شلوار پشمی بگ چهارخونه خرید شلوار چهارخونه قهوه ای دخترانه

پیراهن آستین بلند از جمله مهم ترین آیتم برای کمد لباس آقایان می باشد. این پیراهن از پارچه پشمی و مدل چهارخانه طراحی شده که توسط دگمه بسته می شود. همچنین بر روی پیراهن طرح کوچک گلدوزی شده قرار دارد که زیبایی خاصی به آن داده است.

شلوار پشمی بگ چهارخونه خرید شلوار چهارخونه قهوه ای دخترانه

همچنین شما عزیزان میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با تماس با کارشناسان در انتخاب سایز خود طلب راهنمایی کنید. پیراهن پشمی مردانه یک نوع پیراهن پشمی ضخیم است که در تمام دنیا طرفداران خود را دارد. تعداد زیادی از انواع پیراهن پشمی مردانه و پسرانه که از جنس ترک اصل و درجه یک هستند نیز به صورت وارداتی به کشور وارد می‌شوند و جزء مرغوب‌ترین محصولات در بازار ایران هستند.

پیراهن پشمی دو جیب در گروه پیراهن‌های آستین بلند طرحدار قرار می‌گیرد که می‌توان از آن برای مصارف روزمره یا خرید پیراهن مردانه پشمی میهمانی‌ها استفاده کرد. عموما استایل‌ های این بازیگر خانم شسته و رفته و منظم هستند و استفاده چندانی از تزیینات و عناصر حاشیه‌ ای در استایلش ندارد. ولی جالب است بدانید که این بازیگر جوان با استایل جنجالی و رنگی رنگی خود در مراسم اکران فیلم مغز و استخوان ثابت کرد که همیشه اینگونه هم نیست. پریناز ایزدیار در این مراسم با یک مانتوی سنتی و سبز رنگ حضور پیدا کرد، این مانتو بلند دارای طرح های گل گلی ترکمن بود و در قسمت پایین چین های ریز و ظریفی داشت. پریناز ایزدیار در این استایل خود هم باز مثل همیشه با یک انتخاب هوشمندانه استایل خود را تکمیل کرد و برای زیر مانتو یک پیراهن بلند مشکلی پوشیده بود.

پیراهن پشمی مردانه در طرح‌های مختلفی به بازار ارائه می‌شود که از این جمله می‌توان به طرح‌های ساده، چهارخونه، کلاهدار، دو جیب و آستردار اشاره کرد. خرید اینترنتی پیراهن پشمی چهارخونه سایز مدیوم ، که در حال مشاهده آن هستید ، توسط تیم تولید محتوای پرشین طب گرداوری و منتشر شده . از رنگ‌های پرطرفدار این مدل پیراهن مردانه پاییزه، رنگ قرمز و مشکی است. در این صورت اگر به پیراهن چهارخانه قرمز مردانه علاقه دارید، می‌توانید برای استایل پاییزه خود آن را با یک کفش چرمی مردانه سِت کنید که ظاهری کم‌نظیر دارد.

یکی دیگر از موارد حائز اهمیت در شستن لباس های پشمی، انتخاب شوینده مناسب است. هرگز از شوینده های قوی که باعث آسیب رساندن به پارچه می شوند استفاده نکنید. برای کت های کلاسیک از جنس پارچه توییت می توان از شال های پشمی استفاده کرد.