دانلود تلگرام اصلی 9 6.1 Telegram نصب نسخه جدید اندروید | androidparsi

نصب تلگرام اصلی برای راه انداختن کسب و کار مجازی و یا تبلیغات محصولات خود بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید با ایجاد کانال و جذب کاربر محصول و یا خدمت خود را به دیگران معرفی کرده و حتی به فروش برسانید. با انتشار محتوای سودمند و پرکاربرد می توانید یک کانال یا گروه فوق العاده را مدیریت کنید. این را هم در نظر بگیرید این مسنجر بهترین پیام رسان در ایران می باشد و دانلود و امتحان کردن آن بی شک بدون فایده نیست. این پیام رسان شباهت زیادی به واتساپ دارد با این تفاوت که ویژگی های آن نسبت به واتساپ بیش تر می باشد.

  • تلگرام اصلی اندروید یکی از بهترین برنامه ها برای جایگزینی با مسنجر محبوب برنامه واتساپ می باشد و از نکات قابل توجه این برنامه نسبت به سایرین آن است که با آن خواهید توانست که ویدئوها و فایلهای تصویری تا سقف 1 گیگابایت را ارسال نمایید.
  • 🔹 از طریق گفتگوی پاسخ‌های جدید (در صورتی که عضو گروه بحث نیستید)، از پاسخ‌هایی که برای نظرات خود دریافت می‌کنید مطلع شوید.
  • در نسخه های اخیر ویژگی تماس صوتی با اعضای گروه اضافه شده که از طریق آن میتوان وارد اتاق های گفتگوی صوتی شده و مانند کلاب هاوس با سایرین تعامل صوتی داشته باشید.

بدین ترتیب برای دریافت جدیدترین نسخه تلگرام حتما می بایست آن را از طریق مارکت های معتبر گوشی های اندروید و آیفون و یا سایت رسمی تلگرام دریافت نمود. همچنین برای بروز رسانی تلگرام کاربران می توانند از طریق سایت رسمی این پیام رسان به نشانی اینترنتی تلگرام اصلی اقدام نمایند. در این مقاله قصد داریم ضمن ارائه توضیحاتی در رابطه با بروز رسانی تلگرام اصلی با لینک مستقیم، بروزرسانی تلگرام اندروید و آیفون و بروزرسانی تلگرام از بازار، نحوه آپدیت تلگرام از داخل برنامه و نیز تلگرام دسکتاپ را به همراه راهنمای تصویری آموزش دهیم. همچنین نحوه مشاهده ورژن تلگرام و امکانات تلگرام در آپدیت جدید این برنامه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. یکی از نقاط قوت تلگرام که او را به رقیبی سرسخت برای سایر پیام‌رسان‌ها تبدیل می‌کند، ربات‌های تلگرام است؛ آنها نوعی حساب کاربری هستند که برای ارسال و دریافت خودکار پیام طراحی می‌شوند. کاربران می‌توانند با ارسال دستورات گوناگونی که برای آن ربات تعریف شده است با آن ربات در ارتباط باشند و به ازای هر دستور، خدمتی را دریافت کنند.

تلگرام پرمیوم چیست و چه تفاوتی با نسخه معمولی آن دارد؟

تلگرام به شما امکان می دهد از چندین دستگاه به پیام های خود دسترسی پیدا کنید. خه جدید و ورژن آخری که تلگرام از نسخه پریمیوم آپدیت داده ، به گفته دوستان هوش مصنوعی چت جی بی تی نیز به آن اضافه شده است. گروه هایی با ظرفیت صدهزار نفر ایجاد کنید و در آنها به گفتگو و ارسال فیلم و فایل های مختلف بپردازید.

دیدگاه های کاربران

• کدهای QR سفارشی را برای هر پیوند عمومی t.me ایجاد کنید – برای پروفایل ها، گروه ها، ربات ها و کانال ها کار می کند. • کدهای QR سفارشی را برای هر پیوند عمومی t.me ایجاد کنید – برای پروفایل ها، گروه ها، ربات ها و کانال ها کار می کند. برای پنهان کردن حساب کاربری شخصی خود، به عنوان یکی از کانال‌هایتان به گفتگوهای صوتی بپیوندید. خیر تغییراتی که توی این آپدیت تلگرام ایجاد رو قسمت تغییرات نسخه جدید گذاشتیم.

دانلود تلگرام اصلی 9 6.1 Telegram نصب نسخه جدید اندروید | androidparsi