آشنایی با انواع دزدگیر اماکن

میزان درآمد یکی از مسائلی است که در هنگام انتخاب شغل توجه ویژه ای به آن می گردد و حتی ممکن است این اولویت بالاتر از علاقه فرد نیز قرار داشته باشد. لذا اکیداً پیشنهاد می کنیم در انتخاب مشاور خود تا حد ممکن دقت نموده و از مشاوران با تجربه جهت طراحی سیستم های نظارت تصویری کمک بگیرید. طبق استاندارد های ارائه شده توسط شرکت های تولید کننده ی دوربین های مداربسته و دستگاه های ذخیره ساز، چنانچه متراژ کابل دوربین مداربسته در بستر کواکسیال ، بر حسب تکنولوژی و رزولوشن آن ، از حد مجاز فراتر باشد ؛ موجب قطعی ، افت کیفیت و نویز در تصاویر خواهد شد. همان طور که در بالاتر گفته شد این تلفن کننده به خط شهری تلفن وصل می شود و با قطع شدذن خط شهری، غیرفعال می شود. در ساختمان ها و اماکن بزرگ که تعداد چشم های الکترونیکی یا همان دیتکتورها زیاد می شود، به منظور شناسایی موقعیت سرقت، مدارها را زون بندی می نمایند. از مهم ترین نکاتی که برای خرید دوربین مداربسته به آن توجه می شود و حائز اهمیت است برد دوربین است. این شرکت با داشتن کادری مجرب و تحصیل کرده و متعهد به حقوق مشتری، آگاهی کامل به قوانین صنف و اتحادیه، در تمام روند خرید و نصب و راه اندازی هر نوع دزدگیری، در صدد ارائه بهترین و ارزان ترین خدمات است .

هدف اصلی از نصب دوربین مدار بسته در هر مکانی، برقراری امنیت بیشتر است. امروزه دوره هایی که بیشتر با نیاز مردم سر و کار دارند، پررونق تر از سایر دوره های آموزشی برگزار می گردند. خالی از لطف نیست که بدانید ویدئوهایی که در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد دارای کیفیت تصویر بالایی است که از دوربین های حرفه ای برای ضبط آن ها بهره گرفته شده است و به هر تعداد بار که نیاز داشته باشید می توانید به بازبینی آن ها بپردازید. اما با توجه به حجم کاری که این افراد انجام می دهند دستمزد زیادی را دریافت می کنند و افرادی هم که در حوزه فروش دوربین های مدار بسته فعال هستند معمولا از سود بالایی در این کار برخوردار می گردند. در مورد مجتمع های مسکونی نیز با توجه به تعداد بالای ساکنین و سخت بودن کنترل حجم رفت و آمد و دیگر کنش های موجود در یک مجتمع مسکونی بهترین راه استفاده از دوربین های مدار بسته جهت نظارت لحظه ای بر تمامی نقاط مهم است تا بتوان اقدامات به موقع را جهت جلوگیری از جرم احتمالی صورت داد و در صورت اتفاق افتادن جرم امکان پیگیری از طریق مراجع قضایی وجود داشته باشد.

در غیر این صورت می توانید در شرکت ها و سازمان های مختلف مانند مراکز نظامی، راهنمایی و رانندگی بهترین شرکت نصاب دزدگیر اماکن و … حتی در بانک ها و مراکز حساس دیگر از دزدگیر های اماکن ایرانی استفاده می شود. شرکت های مختلف به تولید دوربین مدار بسته در انواع برندها پرداخته و آنها را به مراکز فروش می فروشند و فروشندگان این محصول می توانند به سود خوبی از طریق فروش دوربین ها به افراد و سازمان های مختلف دست پیدا کنند. اگر می خواهید که در دوره های آموزشی نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته شرکت نمایید، به شما توصیه می کنیم که پیش از هر چیز با مبانی الکترونیک و سیم کشی ساختمان آشنا شوید. مرحله کابل کشی مرحله ای حساس بوده و باید سیم ها به صورت توکار و یا با استفاده از داکت پنهان گردند. ورود به این حرفه نیازمند گذراندن دوره های مختلف آموزش نصب دوربین های مدار بسته می باشد و افراد می توانند پس از اتمام این دوره ها وارد بازار کار شده و به این کار مشغول گردند. تغذیه دستگاه ذخیره ساز ، نقش مهمی در کارایی تاثیر گذار محصول را دارا می باشد ؛ که بنا به نوع و سری محصولات ، به تغذیه های گوناگونی نیازمند اند.

بازار کار افرادی که در حوزه دوربین های مدار بسته فعال هستند پر رونق می باشد و این حوزه ها می تواند شامل بخش تولید، فروش و نصب و تعمیرات دوربین مدار بسته باشد. فرصت های کاری نصب دوربین مدار بسته به تعداد ساختمان های تجاری، اداری، مغازه های و حتی منازل مسکونی، بزرگ و گسترده است. سپس تعداد و نوع دوربین های مورد نظر را خریداری کرده و اقدام به سیم کشی و کابل کشی برای نصب دوربین ها نمود. با دقت در موارد یاد شده قادر خواهید بود کمترین تعداد دوربین جهت پوشش دهی کامل محیط منزل یا محل کارتان را به کار ببرید.

حتما از کابل کواکسیال استاندارد تمام مس بهره ببرید و به طول کابل خود دقت کنید . مانند خیلی از لوازم هایی که برای منزل میخرید و سالیان سال بی دردسر کار میکند و اصلا در طول مدت گارانتی نیازی به ان پیدا نمیکند. اگر به بازار کار رشته های فنی علاقه دارید و میخواهید از شغل های فنی به درآمد برسید در دوره های آموزش تعمیرات موبایل ، آموزش تعمیرات لوازم خانگی ، آموزش PLC و سایر دوره های این آموزشگاه شرکت کنید. دوربین مدار بسته بهتر است که روبه روی درب جلویی و پشتی ساختمان باشد یا پنجره های رو به خیابان و کوچه همچنین می توان آن را در اتاق های نشیمن و آشپزخانه نصب کرد یا در راه پله ها، اتاق نگهداری لوازم گران قیمت، اسناد و مدارک مهم و همچنین می توان روبروی در تراس هم نصب کرد.دوربین های مدار بسته ای که بیرون ساختمان نصب می شوند، بهتر است زیر سایه بان قرار بگیرد تا از آسیب نور آفتاب و بارش برف و باران در امان بماند. انواع دوربین مدار بسته امروزه در مدل ها و کاربردهای مختلفی تولید می شوند و می توان بسته به نوع کاربرد آنها و نیاز خود از آنها استفاده کرد.

دستگاه های ذخیره ساز، بر حسب تعداد کانال ها ، فن های درون کیس ، تعداد هاردهای متصل شده به دستگاه ، نوع پردازنده مرکزی و دیگر قطعات الکترونیکی ، نیازمند به آداپتور با مقدار آمپر متفاوتی اند. به گزارش ایسنا، بنابر اعلام رهاورد نیرو، در سال های اخیر و با رونق نصب دوربین های مداربسته در اماکن مختلف، دیده می شود که بسیاری از افراد سودجو خود را به جای نصاب معرفی کرده و پس از نصب دوربین و برداشتن رمز آنها و به دلیل آن که از مکان دقیق دوربین ها و دستگاه های DVR مطلع می باشند، اقدام به سرقت از مکان مورد نظر کرده و سپس با استفاده از پسوردی که در اختیار دارند، اقدام به حذف تصاویر ضبط شده می نمایند.

تنظیم زمان به شما در دسترسی درست و کامل به بازپخش در زمان مورد نظر تان کمک خواهد کرد تا در موقع بازبینی وقایع ، در جست و جوی فایل مورد نظر ، با مشکل مواجه نشوید. این ایمیل به شما کمک می کند تا در موقع فراموش کردن رمز دستگاه ذخیره ساز داهوا خود ، با صرفه جویی در زمان و در حداقل زمان ممکن ، بازیابی رمز را انجام بدهید. در گام نخست راه اندازی دستگاه ذخیره ساز NVR و DVR داهوای خود ، لازم است تا یک رمز عبور حداقل ۸ کاراکتر و ترکیب حروف، عدد و… آی پی دوربین مداربسته تحت شبکه تان ضروری است تا در یک رنج یکسان با آی پی دستگاه ذخیره ساز NVR شما باشد و بررسی نمایید که دوربین مداربسته IP شما، با دستگاه ذخیره ساز تان دارای تداخل آی پی نباشد. در حال حاضر ، دریافت کردن تصاویر بر روی مانیتور از طریق HDMI ، پر طرفدار است ؛ چرا که می توانید ، تصاویر را بالاترین کیفیت ممکن از راه مانیتور دریافت نمایید و هم چنانچه توانایی پخش و ضبط صدا توسط دستگاه ذخیره ساز موجود باشد ؛ بدون نیاز به اسپیکر جداگانه، صدا شنیده می شود.

در صورتی که از دوربین مداربسته تحت شبکه (IP) داهوا بهره می برید ؛ لازم است تا تغذیه آنان را از طریق POE تامین نمایید. این شغل را در ایران و سایر کشورها جزء مشاغلی که دارای بازار کار خوبی می باشد می دانند و بسیاری از افراد تمایل دارند تا وارد این مسیر شده و شغل فروش و نصب دوربین های مدار بسته را برای آینده کاری خود انتخاب می کنند. زیرا حتی اگر بهترین برند دوربین مدار بسته بازار را بخرید، اما نتوانید به درستی نصب کنید. را گذرانده و بهترین عملکرد را در نصب و اجرای دوربین مداربسته در تنکابن دارند.

سنسورهای هشدار دزدگیر اماکن بیسیم، برای تغذیه از باتری استفاده می کنند و از طریق سیگنال های رادیویی با کنترل پنل ارتباط برقرار می کنند. شما می توانید با وارد کردن شماره های پیش فرض در این دستگاه و امکان احساس خطر، دزدگیر به صورت اتوماتیک با شمارها تماس گرفته و اعلام هشدار خواهد داد. سیگنالهای هشدار از طریق سنسورهای جداگانه، به سیستم دزدگیر ارسال میشوند و براساس کارآیی سیستم، یا آژیر خطر به صدا درمیآید یا پیام خطر ارسال میشود. جای دادن دستگاه ذخیره ساز در جایی امن ، مطمئن و خارج از دید اشخاص ، به شما در حفاظت کردن از تصاویر و اطلاعات محرمانه ی محیط کار ، منزل و یا محیط مورد نظر خود کمک می نماید. را تعیین نمایید تا از دستبردهای اینترنتی و دسترسی افراد غیر مجاز به دستگاه ذخیره ساز داهوای خود جلوگیری نمایید. یکی از روشهایی که میتوانید این کار انجام دهید، استفاده از تکنولوژی وایرلس انتقال تصویر به دوربین مداربسته بدون اینترنت است که محدودیت مسافتی ایجاد میکند به عنوان مثال شما میتوانید تا شعاع ۱۰۰ متر انتقال تصویر دهید.

در صورتی که مایل به شروع به کار به صورت مستقل می باشید می توانید به اجاره مغازه ای اقدام کرده و مبلغ اجاره ماهیانه را با استفاده از بخشی از درآمد خود پرداخت نمایید. اولین قدم تهیه لیستی از مکانهایی است که نیاز است دوربین مداربسته نصب شود؛ این به این معناست که مشخص کنید در چه مکانهایی نیاز به کنترل و نظارت تصویر دارید. اکثر دزدگیرها دارای خط تحریک باز و خط تحریک بسته هستند که محل وصل حسگر باز و حسگر بسته میباشند و دارای کلید معمولی یا سوئیچ آلفا یا قفل رمزی یا کلید کنترل از راه دور (ریموت ) جهت روشن و خاموش کردن دستگاه میباشند. اگر میخواهید یک محدوده بزرگ را تحت نظارت قرار دهید بهتر است دوربینهای معمولی خریداری کنید. دوربین های مدار بسته از اجزای مختلفی مانند دوربین، کابل دوربین، دستگاه DVR، H.D.D و منبع تغذیه تشکیل شده اند که عدم وجود هر یک از این اجزا باعث کار نکردن دوربین مدار بسته می گردد. انواع مختلفی از دوربین های مدار بسته بر اساس شکل، اندازه، تکنولوژی، پیکربندی و غیره وجود دارد که برای ایمنی بیشتر طراحی شده اند. نزدیکترین شهر به آبادان، خرمشهر است که حدود ۱۵ کیلومتر با این شهر فاصله دارد.

در این آموزشگاه ها سرفصل های مختلف از پایه الکترونیک تا آشنایی با ساختار و نحوه عملکرد دوربین های مدار بسته و نحوه نصب و چگونگی تعمیرات آن آموزش داده می شود. در ادارات و شرکت ها برای نظارت بر کار کارمندان و عملکرد آنها دوربین های مدار بسته را نصب می کنند و به این طریق از جا به جایی و یا گم شدن مدارک و اسناد مهم در شرکت ها جلوگیری می شود. علیالخصوص نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته که علاوه بر درآمدزایی رشته ای کاملاً تخصصی محسوب می گردد. برای کار کردن در حوزه های مختلف نیاز به تحصیل در رشته مورد نظر و کسب مهارت در آن شغل و حرفه می باشد. برای وارد شدن در این شغل نیازی نیست تا تحصیلات دانشگاهی خاصی در رشته خاصی داشته باشید.

این ها تنها درآمد حاصل از مزد کار فرد نصاب می باشد و فروش دوربین مدار بسته به مشتری نیز موجب درآمد زایی جداگانه ای خواهد شد. انواعی از دوربین های مدار بسته بوده که هر یک از ویژگی های خاصی برخوردار می باشد. سیم ها به یک پردازنده سیگنال متصل می شوند که هرگونه تغییر در میدان مغناطیسی را تجزیه و تحلیل می کند. مزد نصب هر دوربین در حدود 120 هزار تومان می باشد که بسته به نوع دوربین و ارتفاع نصب آن تغییر می کند. اما برای فعالیت در بخش فروش دوربین های مدار بسته نیاز به سرمایه برای تهیه دوربین می باشد که ممکن است برخی شرکت ها به صورت چکی کار کرده و برخی دیگر تنها با پول نقد به فروش محصولات خود به شما بپردازند. در صورتی که تنها تمایل به فعالیت در بخش نصب و تعمیرات دوربین های مدار بسته دارید تنها سرمایه مورد نیاز برای شروع به کار فرا گرفتن مهارت در این حوزه می باشد و سرمایه آنچنانی مانند ابزار کار گران قیمت مورد نیاز نخواهد بود. درآمد شغل نصب دوربین مدار بسته ، درآمد مشخص و تعیین شده ای نیست.