اتاق فرار مافیا باز تهران بازی ترسناک و هیجانی گلونی گلونی | allescape

اتاق فرار مافیا باز تهران بازی ترسناک و هیجانی گلونی گلونی | allescape

معمولا این دسته از اسکیپ روم‌ها بیشترین شباهت را به بازی‌های ویدئویی جنگی دارند و فضا و متراژ آنها هم باید بزرگ‌تر باشد. از رایج‌ترین سناریوهای اتاق فرار مهیج می‌توان به داستان‌های نجات شهر از دست دشمنان و یا ویروس‌های ناشناخته اشاره کرد. برای حضور در این اتاق‌های فرار بهتر است لباس و کفش مناسب بپوشید.

در برخی از این اتاق فرار ها لیزرهایی استفاده می شود کاربرد آنها در روند بازی باید به دقت مهندسی شده باشد. با توجه به ژانر داستان نورپردازی و دکوراسیون صورت می گیرد. اگر این اتاق ها از ژانر وحشت برخوردار باشند باید تاریک تر بوده و رنگ قرمز و نور قرمز و سرمه ای در آنها بیشتر استفاده شود. در صورتی که اگر این اتاق ها بیشتر معمایی باشد بهتر است تا نور کافی برای افراد حاضر در اتاق فرار مهیا شود و ظاهر اتاق نیز مرموزیت کافی را داشته باشد.

این چراغ‌های متقارنی که در دو طرف تختخواب، در این اتاق تاریک قرار گرفته‌اند، ملایم‌ترین و زیباترین روشنایی را در اتاق خواب ایجاد خواهد کرد. بااین‌حال قطعا این نور نمی‌تواند روشنایی کافی برای مطالعه را فراهم کند؛ بنابراین باید دید هدف از طراحی نورپردازی اتاق خواب چیست و متناسب با آن از بهترین ایده و تجهیزات نورپردازی استفاده کرد. برای استفاده از چنین چراغ‌هایی برای طراحی نورپردازی اتاق خواب، سعی کنید گزینه موردنظر شما به سمت پایین متمرکز باشد تا بهترین نور را برای مطالعه و کار ارائه دهد. مورد مهم بعدی در اجرای ایده‌های نورپردازی اتاق خواب، توجه به میزان نور طبیعی و میزان روشنایی روز است. باید دید اتاق خواب تا چه میزان روشنایی طبیعی را در روز ارائه می‌دهد. آیا اتاق خواب نورگیر است یا خیر؟ پنجره‌های اتاق موردنظر به چه صورت است؟ تا چه ساعتی از روز نور کافی طبیعی در اتاق جریان دارد و مواردی ازاین‌دست.

برای کنترل ترس در اتاق فرار، دید خود را وسیع کنید

همه‌چیز معمولا بسیار طبیعی و جذاب طراحی می‌شود و هیجان این سری اتاق‌های فرار بسیار بالا است. در این اتاق‌های فرار معمولا صدای زامبی‌ها نیز به گوش می‌رسد تا هیجان، ترس و جذابیت چندین برابر شود. اتاق فرار یک بازی یا سرگرمی ماجراجویانه و بسیار جذاب است که شرکت‌کنندگان با شرکت در این بازی باید با استفاده از استراتژی‌ها، نکات و سرنخ‌ها، معماها و پازل را حل کرده و بازی را تمام کنند. در هر قسمت از این فضا معماهای مختلفی پنهان شده‌ است که شرکت کنندگان باید در مدت زمان مشخص آن ها را پیدا کرده و حل نمایند.

بازیگر(ACTOR)

با توجه به رقابت بسیار زیاد اتاق فرارها در شهرهای مختلف در جذب کاربر، لذا لازم است تمام گام های ساخت اسکیپ روم با در نظر گرفتن جزئیات کامل انجام تجربه اتاق فرار شود. تاج اسکیپ یکی از بزرگ ترین تیم های فعال در حوزه ساخت و طراحی اتاق فرار ترسناک، دلهره آور و هیجانی می باشد و در ادامه به روند طی شده برای پروژه های این حوزه اشاره خواهد داشت. رنگ یکی از مهم ترین و اصلی ترین فاکتورها در طراحی دکوراسیون می باشد که به شدت بر احساسات افراد تاثیرگذار است. با توجه به اینکه سناریوهای طراحی شده برای اتاق فرار در دو گروه مهیج و ترسناک تقسیم بندی میشوند، لذا باید از رنگ هایی در محیط استفاده شود که شور و هیجان را در کنار ترس و وحشت به خوبی در افراد القا کند.

  • پس اینو بدونید که قراره یه تجربه‌ی فوق‌العاده شگفت‌انگیز رو داشته باشید.
  • توجه داشته باشید که تمامی حس‌ و هیجان‌های ایجاد شده در این بازی، با پخش موسیقی در زمان مناسب و یا ایجاد صداهای دلهره‌آور به بازیکنان القا می‌شود تا استرس و هیجان افراد در طول بازی افزایش پیدا کند.
  • بزرگترین آژانس مسافرتی مبتنی بر بلاک چین توسط بایننس ساخته می شود.