آفت «افت نمره» در مدارس | اعلام «میانگین کشوری نمرات دانش




اعلام «میانگین کشوری نمرات دانش آموزان پایه دوازدهم» در امتحانات نهایی خرداد ماه حکایت از حال ناخوش نمرات در تمامی رشته ها اعم از تجربی، ریاضی و معارف داشت که زیر12 بودند، – اعلام میانگین کشوری نمرات دانش آموزان پایه دوازدهم در امتحانات نهایی خرداد ماه حکایت از حال ناخوش نمرات در تمامی رشته ها اعم از تجربی، ریاضی و معارف داشت که زیر12 بودند، نمره ای که حتی انسانی ها نتوانستند حد نصابش را هم کسب کنند و با 8.

75 مردود شدند؛ چندی بعد و بدنبال اهمیت این امر، رییس جمهور به موضوع ورود و خواستار ارائه گزارشی از وضعیت آموزشی و اعلام واقعی نمرات توسط وزیر آموزش و پرورش شد؛ گزارشی که از حال و روز روند نزولی نمرات از دهه گذشته می گفت، نظرات بسیاری را به سوی خود جلب کرد.

  دکتر محمد حسنی، استاد دانشگاه و کارشناس امور آموزشی و تربیتی در گفت وگویی با ایسنا، در این خصوص، با استناد به برخی شواهد گفت: کاهش کیفیت و کمیت یادگیری در حال وقوع و فقریادگیری در جامعه روز به روز در حال افزایش است.

کاهش یادگیری از سال های گذشته به نحو مستمر و پیش رونده آغاز و در حال حاضر نمودی جدی یافته است؛ در زمان های گذشته که باید جدی با این مسئله برخورد می شد، حاکمیت، جامعه و کنشگران اجتماعی آنچنان که باید ورود و برخوردی نداشته اند و در حال حاضر زنگ هشدار آن به ص


برچسب ها: امتحانات نهایی – پایه دوازدهم – دانش آموزان – وزیر آموزش و پرورش – امتحانات – اعلام – آموزش


آخرین اخبار سرویس:



آفت «افت نمره» در مدارس

آفت «افت نمره» در مدارس




همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.


منبع: https://www.ghatreh.com/news/nn14021147461554554880/%D8%A2%D9%81%D8%AA-%C2%AB%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D9%86%D9%85%D8%B1%D9%87%C2%BB-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%B3