آموزش صرافی کوینکس به صورت گام به گام + ویدئو استاد ترید

هنگامی که دوستانتان حساب‌های خود را با استفاده از این پیوند ثبت می‌کنند آنها به عنوان ارجاع شما ثبت می‌شوند. شما باید ابتدا به «USDT» یکی از سمت چپ بروید و سپس «CET» را انتخاب کنید. اگر کلید را فراموش یا گم کنید چون در این حالت دیگر نمی‌توانید «Google Authenticator» را دوباره متصل کنید.

اولین دلیلی که باید کوینکس را انتخاب کنید

برای بررسی و چک کردن نتیجه نهایی وریفای حساب، ایمیل خود را چک کنید. صرافی بایننس در سال ۲۰۱۷ رمز ارز مخصوص به خود را با نان بایننس کوین و با نماد BNB روانه بازار رمز ارزها کرد. عدم نیاز به انجام احراز هویت برای برداشت تا سقف ۱۰ هزار دلار و برای کاربران احراز شده تا سقف ۱ میلیون دلار در روز.

مراحل تغییر رمز عبور در کوینکس:

با کلیک بر روی گزینه Mobile/GA به صفحه دیگری وارد می شویم. شماره موبایل را به این دلیل نبایستی وارد کرد زیرا از طریق شماره موبایل مشخص می شود که کاربری از ایران وارد حساب کاربری شده است. آدرس ایمیل به جای نام مستعار آورده می شود که با کلیک بر روی گزینه change Nik name می توانید آن را به راحتی تغییر دهید. فایل اپلیکیشن را هم می توانید مستقیما از سایت کوینکس دریافت کنید و یا آن را از گوگل پلی دانلود کرده و بر حسب نوع گوشی خود نصب کنید.

آموزش صرافی کوینکس به صورت گام به گام + ویدئو استاد ترید

هدف ما در این دوره تجارت ساده در بازارهای جهانی است تا شما عزیزان با دور نگه داشتن سرمایه خود از ریسک های بازار به ساده ترین و مناسب ترین راه برای موفقیت و کسب درآمد دست یابید. امکان فارسی سازی بخش های مختلف صرافی کوینکس وجود داره. صرافی کوکوین چگونه آنقدر میان ایرانیان به محبوبیت رسید؟…

در غیر اینصورت اگر کار را به موقع تائید نکنید، باید دوباره رمزتان را عوض کنید. ولی اگر باز هم نشد، برای رفع مشکل به پشتیبانی سایت (تیکت) پیام دهید. کادر دوم در تصویر زیر (۲ گزینه) دارد، شما باید )انتقال عادی( را انتخاب کنید. در تصویر بعدی پیام داخل کادر سبز رنگ نمایش داده شده، به معنی (تائید داده شده برای بررسی) است. معمولا بعد از ۲۴ ساعت، به ایمیل شما پیامی می فرستند که نتیجه را تعیین خواهد کرد، پس حتما ایمیلتان را چک کنید. در این نوع سفارش، شما برای معامله خود شرط تعیین می‌‌کنید.

الگوی معاملاتی ستاره شبانگاهی Evening Star

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد ثبت نام کوینکس لطفا از سایت ما دیدن کنید.

تیم CoinEx شامل پذیرندگان اولیه کریپتوکارنسی با تجربه بین المللی فراوان هست. شرکت CoinEx همانند Binance در هنگ کنگ ثبت شده و یک برند فرعی از ViaBTC هست؛ CoinEx با گروه های دیگه در بخش رمزنگاری ارتباط و همکاری داره که مهمترین اونها Blockchair و Bitcoin Cash هستن. صرافی کویکنس دارای جنبه‌های بسیار متنوعی است تا بتواند بهترین خدمات در مبادله و خرید و فروش به مشتریان برساند.

انتقال عادی( را انتخاب کنید.