تعمیرات پکیج شبانه روزی 1سال گارانتی+راهنما تهران تعمیرگاه | emrooznegar

تعمیرات پکیج شبانه روزی 1سال گارانتی+راهنما تهران تعمیرگاه | emrooznegar

نمایندگی تعمیرات پکیج با استفاده از متخصصان حرفه ای می تواند کلیه ی خدمات تعمیراتی و سرویس دستگاه پکیج را ارائه نماید. این دستگاه بسیار حساس بوده و در صورت خرابی لازم است توسط نیروی متخصص مورد بررسی و تعمیر قرار بگیرد. فروش انواع پکیج نیز از دیگر خدماتی است که در نمایندگی رسمی پکیج و با بهره مندی از مشاوران مجرب انجام می شود. انواع پکیج در برند های مختلف در این نمایندگی به صورت اورجینال و همراه با ضمانت نامه ی معتبر به فروش می رسد. برای رفع مشکل سوراخ شدن دیافراگم منبع انبساط پکیج باید منبع انبساط این دستگاه را به صورت کامل تعویض کرد. البته درصورتی که کاهش فشار هوای منبع انبساط موجب افت فشار آب پکیج شده باشد، باید منبع انبساط را باد زد.

  • با یک آچار تخت شیر پر کن را باز کنید با یک سیم مفتول رسوبات داخل سوراخ نافی شیر پرکن را خالی کنید و شیر پرکن را ببندید.
  • انتخاب و سپس طراحی دوره‌های ایده پاژ پس از تحقیقات کامل نیازهای  بازار کار و اشتغال انجام می‌شوند؛ به این معنا که ایده پاژ فقط دوره‌هایی را برگزار می‌کند که بازار کار ایران به فارغ التحصیلانش نیاز مبرم دارد.
  • خدمات ما شامل تعمیر پکیج با برندهای متفاوت مورد استفاده عموم از جمله تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در کرج، نمایندگی تعمیرات پکیج بوتان، پکیج بوش، تعمیر پکیج لورچ، پکیج ایساتیس و غیره می باشد که برای هر بخش از خدمات خود از نیرو های متخصص بهره می بریم.

در حد یک ساعت توضیحات کلی می دهند که این اصلا به درد شما نمیخورد. در فن آموزان اساتید به صورت تخصصی چندین جلسه را برای بررسی مشکلات، عیب یابی و تعمیرات بردهای پکیج اختصاص می دهند و تمامی سوالات و مشکلاتی را که برای تعمیر دارید پاسخ می دهند. علاوه بر این، تمامی ارورهای بردهای پکیج را بررسی می کنند و راه حل های برطرف کردن هر ارور را با جزئیات کامل توضیح می دهند.

خاموش شدن پکیج

برای پیشگیری از بروز چنین مشکلاتی، نمایندگی ال جی اقدام به استخدام جمعی از مجرب ترین تکنسین های این حوزه نموده است. این افراد با بهره گیری از ابزار و تجهیزات پیشرفته و با تکیه بر دانش فنی و تخصصی خود، قادر به برطرف کردن انواع مشکلات پکیج می باشند. این ارور بسیار مهم است چون به بروز مشکلاتی در نحوه خروج دود پکیج اشاره دارد و باید به سرعت پیگیری شود. خرابی سنسور دود، خرابی برد و افت ولتاژ برق، عمده دلایل صدور این کد خطا در پکیج های گلدیران به تعمیرات پکیج دیواری در کرج شمار می روند.

مشکل 1: پکیج دیواری من خود به خود خاموش می شود، دلیلش چیست؟

سلام .پکیج در مواقعی که روی رادیاتور فعال هست صدای اعصاب خوردکن داره .مثل صدای فن که دائم دا ه کار میکنه .پکیج تازه و دوماهه داره کار میکنه. لازم به ذکر است که کد خطا در پکیج های دیجیتال روی نمایشگر ظاهر می شود و در پکیج های آنالوگ با چشمک زدن برخی چراغ های روی پنل مشخص می‌شود. و همچنین در عین حال علاوه بر مبدل های حرارتی، بایپاس و سایر قطعات پکیج نیز شستشو داده می شود. با کشیدن یکی از فیش های شیر ماژوله شعله کوتاه می‌شود سپس قاب شیشه ای پیچ تنظیم شعله را باز کنید و با کمک یک آچار تخت نمره 10 مهره برنجی را ثابت نگهدارید و با یک دست دیگر و بوسیله یک پیچ گوشتی پیچ پلاستیکی را کم و یا زیاد کنید. برای حل این مشکل هم باید فن از روی پکیج باز شود و پروانه آن را زیر آب شستشو دهیم.

کلاس‌های به‌صورت عملی و تئوری برگزار شده و بیش از 80 درصد کارآموزان پس از اتمام آموزش‌ها و فراگیری مهارت‌ها در این مجموعه جذب بازار کار می‌شوند. از دیگر مزایای آموزشگاه پایتخت فناوری به‌عنوان بهترین آموزشگاه پکیج در تهران می‌توان به امکان بازآموزی رایگان، درنظر گرفتن خوابگاه در نزدیکی آموزشگاه برای رفاه حال دانشجویان شهرستانی، پشتیبانی نامحدود از کارآموزان و … از ابتدایی ترین کارها در سرویس پکیج، تعویض رسوب گیرهای ورودی پکیج است، رسوب گیر مخزنی است که در مسیر ورودی پکیج نصب می شود و درون آن ژله هایی موجود است که رسوب آب را می گیرد. مورد بعدی که باید در نظر گرفته شود احتمال خرابی سنسور دما است که در صورت خرابی دمای آب را به درستی تشخیص نداده و باعث نوسانات دمای آب گرم می شود.