خدمات نگهداری و پشتیبانی شبکه 24 ساعته️ شبکه ارغوان

هر نوع سرویس و فعالیتی که برای اطمینان از عملکرد صحیح و سریع این مجموعه خدمات و سخت افزار انجام شود، Network Support نامیده می شود. وظیفه یک شرکت خدمات شبکه تنها اطمینان از صحت این عملکرد نیست، بلکه شامل موارد مهم دیگر نیز می باشد. پیشگام رایانه یکی از قدیمی ترین و بهترین شرکت ها در زمینه پشتیبانی و نگهداری شبکه کامپیوتری تهران و خدمات سیستم شبکه است.

خدمات نگهداری و پشتیبانی شبکه 24 ساعته️ شبکه ارغوان

هر گونه عملیاتی که در جهت بهبود رویکرد شبکه، نگهداری شبکه و رفع‌ ایرادات شبکه انجام شود، در دسته خدمات پشتیبانی شبکه جای می‌گیرد. خدمات پشتیبانی برای شبکه را می‌توان در دو دسته خدمات پشتیبانی سخت افزار شبکه و خدمات پشتیبانی نرم افزار شبکه در نظر گرفت. حفظ امنیت و نگهداری اطلاعات در پشتیبانی شبکه از اهمیت زیادی برخوردار است، کنترل مجوز های دسترسی کاربرها و همچنین جلوگیری از نشت اطلاعات یکی از مهم ترین کارها در پشتیبانی و نگهداری شبکه های کامپیوتری است.

از طرف دیگر ما متناسب با نیاز کارفرما از یک تا چندین کارشناس و متخصص پشتیبانی شکبه در زمینه های تخصصی و متفاوتی از شبکه را به کار می گیریم و هر کاری را به همان متخصص واگذار می کنیم. خدمات پشتیبانی به صورت حضوری برای سازمان‌ها و اداره‌های بسیار بزرگ توصیه می شود. زیرا در شبکه چنین سازمان هایی کلاینت های مختلف و کارکنان بسیار زیادی وجود دارد و نمی‌توان از خدمات پشتیبانی کامپیوتر و شبکه به صورت غیر حضوری بهره مند شد.

خدمات اکتیو شامل چه خدماتی است؟

از ابزارهای نظارت و پشتیبانی شبکه، دسترسی از راه دور به سرورها، دستگاه های شبکه و اشتراک گذاری از فایل ها است. دسترسی از راه دور به متخصصان این امکان را می دهد که سریع تر عیب یابی کرده و اشکالات سخت افزاری و نرم افزاری را برطرف کنند. همچنین از عملکرد کاربران آگاه شوند و با صرفه جویی در وقت به روند فعالیت های سخت افزاری و ارتقاء نرم افزارها نظارت کرده و مجوز استفاده از تجهیزات جدید و تعویض قطعات را صادر کنند. با بررسی برنامه های کاربردی آن ها را مدیریت و برای نصب مورد تایید قرار دهند.

شرایط، قیمت و قرارداد پشتیبانی آی تی و نگهداری شبکه

این مسئله به شرکت های فناوری محور کمک می کند تا تمامی خدمات مورد نیاز خود را از یک مجموعه خدماتی شبکه شرکت تخصصی پشتیبانی شبکه‌های کامپیوتری دریافت کنند. این امر برای شرکت های پویا بسیار حیاتی است زیرا در زمان بروز مشکل، خدمات سریع و تخصصی را دریافت می کنند. شبکه ها و سیستم های کامپیتوری جز لاینفک شرکت ها و سازمان های کوچک و بزرگ امروزی هستند و ناگزیر از ایراد و اشکال وخرابی.

  • لزوماً لازم نیست از آنها نسخه پشتیبان تهیه کنید، اما اگر کل هارد دیسک شما خراب شود، می تواند کار بزیابی اطلاعات را آسان تر کند.
  • خدمات پسیو شبکه به خدماتی گفته می‌شود که انجام آن باعث هیچگونه تغییری روی ساختار داده‌های شبکه نمی‌شود.
  • خدماتی از قبیل حفظ و نگهداری شبکه، تعمیر و عیب یابی، حل مشکلات سخت افرازی و نرم افزاری، به روزرسانی های مداوم و آموزش به کارکنان بخشی از پشتیبانی شبکه است.
  • سازمان های موفق با داشتن سیستم های پشتیبانی سرور از سلامت و امنیت شبکه کامپیوتری خود اطمینان حاصل می کنند.
  • شرکت های پشتیبان شبکه می توانند در صورت بروز فرصت های جدید به شما اطلاع دهند و برای اجرای آنها در محل کارتان برنامه ریزی کنند.