انواع باربیکیو ویلا چند

شاید تا به حال نام این نوع باربیکیو ها نشیده باشید، باربیکیو های گابیونی مدلی از از باربیکیو های سنگی هستند . گابیون ها نوعی سبد های توری هستند که که درون آن ها پر از مصالح سنگی است ،باربیکیو های سنگی ظاهر بسیار متفاوت تر ی را برای حیاط منزل شما ایجاد می کنند و جلوه بسیار زیبایی دارند. اما متاسفانه این نوع باربیکیو ها دود زیادی را ایجاد می کنند و از این نظر می توان گفت که برای خانه های ویلایی مناسب خواهند بود و روشن کردن آن ها کمی به زمان نیاز دارد.

کباب پز مدل RS701G

انواع باربیکیو ویلا چند

برای خرید اینترنتی از سایت آشپزالات، شما مشتریان گرامی ابتدا باید از طریق ایمیل خود یک حساب کاربری ایجاد کنید. اگر نظر، نکته و سوالی دارد از طریق نظرات با ما در میان بگذارید و تجربیات خود را از استفاده هر کدام از این باربیکیو ها را از ما دریغ نکنید. لطفا صفحه کاری اینستاگرامی ما را دنبال کنید تا از محصولات جدید ما مطلع شوید. اگر لوله‌کشی گاز در محوطه ویلای شما وجود نداشته باشد، مجبور به استفاده از کپسول‌ها هستید که تعویض و جابه‌جایی آن‌ها ممکن است شما را به زحمت بیندازد. شما میتوانید حرارت لازم برای پخت گوشت را به دلخواه تنظیم کنید.

باربیکیو 7 شعله نالینو به همراه پلوپز

البته باربیکیوهای گازی تولید باربیکیو تهران کیچن قابلیت تبدیل شدن به باربیکیو ذغالی را دارند. به این ترتیب با قرارگیری باکس زغال بر روی شعله گازی می‌توانند به عنوان کباب پز ذغالی مورد استفاده قرار گیرد. یکی از مسائل مهمی که می‌تواند نظر هر فردی را در خرید باربیکیو تحت تاثیر قرار دهد این است که ‌امروزه چگونه و با توجه به چه ویژگی‌هایی می‌توانیم باربیکیوی خوب را خریداری کنیم. در حال حاضر این سازه‌ها در انواع گوناگون مثل باربیکیو ثابت، متحرک، گازی، ذغالی، سنگی و … تولید می‌شوند که هر کدام از آن‌ها مزایا و‌معایب خاص خود را دارند.

باربیکوهای ذغالی نیز غذا را نرم و آهسته می پزند و طعم دودی به خرید باربیکیو آن می بخشد. مزیت دیگری که اجاق های ذغال چوبی دارند این هست که هزینه بسیار کم و مناسبی را به همراه دارند. به دلیل اینکه سوخت این نوع از باربیکیو ها از گاز مایع یا گاز شهری تامین می شود از باربیکیو گازی برای تراس خانه های آپارتمانی، حیاط و پشت بام استفاده می شود. انواع باربیکیو گازی در مدل های استیل، چدن و آجر تولید و عرضه می شود. با کمک باربیکیو گازی میتوانید میزان شعله را در طی پخت با استفاده از دستگیره های کنترل حرارت کم یا زیاد نمایید. شما می‌توانید مواد غذایی را مستقیماً روی ذغال داغ قرار دهید.

  • هنگامی که بخواهیم از کباب پز در باغ و ویلا استفاده کنید، باید در انتخاب آن شرایط مختلف فضای باز را در نظر بگیرید.
  • قیمت کباب پز یا باربیکیو به اجزای تشکیل دهنده آن،نوع رنگ،اندازه آن و ….
  • باربیکیو و گریل‌ها برای فضای باز طراحی شده‌اند و باید آنان را در تراس یا حیاط قرار دهید.
  • سهولت استفاده و سرعت آماده شدن این باربیکیوها باعث می‌شود که در کمتر از 10 دقیقه آشپزی را شروع کنید.
  • دودها حاوی مونوکسید کربن و سایر مواد خطرناکی هستند که هنگام سوختن گریس تولید می‌شود.

باربیکیو ذغالی که شباهت بیشتری به کباب پز و یا منقل کباب دارد، گزینه‌ی دیگری است که به هنگام خرید باربیکیو می‌توانید آن را انتخاب کنید. این مدل از قدیمی‌ترین و رایجترین کباب پز ها می‌باشد که در اکثر خانه‌ها، ویلا‌ها و یا رستوران‌ها و باغ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. طعم دودی و ذغال، یکی از طعم‌های دلخواه مردم در کشورهای مختلف می باشد، به ویژه در کشورمان ایران طعم دودی مورد پسند اکثر مردم می باشد. باربیکیو وسیله‌ای برای کباب کردن انواع مواد غذایی بر روی میله‌های داغ در فضای بازمانند باغ، ویلا، بالکن، فضای باز رستوران و … است. در حالت کلی می‌توان باربیکیو را روش پخت گوشت با حرارت و سرعت پایین تعریف کرد.