خرید و فروش تتر با بهترین قیمت بازار تترفا-تترفا

ممکن است دارایی شما در یک شب، طی نوسانات بازار ارزهای دیجیتال، کاهش یا افزایش یابد یا حتی به صفر برسد! تتر Tether ابتدا در سال ۲۰۱۴ با نام «Realcoin» عرضه شد، اما بعد از مدت کوتاهی نامش تغییر پیدا کرد. از این پلتفرم برای ارزهای دیجیتالی که به بلاک چین بیت کوین متصل بودند، استفاده می شد.

با این تفاوت که ممکن است کمی از قیمت دلار در بازار آزاد بیشتر باشد، چرا که عرضه و تقاضا نیز بر آن تاثیرگذار است و می‌تواند قیمت آن را بالا و پایین کند. تیم توکن باز همواره در تلاش است تا پروژه های معتبر و واقعی ایردراپ را معرفی کرده و از کاربران خود در برابر کلاهبرداری ها صیانت کند. لطفاً در صورتی که مشکل یا تهدیدی از طریق ایردراپ های معرفی شده را یافتید این موضوع را با تیم پشتیبانی توکن باز مطرح نمایید. در حال حاضر ارز دیجیتال تتر یا tether که با نماد USDTهم شناخته می شود در صرافی های ارز دیجیتال ایرانی قابل معامله می باشد. اگرچه رقبای زیادی برای تتر در طول سال‌ها ظاهر شده‌اند، تتر همچنان بزرگترین استیبل کوین است و به طور گسترده برای تجارت، وام و کسب سود استفاده می‌شود. تتر به طور بالقوه می‌تواند به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال پر ریسک به دلیل مشکلاتی که در زمینه شفافیت دارد در نظر گرفته شود، اما همچنان در دنیای ارزهای دیجیتال اهمیت زیادی دارد.

این همه ارز دیجیتال! چرا باید USDT بخریم؟

به طور کلی، شما باید کیف پول تتر را با توجه به هدف خود از خرید تتر استفاده کنید. علاوه بر این، مقدار که می‌خواهید در کیف پول ذخیره کنید نیز، نوع کیف پول مناسب را تعیین می‌کند. از ژانویه 2017، مقدار تتر معوق از 10 میلیون دلار به تقریباً 2.8 میلیارد دلار در سپتامبر 2018 افزایش یافت. در آوریل 2019 شکایتی از سمت دادستان کل نیویورک لتیتیا جیمز شکل گرفت که Bitfinex و Tether را متهم به سوء استفاده کرد. Bitfinex و Tether توافق کردند که در سال 2021 جریمه 18.5 میلیون دلاری بپردازند.

با ذخیره وجوه در یک صرافی می‌توان به سرعت آنها را با ارزهای دیجیتال دیگر معامله کرد. لازم به ذکر است که با توجه به ثابت بودن قیمت ارز تتر باز هم ممکن است در شرایطی و به علت عرضه و تقاضا قیمت USDT کمی افزایش و یا کاهش یابد. هر تعداد USDT که مدنظرتان است را خریداری کنید و پس از تکمیل شدن فرآیند خرید، کوین مدنظر به کیف پول داخلی شما در اوکی اکسچنج انتقال می یابد. فروش و خرید لونا کلاسیک ارز لونا کلاسیک رمزارز پر سر و صدایی که در این برهه از زمان نوسانات بالایی را تجربه می‌کند. به عنوان یک شخص فعال در حوزه ارزهای دیجیتال، با مجموعه‌های مختلفی کار کردم و به جرات می‌تونم بگم تترلند معتبرترین مجموعه‌ای هست که معاملاتم رو از طریقش انجام دادم. پشتوانه اين كوين نيز دلار آمريكايي است و به ازاي هر سكه يك دلار در بانك نگهداري مي‌شود.

بیشتر استیبل کوین‌ها برای داشتن یکپارچگی با نوعی از دارایی‌های خارجی مرتبط هستند. این دارایی‌ها ممکن است ذخیره ارزهای ثابت، کالاهایی مانند طلا یا ابزارهای بدهی مانند اوراق تجاری باشند. درواقع استیبل کوین‌ها به وجود آمدند تا به تعادل نوسان رمز ارزها بپردازند. تتر BEP20 روی شبکه بایننس اسمارت چین ارائه میشه و کمترین کارمزد انتقال رو داره. این شبکه یک بلاکچین سازگار با اتریومه که به وجود اومده تا کاربر تتر erc20 رو با کارمزد کمتر و سرعت بیشتری انتقال خرید و فروش تتر بده. یادتون باشه آدرس bep20 توکن شبکه بایننس اسمارت چین مثل شبکه اتریوم با 0x شروع میشه اما با ERC20 متفاوته.

  • اگر از قبل کیف پول نساخته اید همانند مراحلی که در ادامه توضیح می دهیم را انجام دهید تا کیف پول تتر در صرافی اکسیر برای شما ساخته شود.
  • این نوع از کوین‌ها سرعت نقل‌ و انتقال پول در دنیا را افزایش می‌دهند و به حفظ ارزش دارایی‌ها نیز می‌پردازد.
  • قیمت هر تتر برابر با یک دلار آمریکا است و به همین دلیل دارای قیمت ثابتی است.
  • همانطور که قبلا ذکر شد، توکن‌های تتر بر روی بلاک چین های موجود صادر می شوند.

کاربران برای در امان ماندن از ریزش بازار مجبور خواهند بود رمز ارزهای خود را به یک ارز ثابت تبدیل کنند تا از سقوط ارزش سرمایه خود در امان بمانند. تتر به کاربران این امکان را می‌دهد که بدون خروج از بازار رمز ارز از سقوط بازار متحمل ضرر نشوند. در حال حاضر بازار ارزهای دیجیتال، شاهد ظهور و پیشرفت، ارزهای زیادی هستیم. این ارز توانست در مدت زمان اندکی، توجه همه را به خود جلب نموده و به عنوان یکی از پر کار بردترین ارزهای بازار شمار گردد.

خرید و فروش تتر با بهترین قیمت بازار تترفا-تترفا

گام سوم آدرس تتر بیت برگ را مشاهده می‌کنید بیت کوین های خود را جهت فروش به آدرس تتر بیت برگ انتقال دهید و منتظر بمانید تا در شبکه به تایید برسد همین!. شما با موفقیت یک فروش در بیت برگ به ثبت رساندید، فروش Tether در بیت برگ نیز همانند خرید نیاز به احراز هویت دارد و می‌توانید به راحتی به فروش تتر مبادرت داشته باشید. زمان تسویه حساب بیت برگ پس از فروش تتر به شیوه‌ای که در این بخش شرح داده شده است انجام می‌شود. علاوه بر این، تتر را می‌توانیم بسیار سریعتر و با کارمزد کمتری نسبت به نقل و انتقالات در بانک‌ها و مؤسسات مالی سنتی به هر نقطه از جهان ارسال کنیم. از آنجایی که اکثر مردم از بیت‌کوین یا اتریوم برای خرید و تراکنش‌های روزانه استفاده نمی‌کنند، استفاده از تتر به دلیل نوسانات زیاد کاملا منطقی به نظر می‌رسد. به این دلایل و موارد مشابه دیگر، هنوز هم ارزش دارد که بر روی تتر سرمایه‌گذاری کنید.

قیمت تتر به تومان