنگ و سبک چاپ دیجیتال فوق حرفه ای استفاده کرده ایم تا بتوانید پرده ای بسیار لوکس و جذاب داشته باشید. ارتفاع هر قواره از پرده پانچ در مدل ساده حداکثر 280 سانتی متر، و در مدل چاپی (طرحدار) حداکثر 300 سانتی متر است. توانایی چاپ روی پرده پانچی باعث شده بتوان از این پرده در هر مکانی و با هر نوع مدل دکوراسیونی هماهنگی ایجاد نمود. طرح های مدرن، کلاسیک ، کودک و اسپرت و هر نوع طرحی را می توان روی این پرده ها ایجاد نمود.

خرید پرده پانچ در جدید ترین مدل ها قیمت پرده پانچ فروشگاه اینترنتی منزل

تنها عیبی که می توان به این مدل گرفت این است که پرده پانچ طرح فانتزی را معمولا در فضاهایی با دکوراسیون مدرن یا فانتزی به کار میبرند. سبک مدرن راهنمای خرید پرده پانچ طرح دار را به همراه جدیدترین مدل های این پرده در سال 2021 به شما ارائه خواهیم کرد. هم می‌تواند یک کالای خواب و ابزاری برای استراحت و آرمیدن باشد و هم یک کالای دکوراتیو جذاب برای تکمیل کردن مبلمان و دکوراسیون منزل. در فروشگاه اینترنتی خانه سام انواع کوسن‌های جذاب و مدرن با طرح‌های متفاوت عرضه شده است. کوسن‌های دکوراتیو با طرح‌های کلاسیک ایرانی، مدرن و اروپایی، هنری و خلاقانه به همراه کوسن‌های فانتزی و کودکانه در این بخش از فروشگاه در دسترس شماست.

در این مطلب ما برای خرید پرده های ارزان قیمت و مقرون به صرفه شما را راهنمایی خواهیم کرد. در وهله ی اول شما را با پانچ و نحوه ی دوخت و نصب آن آشنا میکنیم تا در هنگام خرید به اشتباه نیفتید. قابلیت چاپ طرح دلخواه می‌توانند شما را در در انتخاب طرح مورد نظر و دیزان اتاق کودک خود همراهی کند و هزینه مناسب به شما اجازه می دهد تا با دست باز طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید . لازم به ذکر می باشد که در صورت تمایل میتوانید از خدمات رایگان پرده ادریس که شامل اندازه گیری و مشاهده نمونه پارچه در منزل شما می باشد استفاده نمایید و در محیط خود خریدتان را انجام دهید. بدون اغراق این مدل برای هر نوع دکوراسیونی مناسب است و با آن همخوانی دارد منتهی باید در انتخاب طرح و رنگ و … دقت شود . تمام کالاهای عرضه شده در خانه سام از نظر اصالت و سلامت بررسی و تایید شده و با توجه به نوع کالا، دارای ضمانت و خدمات پس از فروش است.

مدل پرده پانچ

می‌توانید به راحتی و با اطمینان از مناسب بودن قیمت پرده چاپی پارچه‌ای را از بخش فروش اینترنتی https://vistapardeh.ir/ سایت خرید نمایید. اینطوری خانه شما بزگتر نشان داده میشود و به علاوه بر زیبایی و ابهت و کلاس پرده مدل پانچی شما هم افزوده خواهد شد. یکی از دلایلی که پرده های پانچی بسیار پرطرفدار هستند، قابلیت چاپ طرح دلخواه بر روی این نوع پرده است. شاید عجیب به نظر برسد اما پرده‌ای که با مدل پانچ دوخته می‌شود به شما اجازه خواهد داد تا طرح چاپ شده بر روی آن را خودتان انتخاب کنید. به همین دلیل این مدل پرده برای اتاق خواب کودک (با چاپ عکس فرزند دلبندتان یا شخصیت کارتونی محبوب او)، اتاق خواب بزرگسال و حمام انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود. این پرده ها همان پرده های چهره هستند که کاربرد بسیار زیادی دارند.

همچنین نداشتن چین های زیاد در طول پرده باعث شده تا گرد و خاک کمتری در مقایسه با پرده های پر چین بر روی پرده‌های پانچ جمع شود و شستشوی آن ها با سهولت بیشتری انجام شود. با بیش از سال ها سابقه تولید و فروش انواع پرده های پانچ شده در بازار بزرگ تهران عرضه کننده انواع پرده پانچ شده در رنگ های مختلف با جنس های پرکاربرد می باشد. واقعیت این است که مدل پرده پانچ یک مدل شیک و ساده و مدرن است که بدون والان و تزیینات ویژه ای برای خانه تهیه میشود بنابراین اگر مدل چیدمان منزل شما طوری است که تزیینات بیشتری میطلبد . پرده پانچ طرح گل را می توان در فضاهای مختلف مانند پذیرایی، اتاق خواب دخترانه و پسرانه و بزرگسالان به کار برد. پرده اتاق خواب کودک نیز به عنوان یکی از مهم ترین اکسسوری ها باید به درستی و با در نظر گرفتن روحیه کودک دلبندتان انتخاب شود.

  • با رعایت نکات گفته شده و در نظر گرفتن محیط می توانید یک انتخاب عالی داشته باشید .
  • حلقه های بکار رفته در این محصول به صورت پلاستیکی است و امکان تعویض دارد.
  • هزینه پرده از آن یا پارچه ای به مقایسه با پرده های دیگر بسیار مناسب بوده و در عین زیبایی و ظاهری بسیار شیک ارزان و عالی دارد.
  • بنابراین حتی با دانش کمی از خیاطی و دوخت پرده میتوانید خودتان دست به کار شوید و این مدل پرده را برای منزل خود تهیه کنید .