اجرای سند تحول آموزش و پرورش با چند مانع جدی مواجه است | کارشناس



سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 03:052024-02-12اجتماعي


کارشناس تعلیم و تربیت با بیان اینکه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با چند مشکل و مانع جدی رو به رو است، گفت: یکی از مشکلات موجود، عدم تبیین صحیح ابعاد مختلف سند تحول بنیادین برای دست اندرکاران اجرایی است.

– امیرحسین پوربخشی کارشناس تعلیم و تربیت در گفت وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس درباره سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، اظهار کرد: اجرای سند تحول بنیادین با چند مشکل و مانع جدی رو به رو است؛ یکی از مشکلات موجود عدم تبیین صحیح ابعاد مختلف سند تحول بنیادین برای دست اندرکاران اجرایی از جمله معلمان، مدیران مدارس، کارکنان، مسؤولان آموزش و پرورش و حتی عموم مردم است.

وی با بیان اینکه فهم مشترک اعضای اجرایی سند تحول نیاز است، گفت: ممکن است برداشت های متعددی از اهداف و راهکارهای آن صورت گیرد.

این آموزگار ابتدایی ادامه داد: عدم ترمیم و به روزرسانی سند تحول هم از مشکلات است؛ به طوری که بارها صاحب نظران و حتی معلمان نقدهای جدی به بخش های مختلف آن وارد کرده اند که این امر مانع اجرایی شدن سند توسط همین افراد بوده است؛ نبود یک برنامه جامع اجرایی و در کنار آن عدم زمان بندی و شاخص های پیشرفت و ارزیابی مشخص و معین نیز از دیگر مشکلات است.


برچسب ها: سند تحول بنیادین – سند تحول – آموزش و پرورش – کارشناس تعلیم و تربیت – تحول – آموزش – پرورش


آخرین اخبار سرویس:



اجرای سند تحول آموزش و پرورش با چند مانع جدی مواجه است

اجرای سند تحول آموزش و پرورش با چند مانع جدی مواجه است




همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.


منبع: https://www.ghatreh.com/news/nn14021113706353006592/%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D9%86%D8%AF-%D8%AA%D8%AD%D9%88%D9%84-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D9%88-%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%B1%D8%B4-%D8%A8%D8%A7-%DA%86%D9%86%D8%AF-%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%B9-%D8%AC%D8%AF%DB%8C