برنامه های آموزشی روز قدس

باقرزاده برنامه های اجرایی این نماینده مجلس در روز قدس را در قالب تشکیل کمیته و تقسیم و اشتراک کارهای مربوط به روز قدس، پیش بینی پیوست های رسانه ای برای فعالیت ها و برنامه های روز قدس، استفاده از ظرفیت مبلغان و مبلغان اجرا کرد. طرح مبلغان امین برای ایجاد جریان در مدارس و خانواده ها جلب مشارکت اولیا و دانش آموزان برای ایفای نقش در اجرای روز قدس.

به گزارش ایسنا، اصغر باقرزاده سیاست های این معاونت آموزشی را در خصوص گرامیداشت روز قدس اعلام کرد و گفت: جلب مشارکت تشکل های دانشجویی و فرهنگی برای ایفای نقش در اجرای برنامه های روز قدس قدس و همچنین استفاده از ظرفیت ها. تمامی دستگاه های فرهنگی به ویژه کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش (طرح روحانیت امین) به تبیین اهمیت حضور طلاب در راهپیمایی از جمله سیاست ها و برنامه های این معاونت در روز قدس می پردازند.

معاون پرورشی و فرهنگی رئیس جمهور ادامه داد: برای افزایش روحیه نشاط و حماسه آفرینی با چابک سازی روز قدس و بازتعریف فرهنگ مقاومت برای دانش آموزان; تبیین نگاه دینی و عقلانی به لزوم حفظ آرمان های فلسطینی برای دانشجویان نیز از برنامه های این نماینده مجلس در گرامیداشت روز قدس است.

معاون آموزشی وزیر آموزش و پرورش گفت: اجرای برنامه های روز قدس از قبیل برپایی نمایشگاه، اجرای سرود و … را محول کنید. به دانش آموزان، برنامه ریزی برای حضور مهم و باشکوه همکاران فرهنگی در مراسم روز قدس، برنامه ریزی زنده نقاشی، طراحی و خوشنویسی توسط دانشجویان و همکاران فرهنگی با موضوع فلسطین و روز قدس، اجرای سرود دانش آموزی در برنامه روز قدس یکی از برنامه های اجرایی این نماینده مجلس است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، بر اساس اعلام باقرزاده، ارزیابی برنامه ها و فعالیت های مدارس فعال و شناخت نقش آنها، برگزاری نشست های علمی و توضیحاتی در خصوص شبهات رایج درباره فلسطین قبل از ، در روز قدس و بعد از آن، همفکری و دریافت نظرات خلاقانه دانش آموزان و فرهنگیان برای اجرای برنامه های جوان پسند در روز قدس، برپایی غرفه برای دانش آموزان توسط آموزش و پرورش، برنامه ریزی برای تجلیل و قدردانی از دانش آموزان در روز اول، برپایی استودیوی پخش زنده راهپیمایی روز قدس شبکه شاد از جمله برنامه های معاونت آموزشی و فرهنگی پیرامون جشن روز قدس است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش سیاست ها و برنامه های این معاونت را برای بزرگداشت روز قدس تشریح کرد.

وی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای گفتمان سازی و ترویج حضور پررنگ دانش آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی، بر قالب بندی خانواده و نوجوان برنامه های روز قدس (با تاکید بر برنامه های برجسته مورد علاقه کودکان و نوجوانان) تاکید کرد. برنامه های دیگر معاونت در این معنا.

انتهای پیام


منبع: https://www.isna.ir/news/1402012211199/%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D9%88-%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%B1%D8%B4-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D9%82%D8%AF%D8%B3