آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین KuCoin

امروزه، KuCoin سومین صرافی بزرگ خرده فروشی از نظر ارزش بازار است و بیش از 8 میلیون کاربر دارد. هدف اولیه بنیانگذاران ایجاد یک پلتفرم امن و ساده برای تجارت ارزهای دیجیتال برای مردم در سراسر جهان بود. در این مقاله سعی شد تا امکانات و ابزارهای مختلف موجود در صرافی کوکوین Kucoin به شما معرفی شود. علت این موضوع لو رفتن کلید‌های خصوصی در کیف پول‌های داغ در این صرافی بود که وظیفه آن‌ها آسان کردن فرایند برداشت از این صرافی بود.

آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین KuCoin

صرافی Kucoin در حال حاضر یکی از بهترین صرافی‌های اکوسیستم کریپتو است؛ بنابراین اگر می‌خواهید در این صرافی فعالیت کنید، فراگیری نحوه ثبت‌نام در صرافی کوکوین و آموزش احراز هویت در کوکوین بسیار مهم است. به همین منظور در این مقاله به آموزش ثبت‌نام صرافی کوکوین، احراز هویت کوکوین برای ایرانیان و تمامی نکاتی که ممکن است در این مسیر برایتان پیش بیاید پرداختیم. اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد آموزش ثبت نام کوکوین لطفا به بازدید از وب سایت ما. اگر سؤالی برایتان پیش آمد در قسمت کامنت‌ها از ما بپرسید. صرافی کوکوین با هدف سهولت ترید در بازار ارزهای دیجیتال، امکان استفاده از یک ربات معاملاتی اختصاصی را برای کاربران خود فراهم کرده است. این ربات معاملاتی علاوه بر در نظر گرفتن ترجیحات و تمایلات کاربران، در زمان ثبت سفارش خرید و فروش به روند حرکت قیمت در بازار نیز توجه می کند. از طرفی به دلیل حجم بالای معاملات در این صرافی، قدرت نقدشوندگی دارایی های دیجیتالی در آن بسیار بالاست و همین طور با ایجاد لایه های امنیتی قدرتمند، یکی از امن ترین صرافی های جهان به شمار می رود.

می‌توانید از طریق این لینک به صفحه صرافی کوکوین در کوین مارکت کپ دسترسی داشته باشید. این صرافی هزینه و کارمزد پایینی بابت معاملات دریافت می‌کند و از همین جهت محبوبیت زیادی دارد. شما می‌توانید از طریق لینک زیر، در سایت اصلی این صرافی مدرن و پیشرفته ثبت نام کنید، و به راحتی معاملات خود را از سر بگیرید. در قسمت User Profile، به روی گزینه ی پسورد ترید میزنم تا یک پسورد برای تریدهای خود تعیین کنم! به ایمیلم میرم و کد را کپی میکنم و اینجا پیست میکنم و دکمه ی Next را میزنید. پس از ثبت نام، در صفحه ی اول کوکوین،مطابق شکل به روی گزینه ی دایره(که مخفف آی دیم را نوشته) کلیک میکنم.

لطفا به بازدید از وب سایت ما.

وارد وب‌سایت کوکوین به آدرس Kucoin.com شوید و در صفحه اصلی روی دکمه «Register» کلیک کنید. اگر تمایل داشتید، برای حمایت از این محتوا می‌توانید از طریق اینلینک معرفیمستقیم به صفحه ثبت‌نام بروید. پیشنهاد معامله‌گران حرفه‌ای استفاده از یک سرور مجازی است. سرور مجازی را مانند یک کامپیوتر در نظر بگیرید که در یک کشور خارجی قرار دارد و همیشه روشن است و شما می‌توانید با گوشی یا کامپیوتر از راه دور به آن دسترسی پیدا کنید و از طریق آن وارد سایت کوکوین شوید.

مقایسه صرافی کوکوین با کوینکس

تمامی مطالب این وب سایت برای سایت سامانه ها محفوظ می باشد. مراجعه نمایند و از طریق این سایت روند مربوط به ثبت نام خود را انجام دهند. در استفاده از عبارت Email Safety phrase می توان کلمه ای را تعریف کرد که وقتی از طرف صرافی ایمیلی فرستاده می شود آن عبارت نمایش داده شود. سرانجام با کلیک بر روی کلید Sign Up ثبت نام خود را تکمیل کنید. سپس، در منوی بالا سمت راست، ماوس خود را بر روی گزینه پروفایل نگه دارید.

آموزش صرافی کوکوین با موبایل به صورت گام به گام