اما و اگرهای استفاده از رنگ و ریتم در مدارس


تهران-ایرنا- برخی کارشناسان بر این باورند استفاده از سبک‌های یادگیری جدید نظیر استفاده از رنگ و ریتم در کلاس‌های درسی می‌تواند آموزش را بیش از قبل تسهیل نماید، اما این امر مستلزم آن است که محتوای آنها خطری در ابعاد شناختی و رفتاری برای دانش‌آموزان ایجاد نکند.

منبع: https://www.irna.ir/news/85056061/%D8%A7%D9%85%D8%A7-%D9%88-%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%B1%D9%86%DA%AF-%D9%88-%D8%B1%DB%8C%D8%AA%D9%85-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%B3