دکوراسیون طلا و جواهر با ۳۴ طراحی کاربردی

اگر نورپردازی برای دیزاین محیط و همچنین برای ویترین، تابش نور طبق اصول و با خلاقیت صورت بگیرد سبب میشود تا مشتریان بتوانند بهتر بر روی انتخاب طلای موردنظرشان تمرکز کنند و بهترین خرید را تجربه نمایند. نکتهی مهم در رابطه با ویترین مغازه توجه به ابعاد محیط تجاری است. چرا که نورپردازی متناسب با طراحی ویترین می تواند فضای خوبی برای جذب مشتری به داخل مغازه باشد . در طراحی ویترین این مغازهی طلا فروشی از چوب استفاده شده است که بستر مناسبی را برای جلوهگری طلا و جواهرات پدید آورده است. همچنین شیشه های انتخابی برای ویترین و درب ورودی باید از انواع ضد ضربه انتخاب شوند. برای مثال: در خروجی باید در کنار درب ورودی قرار بگیرد. این موضوع از آن جهت مهم تلقی می شود که باید نور و روشنایی لازم جهت خوب جلوه دادن و نمایان شدن بهتر اجناس داخل فروشگاه را داشته باشد تا افرادی که در حال گذر از کنار مغازه و یا بازدید از بیرونی مغازه دارند بتوانند به راحتی از کم و کیف اجناس داخل فروشگاه آگاهی داشته باشند. بنابراین در طراحی داخلی طلا فروشی حفظ نکات حفاظتی و امنیتی در کنار زیبایی را باید در نظر گرفت که این امر پروسه ی طراحی مغازه طلا فروشی را بسیار سخت می کند.

همراه ما باشید تا موضوع جذاب و کاربردی طراحی داخلی طلا فروشی را بررسی کنیم. در طراحی ویترین از ریزترین جزییات تا نکات کلی را باید با دقت و وسواس بررسی کرد تا خروجی آن خوب از آب در بیاید. ترکیب رنگ در طلا فروشی بسیار مهم است که تا زیادی به سلیقه کارفرما و طراح داخلی بستگی داد، اما به طور کلی در طراحی طلا فروشی بیشتر از رنگ های طلایی، سفید و قهوه ای استفاده می شود. یک عدد دکور یا استند سفید با مارک سامسونگ جهت موبایل فروشی یا هر مغازه کامپیوتری یا شرکت. معتقدم یک چیدمانِ خوب ویترینی می تواند در فروشِ مصنوعاتی که چندان دیده نشده اند، تاثیر مثبت بگذارد و آن را قابل فروش کند. در طلای دست دوم، این قسمت ها در مقایسه با بخش های دیگر کمتر براق اند و به خاطر استفاده هایی که از طلا شده، خش هایی هم در این بخش ها دیده می شود. ما برای طراحی ویترین گالری طلای نیکا از المان های ساده ای استفاده کردیم که با پرهیز از اغتشاش، باعث درخشش هرچه بیشتر طلاها می شود.

با در نظر گرفتن این موضوع که ایجاد نور و روشنایی کافی موجب درخشش و جلوه ی بیشتر جواهرات و طلاها شده و نیز متمرکز شدن بیشتر خریداران بر روی طلا و جواهرات می گردد. اجرای یک نمای بیرونی زیبا و خیره کننده موجب می شود تا شاهد افزایش جذب مشتری و داشتن یک طراجی داخلی شیک و مدرن حفظ مشتری و در نتیجه انتخاب و خرید را رقم می زند. ویترینهایی با پنجرههای وسیع و بزرگ عاملی موثر برای جذب مشتری است. برای این منظور می توان از مبلمان یا طراحی صندلی های چوبی بهره برد که بسیار زیبا و کاربردی هستند. اولین چیزی که توجه مشتری را برای ورود به یک فروشگاه جلب میکند، چیدمان و طراحی دکوراسیون داخلی آن فروشگاه میباشد. همانطور که بیان کردیم، طراحی این حوزه یکی از پیچیدهترین طرحهایی است که در حیطه طراحی دکوراسیون انجام میشود. بر همین اساس، فرآیند طراحی داخلی طلا فروشی به عنوان یکی از دشوارترین اموری است که در حیطه طراحی امکان میپذیرد. قیمت تمام شده طراحی داخلی مغازه بر اساس متریال های به کار برده شده در آن امکان پذیر نخواهد بود، بلکه مالکان بایستی پیش از طراحی داخلی، بودجه در اختیار داشته خود را مشخص نمایند. 2. همان طور که گفتیم، سیستم امنیتی این مغازهها یکی از موارد مهم دیگری است که بر روی قیمت نهایی طراحی داخلی طلا فروشی تاثیرگذار است.

این حرفه و فروشگاه از مواردی است که امنیت در آن امری ضروری و مهم است. خاصه آن دسته از فروشندگان که به تازگی وارد این حرفه شده اند و آگاهیِ دقیقی نسبت به چیدمان جنس یا جایگاه یک جواهر در ویترین ندارند. پیروی از کلیات رنگ بندی حرفه ای فروشگاه و همچنین نورپردازی جذاب و در عین حال استاندارد، دو موضوع بسیار مهمی هستند که دقت به آن طرحی بسیار منحصر به فرد و شگفت انگیزی را برای مالکان فروشگاه به همراه دارد. رنگهای روشن برای نورپردازی بسیار روحیهبخش هستند. اصلا از لامپ مهتابی برای نورپردازی بهره نبرید، چون روشنایی حاصل از این نوع لامپ ها طوری می باشد که جواهر و طلاها را به شکلی غیر مناسب نمایش دهد و در نتیجه موجب تردید در خرید و پایین آمدن راندمان خرید می شود.

همان طور که میدانید در طراحی دکوراسیون مغازه؛ ویترین ها از اهمیت بیشتری برخوردار هستند و در مغازههای طلا و جواهر فروشی این اهمیت به مراتب بالاتر است. بنابراین، طراحی و دکوراسیون داخلی طلافروشی اهمیت فراوانی دارد؛ بهویژه اگر صاحب طلافروشی تازهکار باشد و بخواهد مشتریان خود را به مشتریان ثابت تبدیل کند. در صورتی که اگر سقف طلافروشی شما دارای ارتفاع بسیار کمتری باشد، طراحان داخلی از پنلهای LED استفاده میکنند. ظاهر لوکس طلافروشی باعث جذب مشتریان زیادی میشود. برای جذب مشتریان خانم نیز این رنگ ها و سبک ها بسیار محبوب و مناسب تر می باشد. با توجه به این نکته که قشر هدف و عمده مشتریان طلا فروشی را خانم ها تشکیل می دهند، باید با شناخت سلایق و ویژگی های ذاتی آنان در طراحی طلا فروشی، از ترفند هایی در جهت افزایش فروش استفاده نمود. طراحی قفلهای سنشن بهگونهای است که روی ویترین ظاهری برجسته و بزرگ ندارد. وجود خاک روی سطح ویترین باعث کاهش توجه مشتریان به کالاها میگردد. اگر نمی توانید لکه ای را از بین ببرید یا به نحوی آسیب می بیند.در بسیاری از طرح های فروشگاه طلا و جواهر ، از کاشی فرش در پشت جعبه های طلا و جواهر ، پشت POS و داخل جزیره جعبه جواهرات استفاده می کنند.دلیل اصلی این انتخاب این است که صاحب مغازه به جای اینکه روی سطح سخت که در تمام طول روز روی کف کار کند و احساس خستگی و بی طراحی داخلی جواهر فروشی حوصلگی داشته باشد.

حتما هنگام پیاده روی در سطح شهر. همچنین باعث جلب توجه به محصولاتی که نور لوستر روی آن میتابد؛ میشود. بازتاب نور یکی دیگر از مسائل زیبایی شناسی است که به کارگیری از آن در طراحی داخلی طلا فروشی می تواند سبب جلب مشتریان که اکثراً بانوان هستند و به این موضوع اهمیت زیادی می دهند را به همراه داشته باشد. اکثر پروژه های طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی ها با کاشی فرش انجام شده است و از انتخاب آنها راضی نیز هستند. در مقوله رنگ باید هماهنگی رنگ با فضای دکوراسیون را هر چه بیشتر مورد توجه قرار داد. در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی امنیت حرف اول را می زند و همین مورد انتخاب درب را از تمام فضاهای تجاری برای آن مهم تر می کند. با بازی کردن با رنگهای موجود میتوانید اقلام مورد نظرتان را خاصتر جلوه دهید. شما میتوانید با استفاده از این نکته و دیگر نکاتی که در ادامه این مقاله با هم میخوانیم به بهترین نور ممکن برای جواهری خود دست پیدا کنید. ویترین مغازه تنها مکان مناسب برای نمایش جواهرآلات نیست.

از دیگر مزیت های MDF این است که انواع روکش های متنوع به آسانی بر روی این ورق ها متصل می گردد و همین امر سبب گردیده که آن را به صورت چوب طبیعی در آورد و طراحی ویترین زیبا شود. عدم سایههای ناخواسته و همچنین خودداری از بروز حیرت و خیرگی از اصلیترین پارامترهایی است که در زمان طراحی نورپردازی طلافروشی باید به آن دقت کنیم. در این متن نکاتی را بیان می کنیم تا بتوانید با کمک طراح داخلی یک دیزاین جذاب برای محیط کاری خود ایجاد نمایید. همان طور که می دانیم بشر با گذشت زمان، دچار تغییرو تحولاتی در سبک زندگی خود ایجاد کرده است و همه ی آنچه که در گذشته بوده را با توجه به نیازوشرایط کنونی جامعه و جهان، به شکل کاملا مدرن امروزی به عرصه نمایش گذاشته است.پس هر کسب و کار نیاز مبرم به این دارد که اولا جهت به روز شدن و همسو شدن با دنیای پیشرفت، نگاه و نگرش خود را به سمت مدرنیته شدن سوق دهد.حال ما در این مقاله موضوع رو معطوف می کنیم به کسب و کاری همچون صنف طلا و جواهر فروشی، که احساس نیاز بیشتری به یک دکوراسیون شیک و به عبارتی مشتری پسند نسبت به سایر کسب و کار ها را دارد .

خیره کننده و مدرن باید به همه جوانب آن توجه ویژه و حساسیت بیشتری به خرج دهید.به عنوان مثال یک مشتری اولین چیزی که در برخورد با مغازه شما به ذهنش خطور می کند نمای کلی و ظاهر فروشگاه شماست که شانس شما رو برای جذب مشتری بیشتر می کند.برخی از مواردی که در این باره مهم و نقش کلیدی دارد را به شرح ذیل بیان کردیم. این مغازه ها دارای چشمگیرترین و زیباترین دکوراسیون داخلی و طراحی ویترین ها در بین همه مغازه ها هشتند. شرکت طراحی داخلی مهران طاهری با بهرهگیری از متخصصین حوزهی طراحی و دکوراسیون داخلی آمادهی ارائهی خدمات به مشتریان است. طراحی این محیط باید به صورتی باشد که بین رنگ انتخابی برای کاغذ دیواری یا رنگ دیوارها با رنگ لوازم تزیینی و دکوری برای محیط هارمونی ایجاد شود. اما در کل برای انتخاب رنگ مناسب برای محیط فروشگاه باید تلفیقی از رنگهای کرم، سفید، طلایی به کار برد. برای داشتن یک طراحی شیک و زیبا در دکوراسیون طلا و جواهر باید به موارد و نکته های بسیاری توجه داشت که در ادامه به معرفی و آشنایی شما با آنها خواهیم پرداخت. مطمئنا همیشه طراحی دکوراسیون فروشگاه ها توجه شما را برای ورود به یک مغازه جلب کرده است.

در این میان طراحی طلا و طراحی ویترین از چه درجه اهمیتی برخوردار است؟ این سنگها نیز همانند سرامیکها درجه بندی دارند و به درجههای یک و دو تقسیم بندی می شوند که تنها مغایرت موجود در آنها را می توان به یکدست بودن سنگها اشاره کرد. یک ویترین را به مدل ها و نمونه های ویژه تان اختصاص بدهید و آن را متفاوت از بقیه دکور بزنید. طراحی ویترین طلا فروشی نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. طراحان داخلی برای طراحی دکوراسیون این فروشگاه ها سعی می کنند تا بیشتر از آینه های دیواری و یا نمای شیشه ای استفاده نمایند.

در طراحی داخلی طلافروشی، ویترین به قسمت جلوی مغازه و قفسهبندیهای داخل اشاره میکند. در طلافروشیهایی که دارای ویترینهای دیواری هستند، طراحان داخلی به جز ریسه از روشناییهای دیگری مانند هالوژنها نیز استفاده مینمایند. در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی و جواهر فروشی علاوه بر زیبای که یکی از اصلی ترین نکات در طراحی است، باید به مسائل دیگر هم مانند مسائل امنیتی هم توجه کرد. در این نوع طراحی داخلی باید به اهمیت مسائل زیباییشناختی مانند رنگبندی، نورپردازی، لوازم دکوری و همچنین مسائل امنیتی دقت شود. اولین و مهمترین مساله در زمان اجرا و پیاده سازی طراحی دکوراسیون، برقراری امنیت است.